12.fejezet.

2.8K 83 0
                                    

Megtette..amit igért beváltotta. Embert még nem utáltam ennyire...vagyis így kéne éreznem,de nem sőt azt nézem mily nyugodtak az arcvonásai alvás közben. Már hajnali kettő mulott..de én egy szemhunyásnyit sem aludtam. Harry karjai szorosan ölelnek egyfajta védelmet nyújtva. Talán ez még korai ..nem azt mondom hogy szerelmes vagyok belé..nem de ez az én részemről már több..sokkal több. Egy dolog azonban aggaszt:az a beszélgetés a tovább passzolásomról na az mi? Harry komolyan mondta amit mondott? Remélem nem.

-Nem tudsz aludni?-kérdezte hirtelen mire én kissebb szívrohamot kaptam.
-Nem,nem tudok.
-Miért?Talán zavar valami?-ha tudnád mennyi minden. Elsősorban hogy meztelen vagyok,aztán szexeltünk...és végül szeretlek?!!Persze ezeket csak gondoltam.
-Igen zavar. Tényleg tovább akarsz adni rajtam? Másoknak játékul? Nem tetszik ahogy kinézek?-hadartam. Harry megdöbbent,de hamar rájött mit értek ezek alatt.
-Nem, nem adlak más férfiaknak tévedsz,elterelőként szolgált..az alakod meg mámorító,te magad vagy a tökély babucim. Apuci szeme fénye.
-Miért? Miért kell így neveznem téged?
-Mert szeretném..akarom.
-De nem vagy olyan idős..csak 7év van köztünk.
-Fáradt vagyok majd reggel megbeszéljük,most aludj. Jö éjt kicsi babucim.-azzal lábait át vetette az enyémeken karjai birtoklóan fonódtak a derekam köré majd préselt szorosan magához.
-Jó éjt Hazz.-mondom majd lecsukodnak immáron nehézzé vált szempilláim.

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now