7- esrarengiz oda arkadaşı

136 17 0
                                    


"çok tatlı uyuyordun uyandırmadım yeni kız. oda arkadaşın olarak uyarmak isterim bir daha üzerini açık bırakıp yatma. her gece gelip ben kapatamam. :)

uyku mahmurluğuyla cevap atmaya karar verdim.

"kimsin bilmiyorum ama oda arkadaşım olduğuna göre yakında tanışırız, teşekkürler."

derslerim yoğun ve eğlenceliydi ama sürekli önüme seçmeli ders seçim kağıtları geliyordu. ama ben hala özel yeteneğim ne bilmiyordum. en iyisi bugün mertin bahsettiği kütüphaneye gitmeliydim. tabiki derslerimi atlattıkdan sonra

kütüphaneyi mert abarttı sanmıştım ama gerçekten çok büyük ve güzeldi. sanırım artık çoğu zaman buarada olacaktım.

tam 3 saat kitaplara gömüldüm ama elde var sıfır. çünkü kitapların bir çoğu farklı bir dildeydi. bunu merte soracağımı kafama yazmıştım. gerisinde de egzersizlerden bahsediliyordu. ama tek başıma yapmam çok zordu. yanıma birini bulmalıydım.

saate baktım epey geç olmuştu artık uykumun gelmesinden bunu anlamalıydım aslında. odama doğru yarı açık yarı kapalı gözlerle yürüdüm. odalar kartlı sistemdi ve kartı yerine sokunca elektrikle çalışan herşey on moduna geçiyordu. ve oda arkadaşım biraz sorumsuz biriydi anlaşılan. çünkü kartı takar takmaz sakin bir müzik çalmaya başladı ve ışık yandı. o anda telefonumun mesaj sesini duydum.

"iyi geceler yeni kız. sana bir numaralı uyku müziğimi bıraktım. üstünü örtmeyi unutma bu gece odaya gelmeyeceğim. iyi uykular:) "

hadi ama kimdi bu çocuk ? neden direk çocuk diye düşünmüştüm ki. aslında etrafı biraz dolansam anlardım eşyalarından ama bu güzel erkeksi koku onun bir erkek olduğunu bana söylüyordu.

"teşekkürler ama artık odamızda seni de görsem ve tanışsak ?"

cevabı attım ve bekledim. ama çok fazla uykum vardı dayanacak gücüm yoktu. tam dalmama yakın mesaj sesini duydum ama sabah bakarım diyip uykuma devam ettim.

"tanışmadığımızı da nerden çıkardın? "

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin