Már két nap telt el azóta hogy Niall ide jött. Azóta sem Anneval sem az anyukámmal nem beszéltem. Nem vagyok szomorú vagy ilyesmi,boldog vagyok csak türelmetlen. Nehéz várni..sosem voltam türelmes. Emlékeztek még arra amikor azt mondta Gemma hogy ideje neveket választani.Nos válsztottam majd Harry véleményét kell kikérnem. Ha fiú lessz akkor Harry. Ha lány akkor Mabel. Sokat gobdolkodtam és ha ő nem nyitotta volna fel a szemem akkor még mindíg szomorú és megbántott lennék. Remélem Harry majd megérti. Jelenleg is a parkban tartózkodok. Nagyon közel áll a szívemhez.A gyomrom hatalmasat kordúlt..éhes vagyok. Felálltam és elindúltam haza. Meglepően jó idő volt ma. Igaz nyár már elmúlott lassan itt az ősz,de ma csak úgy ragyog a nap az égen.
-Sziasztok!-léptem be a konyhába ahol Gemma é Niall éppen ebédeltek.
-Csatlakozhatok?-kérdeztem.
-Ez nagyon idióta kérdés volt.-bökött Niall egy üresen álló székre,jelezve hogy üljek már le.
-Mit szeretnél enni?-kérdi Gemma.
-Csak egy tonhalas szendvicset.-mondtam majd Gemma kivett a hűtőből ketőt és elém rakta.
Miután elfogyasztottam,közöltem velük hogy lepihenek. Elmentem a szobámba és hamar elnyomott az álom.Kopácsolás..még egy..még egy és még egy. Lassan nyitottam ki a szemem. Felültem az ágyamban és megdörzsöltem a szemem. Megint kopácsoltak,csak azt nem tudom honnan és ki kopácsol? Felállok majd az ablakomhoz sétálok és elhúzom a függönyt. Ami ott fogad..nem hittem el!! Azt hiszem álmodok!!
Harry áll ott a kezében egy fehér tábla amelyre felírta hogy fiú vagy lány? Ő maga talpig feketében volt,haját enyhén fújta a szél..és csak bámúltuk egymást. Aztán jut el a tudatomig hogy tudja terhes vagyok.
Kinyitom az ablakot.
Nem szól semmit csak néz azokkal a csodálatos íriszeivel. Szinte majd felfal. Ezalatt a két hónap alatt csak még vonzóbbá vált.
-Szia!-motyogom.
-Szia! Bemehetek?-kérdezi,mire én csak bólintok. Bemászik az ablakon,majd leül az ágyamra.
-Hiányoztál..-kezdi.-Nem tudod elképzelni hogy mennyir..
Nem tudta befejezni a mondandóját, mert nekiestem ajkainak,meglepődött de viszonozta. Mikor elváltunk kezeit pocakomra tette,és simogatni kezdett.
-Sajnálom..
-Harry az már a múlt és különben is vissza akartam menni hozzád úgy egy hét múlva.-hadartam.
-Tényleg?
Bólintottam és jó mélyet szipantottam bele a nyakhajlatába.
-Te most megszagoltál?-kuncogott.
Felállt majd letérdelt elém.
-Szia te ott benn!-beszélt picifoltnak.-Én vagy ok az aki téged gyártott..made in Amerika. Remélem vigyáztál anyára ameddíg nem voltam itt.-gügyögte majd puszit lehelt pocimra.
-Menjünk le Gemmáékhoz-mondtam.
-Olyan hülye voltam elfelejtettem azt a házat ahol felnőttem..miért ezt a szobát választottad?
-Mert ez tetszett.
-Tudud ez az én szobám volt.-mondta majd indúltunk Gemma szobája felé.
Harry kopogott majd mind a ketten beléptünk. Gemma és Niall néztek ránk mint az újkapura.
-Hát te?-bökött Gemma Harry felé.
-Hát én jöttem a családomért.-nevetett Harry, majd megcsókolt.
-Aztán védekezzetek..-mondta Harry Niallnak címezve majd engem magaután húzva vissza a szobába pakolta össze a ruháimat. A szívem új erőre kapott,szinte szárnyalt.
Mikor minden cuccomat összeszedte elbúcsúztunk Gemmáéktól.
-Köszönöm hogy mellettem voltál a bajban. Rám mindíg számítgatsz Gemma.
-Igazán nincs mit picikém.-mondta majd megöleltük,megpuszíltuk egymást.
-Én is köszönöm nővérkém hogy vigyáztál rá!-szólt Harry majd jó alaposan megszorongatta Gemmát.
Niallt megpusziltam,Harry lekezelt vele. Harry segített bezsállni a kocsiba,integettem az ablakon. Majd néztem a melletünk el suhanó tájat.
Érzem hogy kaptunk egy új esélyt a boldogsághoz..most élni fogok a lehetőséggel,semmi és senki sem veheti el ezt tőlünk.
Ahogy nézem Harryt látom rajta hogy mérhetetlenűl boldog.
Így együtt egy család ként vágtunk bele a nagybetűs JÖVŐBE.Sziasztok!
Nem sokára vége a mi kis sztorinkanak. Bevallom nagyon a szívemhez nőtt..de így terveztem,így kell lennie. De ne legyetek szomorúak ott van még a:Ki vagy te? Meg már említettem hogy lesz egy új sztori is.
Sok puszi
Hanasu😘😘
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!