24- 3hayır

81 10 6
                                    


mertlede çalışamayacağıma göre gerçekten sıçmıştım. hadi bakalım bezi kim getiriyor?

rakiplerim belli olduğundan beri sanki rüzgar beni sürüklüyordu yada ben böyle istemiş ve izin vermiştim bilmiyordum ama kendimi beni rahatlatan kütüphanenin o güzel manzaralı camın kenarında buldum. ne mert'e bir şeuy söyleyebilmiştim ne de gidip aslanla konuşabilmiştim. nasıl hissetmeliydim ? sanırım bu okulda duellolarda bu kadar rakibi olan tek kişi olarak tarihe geçicektim. yada belki babamın bir rekoru vardır? onun hakkında doğru düzgün bir şey bilmediğimi düşünürsek hiçbir fikrim yoktu tabiki.

ben böyle düşüncelere dalmışken birinin nefesini kulağımın yanında hissetmiştim. çok sevgili sarı başkanım kulağıma sanırım ezan okuyacaktı. yoksa neydi bu samimiyet kulağım ve onun arasında?

-duydum ki 3 rakibin var ve biri de ne kadar şanslısın ki benim.

+ah sorma ya ayla öyle şanslıyım ki duellolarda bile seninleyim.

-şans tabi ama biraz kötü şans çünkü bu okula senin gözlerinde büyüttükleri kadar güçlü olmadığını yeni alt edip göstereceğim. bu zaferim dillere destan olucak. sen unutsan bile tarih sana asla unutturmayacak.

+vov sarı başkan titrettin beni. dua et kütüphanedeyz ve alçak sesli konuşmak zorundayız. çünkü ben hem kulağına konuşup hem suratının şeklini göremediğim için seni laflarımla dövme ve yüzündeki o tatlı göt oluş ifadesini izleme kısmın daha müsait bir anımıza bırakıyorum. hatta duellomuza bırakıyorum tatlım. hem rakiplerin duello öncesi görüşmesi yasak değil mi? sen bir başkan olarak harika örnek oluyorsun beyazlarına. hep böyle lider ruhunla kuralların nasıl önemsenmeyeceğine mi aşılarsın miniklerine ?

-ağzın çalıştığı kadar güçlerinde çalışır umarım. yoksa bu duelloda tek başıma ayakta durmakdan büyük keyif alacağım.

ve sarı başkan çakma sarı saçlarını yüzüme savurup gitti. allahım ben neden gelir gelmez paratoner gibi sorunluları etrafıma topluyordum ki? tamam ben bir paratonermişim ama bu özellik yoktur dimi içinde? yoktur allahım nolur olmasın amin.

sarı başkanı 3 hayırla uğurladıktan sonra kütüphanede ona karşı alabileceğim savunma şekilleri ile ilgili araştırma yapmıştım. elle tutulur bir kaç teori vardı yarın onları deneyip olursa çalışacaktım. ama şimdi kendimi önce suya sonra yatağa bırakmalıydım. odaya girdiğimde odaya biriken yoğun vanilya kokusu beni evimde gibi hissettirmiştim. çok görmesemde aslanla aynı odada olmaya çok alışmıştım. kokusu vardı kendisi yoktu ama olsundu . yatağımın üzerinde bir not buldum.

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin