7.fejezet.

3.6K 102 1
                                    

Harry kézenfogva vezetett a hálószobája felé...nos igen..vacsorára ettem reggelit.
Nagyon furcsa érzés volt hogy együtt aludtam egy férfivel. Harry lefekszik az ágyra lekapcsolta a villanyt és megpaskolja maga mellett a helyet...nem ellenkeztem,mert nagyon fáradt voltam. Harryvel szembe fordúltam ő hanyagúl átveti a derekamon a kezét s közelebb húz magához.
-Aludj pici babucim.-mondja s mint egy varázsütésre elalszom.

*Harry szemszöge*
Nem tudok a picsáért sem aludni...áll a farkam,pedig csak szuszog. Felkelek és kimegyek a fürdőbe...azon gondolkodom hogy kiverjem-e de nem lenne olyan jó..bárcsak a babucim csinálná.
-Harry!!!-hallom hirtelen sikolyát. Befutok hozzá...alszik s közben kéjesen nyögdécsel...ohhh erotikus álmok...vajon felébred?
-Nem...igen...ahhh....Harry!!
Lihegve pattannak ki a szemei...
Egyenesen a szemembe néz.
-Harry???!!-néz rám értetlenűl.
-Csak rosszat álmodtál.-kuncogtam.
Rachel felült s valami izgató volt a szemeiben..valami..huncut dolog.
-Harry szeretném a számba venni a....tudod mit.-egy kicsit meg lepődtem ezeken a szavakon...
-Nézd tudom hogy nagyon jó pasi vagyok..de kislány nincs ehhez gyakorlatod sem plusz kurvára későre jár..aludnod kéne.
-Hazz....nagyon szeretném kérlek...
Mondta s rámarkolt amúgy is meredező farkamra.
Nyeltem egy nagyot..
-Oké...-adtam meg végül magam.
Lehúzta a nadrágomon a cipzárt..s láttam rajta hogy meg illetődik méretes farkam láttán.
Kezeit rákulcsolja majd elkezd dolgozni fel-le huzogatja majd rábubik...
-Ahhh....kislány nagyon óvatosan-nyőgtem hisz olyan jól csinálta...szinte profi.
Egyre keményebben szopott...én meg téptem a haját..halkan nyögtem közel vagyok ahoz a határhoz de még mindíg nem ál le....
-Hé...ahh...ki..kislány...elég..vagy a szádba fogok...élve..zni.- Rachelt nem nagyon izgatta de már késő az orgazmus viharában vagyok... Annyit érzek hogy nagyon gyorsan nyeli le nedveim...
Miután magamhoz tértem felemeltem s lefektettem az ágyra.
-Isteni a szád.
-Tényleg? Ez volt a legelső ilyenem...tudod rólad álmodtam és...-nem folytatta
-Mondd.
-Nos hát Harry...szeretném ha ....
-Nem majd idővel ha te is akarod,igazán és nem egy álom miatt...hanem az miatt hogy majd meghalsz értem...és a testemért.
-Köszönöm Harry!-mondta és hozzám bújt majd el is aludt.
-Én köszönöm neked.

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now