25.fejezet.

2K 68 3
                                    

Hangos kiabálásra keltem fel. Mi történik itt? Belebújok mamuszomba és a konyhába vezet utam.
-Mi a baj?-kérdezem,majd megpillantom Niallt aki vörös kézlenyomatot kapott valakitől..Gemmától.
-Niall..te mit keresel itt?
Kissé elpirúl.
-A szerelmemhez jöttem..mivel már két hónapja lenyúltad tőlem,és hiányzott..de nem akart,semmi akciót ameddíg te itthon vagy úgyhogy én megpróbáltam azért aztán felképelt.-a szám tátva maradt.
-Ti mióta?-kérdeztem.
-Két éve.-mondták egyszerre.
-Akkor én hagyom a gerle párt.-mondtam majd indúltam volna el mikor Niall a kezembe nyomott egy levelet.
-Harrytől.
Én nem csináltam semmi mást csak kimentem a Green parkba ami tegnap óta a kedvenc helyem lett. Leültem oda ahová tegnap is. Felbontottam a levelet majd olvasni kezdtem.

Szerelmem!
Kérlek gyere vissza hozzám! Nem bírok nélküled létezni,nem bírok nélküled semmit sem tenni. Mikor tegnap halhattam hangod tudtam van remény...egyet kérek: gyere vissza hozzám.
Szeretlek:
            Harry

Könnyes lett a szemem. Valami oknál fogva úgy döntöttem hogy vissza kell menjek. Két hét múlva a vizsgálat után vissza megyek a szerelmemhez,a gyerekem apjához. Kimentem a parkból és elmentem a közeli Starbucks-ba egy jeges teáért mert megkívántam..ahogy a fagyit is..

*Harry szemszöge*
Ülök az ágyon és eszek..tegnap óta van értelme mindennek.Talán nem is hittem a fülemnek,amikor beleszólt a telefonba édes simogató hangjával. Nem is tudtam hogy ilyen mély érzelmekkel vagyok iránta amíg el nem veszítettem de most mindent megteszek hogy vissza kaphassam az életem értelmét.
Anya jön be,és mosolyogva nézi hogy eszek.
-Jó látni hogy eszel!-mondta és megpuszílta homlokom.
-Hát igen jobb kedvem lett az is biztos.
-Vajon mennyire fog rád hasonlítani..-itt a szája elé kapja a kezét és elkerekedett szemekkel nézett rám. Szemöldököm ráncoltam,majd pislogtam párat.
-Ki fog rám hasonlítani?-kérdezem.
-Azt mondtam Rachelnek hogy nem mondom el. De..jogod van tudni..Rachel terhes.
Hogy mi? MIVAN?
-MIÉRT NEM MONDTÁTOK EL NEKEM ELŐBB?-keltem ki magamból.
Komolyan terhes én meg itt vagyok és eszek ahelyett hogy ott lennék vele.
-Hány hónapos?
-Kettő. Kisfiam nyugodj meg kérlek.-mondja anyám.
-Ne kérj tőlem lehetetlent,hol van most mondd meg!
-Angliában vannak..Gemma Londoni házában.
-Köszi anya..-mondom és a szobámba megyek majd fogom magam összepakolok egy táskába és már úton is vagyok Anglia és London felé.
Száguldok a szerelmem felé,a gyerekem felé..a jövőm felé..
Úgy érzem minden rendbe fog jönni gondoskosok róla..

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now