"KIZIM,can parem, aşkımın en güzel yanı......
söze nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama kızım edebiyatım kötü o yüzdne bi yerden başlayıp inşallahda sonunu getireceğim. seni ilk kucağıma aldığım gün dedim yandın sen mete. yanındaki kadın çok güzel değn her gözü yakıp yok etmek istiyorsun. peki bu minik bal gözü kötü gözlerden nasıl koruyacaksın? annen benim ilk ve son aşkımdı onu ilk gördüğümde tutulmuştum. ama sen bunu bozdun kızım. annenden sonra sana aşık oldum. bal gözüne altın sarısı saçlarına bakmaya doyamazdım. seni öptükçe güler kıkırdardın bu dünyada duyduğum en güzel sesti gülüşün. annen bir tek seni kıskanmazdı benden. geceleri uyumadan ağlardın ben yanında yoksam. bunu okurken varlığımı yeni öğrendin garip ve kötü hissediyorsun biliyorum ama bebekliğinde annenden çok beni isterdin. tabiki annenide severdin ama sanki bana aşık gibi bakardın. daha 2 yaşındayken bu kız büyüyünce nasıl vereceğim el oğluna derdim. şimdi çok güzel bir kız olduğuna eminim. gelelim zor konuya.
ardımda sizi bırakıp gitmek çok zor kızım. gitmeyi bir kere bile istemedim.ama mecburum. benim tek zaafım annendi. sen doğdun iki oldunuz. ben çok güçlü ve özel güçlerinde en güçlülerine sahibim kızım. bu sebeple düşmanım çok. siyahın büyüğü çok erkenden oldum bunlarda düşman sayımı epey arttırdı. ya benimle sizide öldürüceklerdi yada beni sizinle sınamayacaklardı. her ikiside benim için en kötü ölümdü güzel kızım. sizi izmire getirdim. istanbulda kolay bulunurdunuz ama izmir küçük ve kalabalık. yurt dışında sizinle benimle olduğunuzu düşünmeleri için de tüm ayarlamaları yaptım. annenle kağıt üzerinde boşanmış gözüktük. seninde annenin kızlık soyadını alman için gerekli işlemleride hallettim. artık hiç bir yakınlığımız yok kağıt üzerinde. ama siz hep kalbimde olacaksınız. bugün son kez sana sarıldım öptüm. anneni öptüm. ve gidiyorum kızım .
biliyorum bana çok kızgınsın ve çok haklısın ama herşeyi açıklamak için birgün karşına çıkacağım. ne pahasına olursa olsun çıkacağım. ucunda ölümüm olsa bile..
seni tüm kalbiyle seven baban,
METEHAN SARI "
mektup bittiğinde ağladığımı farketmiştim. ne zamandır ağladığımı bilmiyordum. bu kadar etkileneceğimi tahmin etmemiştim ama çok fazla etkilenmiştim. babama karşı içimde bir hüzün vardı şimdiye kadar. şimdi onu sevmeye başlamıştım. ama ona bu olanlar yüzünden sevgi beslemek istemiyordum. babamın düşmanları kim gerçekten merak ediyordum. onları bulacak ve onlara hesap soracaktım. babasız geçen yıllarımın hesabını fitil fitil getirecektim burunlarından. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR LİSESİ
FantasySiyah ve beyazın tam ortasıyım. GRi. Bu gri, dünyaya ne kadar yeniyse bana ondan da fazla yeni. ... beyaz binanın tam kapısının üstünde "beyaz kadar temizsen kapıların hepsi açılır" yazıyordu. garip gelmişti. ilk dersliği ararken ilk dersimimn yar...