25-yelloz

78 13 1
                                    


yatağımın üzerinde bir not buldum.

''selam fazla çalışkan ve hiç odada denk gelemediğim oda arkadaşım. rakiplerini öğrendiğini umarak sana bu notu yazmaya karar verdim. hiç yaptığım bir şey değildir not yazmak. ben yazı bile yazmadım uzun zamandır ama sana yazmak zorunda hissettim. mert ve bana karşı yapabileceklerini çalışmalarımızdan anladığım için sana iyi şanslar diliyorum. ama ayla büyük problem çünkü aslında rakip olamayacak iki insansınız. karakter olarak tabi ki ama özel güçlerinizin de karşı karşıya gelemeyecek güçler olduğunu düşünüyorum. neyse sana yardımı olabileceğini düşündüğüm bir iki fikrim var. ne zaman bu notu bulduğunu bilmiyorum ama bekleyeceğim. her zamanki yerde ... ''

bu gerçekten şok ama güzel bir haberdi. neden heyecanlandım bilmiyordum ama kötü polisimin iyi polis olmaya karar verdiğini anlamıştım. ne kadar zamandır beklediğini bilmeyerek hızlıca her zamanki yerimize ağaçlık alana doğru koşmaya başladım.

ağaçlardan birinde sırtını yaslamış bekliyordu. gözleri kapalıydı çok beklettiğim için uyumuştu sanırım. ne kadar güzeldi bu hali. odada yakalayamadığım görsel şölenin şimdi keyfini çıkartıyordum.

+oda arkadaşım bölmek istemem ama zamanımız kısıtlı. başka zaman odada olduğunda haber ver ben sana kendimi izleteyim

-ne izlemesi aslan? uyuyorsun diye rahatsız etmek istemedim. bekliyordum beklerken gözüm dalmış.

+kesin öyledir canancım. neyse bunu başka bir gün kesin tartışırız. ama şuan asıl konu düellolar. rakibin ben olduğumda çok dikkat et çünkü bütün zayıflıklarını biliyorum. çok atik hızlı ve dikkatli olmalısın. gelelim asıl konuya: ayla. bu rakip ikilemesini çok sevgili okul müdürümüz neden yaptı bilmiyorum ama ayla çok güçlü canan. açıkçası karşı karşıya geldiğinizde neler olacağını hiç kestiremiyorum. yıllardır bu okuldayım okula öğrenci olmaktan önce bir evsiz olarak katıldım. çok fazla düelloyu izledim. çok fazlasında bulundum. ama ilk kez bir rakip ikilemesinin nereye varacağını neler olacağını bilmiyorum. sadece kalkan kurma konusunda çok odaklı olan yapını değiştirip tek odaklı olmanı istiyorum.kısacası o an aklında sadece kalkanın olsun. tek küçük başka bir düşünce kalkanında delik ayla'ya da içeri güç aktaracağı ve o küçük delikten bir oyuk oluşturacağı bir aşamaya getirir. ve bu da zaten senin geri dönüşü olmayan yenilgini başlatır. sakın zarar vermeyi yaralamayı düşünme. bu kalkan olaylarının ucu bucağı yok. olay nereye varır bilmiyorum. bilen olduğunu da sanmıyorum. sen bu düelloyu atlat aklımda biri var seni ona götürüp her şeyini öğreniriz sadece dikkatli ol.

-korkutmaya mı geldin akıl vermeye mi gerçekten anlayamıyorum ben aslan.

+tabi ki de korkutmaya gelmedim canan. biliyorum bu dünya sana çok yeni. bu sebepten dolayıda geldim ama bir çok sebebim var bu konuşmayı yapmaya.

-neler aslan anlat ben artık böyle ucu açık cümlelerinden çok sıkıldım anlat bende bileyim artık.

+canan bu yeni dünyaya alışmanı istiyorum. ama bizim gibi zor yollardan yorularak değil. en azından bir kaç şeyi bilerek hareket etmeni istiyorum. güzel bir dünya gibi gözüküyor bu dünya sana şuan biliyorum ama ben iç yüzünü biliyorum. elimden geldiğince senin için güzel bir dünya olarak kalmasını istiyorum.

-teşekkür ederim böyle güzel bir ilgiyi bana sunduğun için ama bunun altında yatan sebep ne tam olarak ? bu herkese yaptığın bir şey mi bana özel mi bilmem gerekiyor. açıkla aslan açıkla.

+canan neden anlamıyorsun. sen benim için çok özelsin, anlamlısın. dünyada ilk kez biri benim için güzel ve anlamlı....

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin