.ta ki mert .."işte buldum kalp surat ama işler artık senden bile garip. " diyene kadar ..
-ne buldun mert banada anlat. ne olabilirmiş özel yeteneğim ?
+bunu ben söyleyemem bunu beyaz büyükleriyle hatta siyah büyükleri ve müdürle konuşmam gerek. sen git şimdi yurda. yarın sabah anlatacağım herşeyi.
-merakım beni öldürür mert ya bişey söylesene
+olmaz canan ben yetkili değilim yarın gerekli açıklamaları yetkililer sana yapıcaktır.
bunu dedikten sonra hızlıca kitabıda alıp gitti mert. çok bozulmuştum. derste de bi anda gitmişti birşey söylemem izin vermeden şimdide aynı şeyi yapmıştı.
moralim bozuk bir şekilde odama gitmiştim. odanın ışığı yanıyordu. aslan yine açık bıraktı diye düşürken kapıdan girmemle banyodan belinde havluyla çıkan aslanı görmem bir oldu. ve kaçarak uzaklşatım. kahkahasını duyana kadar da koştuğumu farketmemiştim. zeyneplerin odasına gitme sözümü de hatırlayıp merdivenlere yöneldim. odaları mertin odasının katındaydı.
kızlarla öpüşüp oturduk odaları benimkinden farklıydı. bir kere daha büyük ve tam da 3 kız buarada kalıyor dercesine süslüydü. oldum olası böyle kızlardan olamamıştım sadeliği severdim. ama onlar böyle değildi anlaşılan. maya kahveleri servis etti. her katta kahve otomatı vardı ama kendileri bir kahve makinesi almışlar odalarına. kahveden yudumlarken bana nereden geldiğimi özel yeteneğimi sordular daha bilmediğime onlarda mert kadar şaşırmışlardı. kahvem yarıya geldiğinde arya bana mertle aramda ne olduğunu sordu. birşey yok dedim ama kızarmam üçünğde güldürmüştü. arya mertle ailecek tanıştıklarını ona rağmen okulda hiç konuşmadıklarını hatta mertin genel olarak kimseyle konuşmadığını ve insanların ondan korktuklarından bahsetti. bu beni çok şaşırtmıştı. benim kocaman kahkahalar atan çocuk gerçekten böyle birimiydi ?
kahvem bitmiş ve kızlara iyi geceler dileyip odama doğru yürüdüm. umarım aslan yoktur diye düşünürken ışığın kapalı olmasıyla içim rahatlamıştı. odaya girip ışığı açmamla aslanın yatakdan kalıp kapıyla kendi arasında beni sıkıştırması bir olmuştu. boğazımdaki elinden nefes alamıyordum yakın temasdan gelen utangaçlığıma birleşince domates gibi olmuştum. aslan da anlamış olacakki bir anda bıraktı beni düşmek üzereyken de belimi tuttu. nefes nefeseydim. bir badak su geirdi yine çok garip bir hızla. içtim ve ona döndüm
-canan özür dilerim uzun zamandır tek yaşıyorum burada da dışarıda da seni algılayana kadar sıkıştırmıştım. bir yerini acıttım mı?
+hayır ama neden böyle birşery yaptın?
-düşmanları olan bir insanım canan seni de onlardan zannettim
+anladım hep böyle yapmazsın dimi?
sırıtmaya başlamıştı. o an anladım kesin banyo konusunu açacaktı.
-bilmem sen hep beni duş çıkışı mı yakalayacaksın ?
+daha fazla kızaramam aslan lütfen yapma. ben genelde odada olmadığın için rahat davranmıştım çok özür dilerim
tam o anda aslanın telefonu çalmaya başladı açtı. birazkarşıyı dinledikten sonra bana bakıp 'geliyorum' dedi ve kapattı.
-artık odanın dışında da görüşürcez sanırım yeni kız.
üzerini banyoda değiştirip yine çok hızlı bir şekilde gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR LİSESİ
FantasySiyah ve beyazın tam ortasıyım. GRi. Bu gri, dünyaya ne kadar yeniyse bana ondan da fazla yeni. ... beyaz binanın tam kapısının üstünde "beyaz kadar temizsen kapıların hepsi açılır" yazıyordu. garip gelmişti. ilk dersliği ararken ilk dersimimn yar...