3-cevapsız sorular

195 19 0
                                    


okul tipe de bakıyordu anlaşılan yoksa bu kadar yakışıklıyı anca podyumlarda görürdük.düşüncelerim düzelince bende düzelmiştim ve belimdeki elden kurtuldum ve düzeldim.

-sana seslenen bendim yeni kız. ne işin var burda?

+bende bu okulda öğrenciyim keşfe çıkmıştım. siyah binayıda görmek istedim.

-oraya siyah öğrencilerden biri olmadan giremezsin bunu sana hiç bir beyaz büyüğü söylemedi mi?

+beyaz büyüğü? onlar kim. ben bilmiyorum

-tanışma toplantısına gitmeyen birinci olan esrarengiz kız sen misin yoksa?

+evet birinciyim şu tanışma toplantısına da gitmedim sanırım evet o yum. ama neden esrarengizim?

-herkes gelir sen gelmedin toplantıya ve siyah beyaz büyükleri olarak buna şaşırdık. bu arada ben Aslan Derin. siyah büyükleri kurul başkanıyım.

+bende canan kurt. hiç bir şey değilim yeni bir birinci sınıf öğrencisiyim

-merak etme yeni olduğun bu binaya girmeye çalışmanla alenen belli oldu.

+peki o zaman ben şu kuralları ve büyükleri bir öğreneyim yine gelirim. bu arada düşmeme izin vermediğin için teşekkürler. biri seslendi ona bakayım diye çok dönünce başım döndü bir anda

-ben seslendim. girmeye uğraşma giremezsin diye uyaracaktım ama en üst kattan seslenince beni göremedin güneşten sanırım.

+en üst kat mı ? ben 10 dakikada mı düştüm de sen bana yetiştin?

-hayır bir saniye falan anca sürmüştür

+nasıl yetiştin o zzaman?

-hayatımda gördüğüm en garip kızsın yeni kız. bu okulla ilgili hiç bir bilgin yok dimi?

+özgür lisesi işte neyini bilmeliydim?

-bu soruları kendi büyüklerine sormalısın. onlar sana gerekli açıklamaları yapacaktır. şimdi beyazına dön. daha fazla konuşursak seni öldürmek zorunda kalacağım

+ne öldürmek mi? neden?

- hahaha sadece şaka yeni kız. ben öldürmem ama kendi kurulundan ceza alan ilk kurul başkanı olabilirim

+neden ki ? konuşmak yasak mı bu okulda?

-beyaza dön canan

sinirle beyaz binaya yürüyorum. işte en sinir olduğum şey bir günde ikinci kez başıma geliyordu. cevapsız sorular. mertten sonra birde aslan çıktı başıma. mert'e bu aslan'ı da soracaktım. umarım beni yine merakta bırakmaz ...

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin