*Rachel szemszöge*
Nagyot nyújtózkodva nyitottam ki a szemem de Harryt sehol sem láttam. Felültem,egy kicsit megszédűltem. Lementem a konyhába...de ott sem találtam Harryt.
-Harry!-kiáltottam.
Nem jött hang. Hová tűnhetett?! Itt hagyott egyedűl?
-Itt vagyok!-hallottam a terasz felől rekedtes hangját. Elhúztam a vékony fehér selyem függönyt majd megláttam amint valamin nagyon mosolyog.
-Min nevetsz?
-Nem nevetek csak boldog vagyok..mert te az enyém vagy!!-rá mosolyogtam majd bele ültem az ölébe.
-Jól vagy?-kérdi aggódva.
-Hát persze..miért?
-Semmi csak olyan furcsa vagy.
-Hát köszi Harry,igazán kedves vagy..
-Van egy meglepim:vettem egy Jachtot és arra gondoltam hogy elmehetnénk egy-két napra hajókázni meg ha már hajózunk be mutatnálak a családomnak itt vannak ők is csak a másik kikötő felé kell menni..mit gondolsz?
-Tökéletes!-újjongtam.
Ha belegondolok hogy nem olyan rég még milyen mocskot akart velem csinálni,már akkor szerettem de most egyenesen szárnyal a szívem.
-Indúlhatunk?
-Hát persze.
Kézen fog majd indulunk is a dokkok felé. Harry mintha egy kicsit stresszelne valamin.
-Min izgulsz ennyire?-kérdezem miközbe össze kulcsolom kezünket.
-Huh ennyire látszik? Nem akarok semmit sem rád erőszakolni meg ilyenek de megint kívánlak..nem bírok magammal hajt a vérem.-mondja és látom rajta hogy tényleg igazat mond.
-Drágám..-kezdeném de félbeszakít.
-Hogy mondtad?
-Semmi...szóval Harry fáradt vagyok,talán egy kicsit nyúzott de megigérem még ma eleget teszek vágyaidnak.
Semmit sem szól csak bólint. Közben el értük célunkat a Jachtot:nagy volt ,letisztúlt..pompa és luxus..de amikor megpillantottam az oldalára aranyozott betűkkel felírva a nevem..sírva fajadtam. Harry erre a következő magyarátatot adta:-Hogy soha se feledjük el egymást.
Nem mondtam semmit csak öleltem őt sírva.
-Téged soha de soha nem felejtelek el....
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!