15.fejezet.

2.7K 81 0
                                    

-Nincs kedved meg mártózni a tengerben?-kérdezte Harry.
-De,igen van menjünk. De talán vihetnénk magunkal szendvicseket meg üdítőt.-mondom.
-Arra semmi szükség. Majd elmegyünk egy étterembe. Öltözz át húzd fel alá a bikinidet és mehetünk.
Tettem amit kért. 30 perc múlva a parton sétálgattunk kézenfogva,én büszkén húztam ki magam mikor Harryt megbámúlta valaki,mert tudtam hogy ő az enyém és ezt nem veheti el tőlem senki. Leterítettünk egy plédet,majd én levettem a fehér tunikámat és farmer rövidnadrágom így Harry megcsodálhatta bikinim,nem nagy cucc..sima egy szerű fekete bikini,de Ő miatt szexinek éreztem magam.
-Gyönyörű vagy!-suttogja elfulló hangon.-Jösz úszni?
-Nem most inkább napozok egy kicsit ha nem bánod.
-Rendben én csobbanok.
Azzal hasra fordúltam és éreztem hogy testem szívja magába a D vitamint. Harry ledobta farmerjét,pólóját majd el is tűnt a tengerben. Jó 20 perc múlva hallom amit valaki kiáltja a nevem.
-Rachel!
Fel tápászkodok majd a hang irányába fordulok...és elém tárul életem értelme! Ezért a látványért születtem meg!!

és elém tárul életem értelme! Ezért a látványért születtem meg!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Olyan jól áll neki a citromsárga.
-Babe! Gyere már egyedűl nem olyan jó.-kiáltotta,én meg már rohantam is karjaiba. Olyan nagy lendülettel érkeztem hogy elterültünk a puha homokban.
-Mióta lettél te ilyen vad?!-kérdezte hamiskás mosojal.
-Nem vagyok vad..csak..hogy is mondjam:IMÁDLAK TÉGED!!-kezdtem el kiabálni mire akik a parton voltak mind felénk néztek. Volt aki mosolygott,vagy éppen fintorgott.
-Hm..-dünnyögött Harry.
-Mi az?
-Semmi..csak olyan közvetlen lettél..ne érts félre tetszik,csak nem rég még utáltál aztán meg ez..
Félbe szakítottam.
-Harry! Soha sem utáltalak,féltem..féltem attol amit mutattál magadból..már akkor szeretelek mikor a kocsid elé vetettem magam!-Harry arcán döbbenet tükröződött.
Felnézett az égre majd ezeket mondta.
-Köszönöm istenem hogy ide vezérelted ezt az angyalt..igérem vigyázok rá ameddig világ a világ.
Azzal megcsókolt.
-Tudod Harry..ettől a sok érzelgéstől megéheztem..nagyon!-Harry perverz mosolyra húzta ajkait,mire oldalba vágtam.
-Menjünk étterembe.
-Oké menjünk..de a teszeret otthon kapd meg...

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now