(18+)
A torta elfogyasztása után össze pakoltunk,és a cuccainkat felvittük a Jachtra.
-Örülök hogy megismerhettem azt a lányt aki újra megmelengette a fiam szívét!-szolt Anne,majd megölelt.
-Köszönök mindent..nagyon megkedveltelek.-mondtam mire Anne elmosolyodott majd Harryhez ment..
-Figyelj kis csajszi.. Harry nem mindíg a legkedvesebb..de tudd hogy én tudom hogy ő imád téged..és te is őt. Nagyon csiplek picur..ha problémád lenne valaha rám számíthatsz!-mondta Gemma mire mindkettőnk szeméből könnyek kezdtek folyni.
-Gemma..úgy érzem megtaláltam azt aki mellet biztonságbam vagyok..köszönöm..mindent. Olyan vagy számomra mint egy nővér..itt a telefon számom hogy tudjunk beszélni..vigyázz magadra.-mondtam majd megfogtam Harry kezét,és már indúltunk is vissza Harry Jamaicai háza felé..csak még Jachtozunk egy kicsit.
Integettünk,majd Harry megragadott csípőmnél fogva és a kabinba rángatott.
-Most lesz az első alkalom hogy úgy duglak meg hogy a jegyesem vagy!-mondta,még mindíg mocskos a szája de ez beindít.
-Harry..rossz kisfiúnak nem jár a jutalom..-kuncogtam,miközben Harry le tépte rólam a szoknyám.
-Annyira..kurvára szexi vagy..-végig nyalt ajkain,majd melleimre bukott és azt kezdte kényeztetni,belőlem halk nyögéseket kicsalva. Nem habozott tovább:nyelvét végigvezette a hasamon egyenesen ágyékomig,ahová rögtön két ujját is belehejezte. Nem kinzott tovább már éreztem izgalmát..kihúzta ujját majd lenyalta róla a nedvet.
-Harry!-pirultam el mire felnevetett.
Be pozicionálta magát és egy erőteljes lökéssel bennem is volt.
-Még mindíg kurva szűk vagy!-sohajtott jólesően,mozogni kezdett nagyon lassan engem az őrületbe kergetett.
-Gyorsabban!!-nyőgtem de inkább lassított mint gyorsított volna..
-Hadd élvezzem ezt a gyönyört!-suttogja fülembe.
Folytatta érzéki kínzásom,majd már nem bírta magát kontrolálni és fokozatosan gyorsított..végre. Pár pillanattal később már lihegve feküdtünk egymáson,és próbáltuk rendezni légzésünket. Egy kopogás hallatszott majd egy hang közölte vissza értünk a házhoz..felöltöztünk,táskáinkal hagytuk el a Jachtot.
Tetszett ez a hétvége.
Kézen fogva sétáltunk a bejárat felé,mikor Harry telefonja csörögni kezdett.
Rá pillantott a kijelzőre,ahogyan én is és egy idegesítő személy nevét olvastam le:Mabel!
Harry ki rántotta kezét enyémből majd ezt mondta:-Ezt fel kell vennem,menj tusolj le.-és azzal már el is ment. Engem ott hagyva egy zokszó nélkűl. Éreztetek már úgy valaha hogy utáltok egy személyt,pedíg még csak nem is láttátok,ismeritek? Na velem pont ez van!! Az a ribanc,Mabel..hivogatja a vőlegényemet..aki akkora barom hogy felveszi neki a telefont!!
El megyek tusolni,így próbálok lenyugodni,bár nem nagyon jön össze.
Fél órán át tusoltam..de Harry még mindíg nem jelent meg. Nagyon ideges vagyok,mi a francról beszélhetnek ennyit!!? Megtörölközök majd pizsamába bújok és lefekszem "aludni". Már majdnem elaludtam mikor Harry lépett be a szobába és ment egyenesen a fürdőbe. 10percig tartózkodott ott majd nagy sóhajok közepette feküdt be mellém,majd karjait és lábait átvetette rajtam.
-Te mindíg az enyém leszel..nem lehetsz másé.-mondja majd egyre halkabban lélegzik elaludt..
Ő mondja hogy nem lehetek másé..én nem akarok másé lenni csam az ővé,de máshogy viszonyúl a dolgokhoz. Én bízom benned Harry ne okozz csalódást.
-Szeretlek!-mondtam majd elragadott az álom.
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!