21.fejezet.

2.1K 61 2
                                    

Már hajnalban fennt voltam,és néztem a gyönyörű vőlegényemet,a tökéletes vonásait,ahogy néha-néha megrebbennek szempillái.
Egy autó motorhangját véltem felfedezni,majd csöngetni kezdett valaki. Felkaptam egy köntöst és szaladtam ajtót nyitni. Mikor kinyitottam megdöbbentem a látványtól..egy részem örűlt a másik tombolt,örjöngött. Ez azért volt mert: 1;Niall mosolygott rám.
2;Egy hosszú vöröshajú nő nézett rám megvetően.
És éreztem,tudtam hogy ki:Mabel.
-Niall,gyere be.-mosolyogtam rá.-Te pedíg csak nyugodtan maradj itt..ki hívott téged ide?HA?-kezdtem el tombolni,már éppen folytatni akartam amikor Harry vágott közbe.
-Én hívtam ide.-mondta majd betessékelte,és a nappaliba mentek. Harry miért csinálja ezt? Tegnap még minden oké volt..talán a múlt kísérti?
-Ne vedd magadra.-mosolygott rám Niall.
Ebben a pillanatban nálam bekattant valami..sirni kezdtem és hányingerem lett. A fürdőbe rohantam és ott ki ürítettem gyomrom csekély tartalmát. Harry a volt nőjével telefonálgat. Meghívja magához,úgy hogy én itt vagyok. Mit vétettem ellene? Szeretem..ez olyan nagy bűn?Gemma szükségem van most rá itt nem maradhatok!! Tárcsáztam a számot amit fel is vett.
-Halló?-szólt bele.
-Gemma.. Rachel vagyok..baj van!-kezdtem el sírni fájdalmasan.
-Picur mi a gond?
-Mabel.. Harry..-szipogtam.-Harry..ide hívta..itt van Gemma el akarok innen menni!-zokogtam.
-Harry mekkora szemét..egy óra és ott vagyok.-mondta mire nyögtem egyet.
-Nem akarok itt maradni..fogom a táskám és találkozzunk a Jamaicaffe-ben. Rendben?-kérdeztem.
-Oké picur..csak nyugodj meg jo?
-Oké..szia!-mondtam majd letettem.
Feláltam a wc melől és vissza mentem a hálóba ott papírt és tollat ragadtam majd írtam Harrynek.

Harry!
Nem tudom mivel érdemeltem ezt ki rögtön az után hogy eljegyeztél?! Tudok rólad és Mabelről..tudom mi volt köztetek..
Talán megbántottalak?
Nem okolom magam..csak azt nem hiszem el hogy tegnap valóra vált az álmom..ami mára már rém álom.
Elmegyek..ne keress,ne hívj...felejts el.
Bár igaz én nem tudlak elfelejteni.
Megláttalak.
Ki ugrottam eléd.
Elraboltál.
Megerőszakoltál.
Megszerettelek.
Boldoggá tettél.
Be mutattál a családodnak.
El jegyeztél.
Szerettél.
Nem tudom mi változott benned.
Ég veled életem!
           
                Rachel

Azzal felaptam a táskám és még utoljára vissza pörgettem a fejemben az eseményeket. Majd hátra se nézve hagytam el életem szerelmét..akit mindíg szeretni fogok bármit is árt nekem....

Sziasztok!
Hamarosan a történet vége következik.
Remélem senkinek sem okozok csalódást!
Hanasu😘😘

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now