11.fejezet.

3K 84 0
                                    

(18+)

-

Hova, hova..?
Harry hogy  a fenébe került ide??!! Most nagyon félek..nagyon..
-Én csa-csak friss levegőt akartam szívni.-motyogom
-Hm..értem én szóval meg akartál szökni..csak azt nem tudom hogy miért!
-Harry... Teljesen félre érted a helyzetet
-Nem hinném...tudod mi fog most következni?
-Harry kérlek ne tedd ezt..
Ez bűncselekmêny..te már felnőtt vagy én kiskorú mit tennél velem?
-Még semmit..majd ha felértünk a szobába majd megmutatom én neked miért nem szabad szökni vagy hazudni...érthető??!!
Ezzel szorosan megragadta a csuklómat,és vonszolt maga után.
-Harry kérlek engedj el!-mondom közben próbálom lefejteni ujjait a csuklómról. Annyira fáj!
-Miért akarsz elmenni?
-Mert ez rossz Harry!
-Nem,nem az. Voltak előtted akik egyenesen imádták ezt na meg persze engem is. Nem bántanálak tudod jól..csak- itt félbe hagyja mondandóját majd letérdel elém. Kezét a combomra teszi,majd végig simít rajta. Engem kiráz a hideg!!
-Tudom hogy akarod..most el fogom venni a szűzességed.
-Kérlek ne..-mondom alig hallható hangon.
-Nem fog fájni..igérem.-egy gyors mozdulattal maga alá gyűrt és levette rólam a combzoknikat. Elkezdte kigombolni az inget magán. Gyönyörű felső teste van!!
Pont jó az arány se nem túl izmos se nem elhízott pont jó.
A jobb combom a vállára rakta,így férkőzött közelebb.
-Gyönyörű lábaid vannak.-apró csókokat lehel a combjaim belső felére,a szoknyám cipzárját lassan lefelé húzza,majd szépen lerántja rólam.
-Harry kérlek engedj el!-mondom
-Nem...mond azt hogy apuci,akarom a te szádból hallani.
-Ha..-mondanám de megcsókol. Nyelve utat tör magának és csak falja a szám. Nem kapok levegőt!
Feláll leveti a nadrágját majd engem hasra fordít letépi a pólomat,majd kicsatolja a melltartóm
....ékes sikoly hagyja el a torkom.
-Ez az halljam a hangod.-hirtelen már látom hogy ágaskodó péniszét nem takarja semmi. Szájával feltép egy kicsiny zacskót majd egy valamit magára hengerget.
-Harry...apuci ne tedd ezt! -Muszály kivánlak.
Nem habozik tovább. Egy erőteljes lökéssel bennem is van. Szinte ordítok a fájdalomtól..Harry megáll nem mozog csak ringatja magát bennem. Majd elkezd igazán mozogni!!
-Hazz...hagyd abbba..ahhh..kérlek.
Egyre gyorsabb a tempó egyre kevésbé fáj nem jó érzés. Valami készülődik a testemmel,soha nem érzett jól eső borzongás...sokoltozva,a nevét kiáltva megyek a menyország felé. Harry még lök párat majd ő is elmegy.

Hát ennyi volt. Remélem tetszett.
Hanasu😘😘🙌

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now