19-asıl film

110 14 0
                                    

işte şimdi yanmıştım..

-ama efendim?

+canan daha iki dakika önce söyledim. karar uymak zorundasın. her ne kadar farklı olsa burasıda bir okul, bir eğitim kurumu. adı özgür evet ama öğrencilerinin uyması gereken kurallar var ve bunların başında kararlara harfiyen uymak eleştirmemek gelir.şimdi çıkabilisin. yeni öğretmenlerin bilgilendirildiğinde seninle iletişime geçip bir ders programlaması yapacaklardır. üçünüz olduğu bir toplantı düzenler ve programı ayarlayıp hızlıb ir şekilde başlarsınız. çok açık ki şuan liseminizin bir anaokulu olsaydı sen ordan başlatırdım ama öyle bir şansımız yok o yüzden sana verilen bu şansı çok iyi değerlendir ve kendini göster. şimdi çıkabilirsin.

-anladım efendim. kendimi göstereceğime emin olabilirsiniz.

ya bu nasıl bir yanmaktır ? sinirden ve heyecandan kıpkırmızı olduğuma eminim. önce soğuk bir duş almalıydım sonrada oturup tüm bunları düşünmeliydim

ya bu soğuk su nasıl güzel bir olay? resmen rahatlamıştım ve yangın hissimde gitmişti.aslan ve mert.. off iki ucu .. değnekti. mert le olan olay hem çok yeni hemde daha bunu konuşmadan dersler başladığında napacaktık bilmiyordum. asıl aslan? odada olan kokusunu geç olmadığı asansörde bile kokusu burnuma çalınan bu adamla bu kadar çok görüşemek yakın temasa girmek kalbimi şimdiden zorluyordu. dur kalbim kan pompala ve buna kendini hemen alıştır çünkü bu ara senden tek istediğim sakin olman...

sabah olmuştu zar zor okula yetişmiştim ama karnımda dolaşan filler hortumlarıyla dışarı çıkmak üzereydi. yemek yemeyi bu kadar çok unutan ama yemek yemekten çok keyif alan bir başkası daha var mıydı ? sanırım yanlız olduğum bir konu daha bulmuştum.kantine uçarak kaçarak girdim ve hemen karnımı doyurmaya başladım o arada kızları gördüm ama bana derse yetişiyoruz gibisinden hareketler yapıp hızlı hızlı gittiler. o kadar ağzımı doldurmuştum ki tamam bile diyemedim zaten.

tüm gün derslere girmiş ve çok bir şey anlayamamıştım. çok değişik konulardı. hiç sevmediğim fizik derslerine tüm gün girmiş gibi hissediyordum gram anlamamak hiç zevkli değildi.

aklıma telefonum geldi. mertten bir sürü mesaj vardı ve en sonuncusu bugün kırmızı binadaki çalışma üçümüzün bulaşacağından bahsediyordu. işte şimdi başlıyordu asıl film ...

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin