Biliyorum kısa ve uzun bir aradan sonra yetersiz bir bölüm ama benimde hızlı akan bir hayatım ve ona koşarken yorulan ayaklarım var en kısa zamanda sizi memnun edecek bir bölümle döneceğim. Anlayışınız için teşekkürler :))
.
.
buna hiç bir cevap veremeden uzaklaşan mert'in ensesine bakıyordum . ve hızla uzaklaşıyordu. ben mal gibi kalmıştım resmen.
mertle geçen zamanlarımızı düşündüm. gerçekten güzel vakit geçirmiştik. onunla gülmek çok güzeldi. yada onun ben babamla ilgili konularda üzülünce hemen benim kafamı dağıtması ilgilenmesi çok güzeldi. hoşlanıyordum mertten. evet bunu ilk kez dile getirdiğimin farkındaydım. ama bu hoşlantı ne boyutta bende bilmiyordum. duellolardan sonraya kadar bunu ertelemeye karar vermiştim. gidip rakiplerime bakmam gerekliydi. önümüzdeki onların özel güçlerine göre çalışma yapmak gibi bir tüyo almıştım aslandan bunu değerlendirecektim.
kırmızı binaya ilerlerken gördüğüm kalabalıkla şaşırmıştım. genelde salonlarda kütüphanede dersliklerde olan öğrenciler tek bir konuda ortak nokta buluyordu sanırım: MERAK.
kalabalık ben yaklaştıkça ikiye yarılmaya başlamıştı. bu kadar saygı değer olduğumu bilmiyordum. ama içimden bir his altında bir bokluk var diyordu. onu susturup başım dik bir şekilde yürümeye devam ettim. listelerde adımı bulmak zor olmamıştı çünkü en üstteydim:en fazla rakip sayısıyla..
CANAN KURT: MERT IŞIK(telepatlık)
ASLAN DERİN(kılıç kullanımı)
AYLA MAVİ(kalkan oluşturma ve felaket önleme)
işte bu çok şaşırtıcıydı. mert'in olacağını biliyordum ama çok sevgili oda arkadaşım ve öğretmenim aslan sürpriz olmuştu. peki sarı başkana ne demeli? kalkan gücü olduğunu bile bilmiyordum. ve ben çok fazla kalkan oluşturma üzerine çalışmamıştım kendi zihnimi korumak ve milletin telepatlıklarını engellemek hariç çok bir bilgim yoktu. özellikle felaketi önleme konusuna tamamen fransızdım. mertle'de çalışamayacağıma göre gerçekten sıçmıştım. hadi bakalım bezi kim getiriyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR LİSESİ
FantasySiyah ve beyazın tam ortasıyım. GRi. Bu gri, dünyaya ne kadar yeniyse bana ondan da fazla yeni. ... beyaz binanın tam kapısının üstünde "beyaz kadar temizsen kapıların hepsi açılır" yazıyordu. garip gelmişti. ilk dersliği ararken ilk dersimimn yar...