--anladım da neden bu kadar aklında aslan var ?
+ama bunu nasıl ? aa tabi şu düşünce okuma şeysi. bunu neden özel hayatıma tehdit olarak algılıyorum ?
--canan biliyorum yaptığım hiç hoş bişey değil. ama inan zaten yaptığım birşeyde değil. ama yanına gelince çekimine kapılıyorum. aklıma aklındakiler doluşuyor ve ben buna en gel olamıyorum.
bu nasıl birşeydi böyle? kızsam mı yaptığına sevinsem mi bilemiyordum.
bir şey söyleyemeyip kekelemektense uzaklaşmayı tercih ettim ve en hızlı şekilde uzaklaştım. hala okulda gidebilecek yerler konusunda problemlerim vardı çünkü hiç bir yeri bilmiyordum. en iyisi en sakin yere gitmekti: kütüphane....
işte en çok keyif aldığım yerdeydim. büyük camının kenarından uzaklara dalıp gitmekten büyük bir haz duymuştum. ve tabi bu arada saatin nasıl geçtiğini anlamadım. yanıma bir kız geldi ve
-sen canan mısın?
+evet ?
-seni sanırım iki saattir arıyorum. ve bir iz sürücü olduğumu düşünürsek bu tam bir rezillik. seni on saniye içinde yerini bulmalıydım.
+iz sürücü de ne oluyor ?
-ah çok kabayım ben santi. özel yeteneğim iz sürmek. ama senin izini sürmek çok zor kalkan kullanmayı biliyorsun sanırım.
+seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama bırak kalkanı henüz özel yeteneğimi bile tam anlamıyla bilmiyorum tatlım. tanıştığımıza memnun oldum ayrıca.
-kalkan bilmiyorsun ama kütüphane de auranı hissetmeyi bırak okulda olduğunu bile hissedemedim. bu nasıl oldu ?
+inan benim bununla ,lgili ne en ufak bir fikrim ne de bilgim var.
-tamam sen şimdi müdürn yanına git çok beklettin. bende bu konuda araştırma yapayım bulabilirsem bir sonuç sanada söylememi ister misim ?
+gerçekten beni de merak ettirdin. isterim tabiki. odamı biliyor musun ? aslan derin ile kalıyorum.
-vaov bu gerçekten ilginç. gelceğime emin olabilirsin.
+tamamdır şimdi ben kaçtım sonra görüşürüz
-görüşürüz.
ve yeni bir insan yeni bir özellik daha. ben bu okulda aklımı kaçırmamayı ummaktan başka ne yapabilirim ? ne yapacağımı sonradan düşünecektim. önce müdürün yanına gitmeliydim
müdürün odasına çıkan asansöre biner binmez aslanla asnasör de ki konuşmamız aklıma gelmişti. ve sanki yanımda gibi vanilya kokusunu almıştım. aslan ve şu eşşiz vanilya kokusu..bir Vanilla planifolia bile gelse önünü ilikler eğilir selam verirdi o kadar güzel kokuyordu utanmaz.. ben yine dalıp gittim ama asansör en üst kata gelmiş ve ışığını söndürmüştü. inmem gerektiğini düşünürken uyguladım hızlı bir inişti. bir gören olsa asnasörde birşeyden kaçtığımı sanırıdı.
bu katta tek oda olduğu için uzun koridor boyunca yürüdüm ve kapıyı iki kere sertçe tıklattım. gir komutuyla odaya girdim
+buyrun efendim beni çağırmışsınız.
-evet canancım ama neden gelmen bu kadar uzun sürdü?
+aslında uzun sürmedi efendim.santi denilen kız beni aradığını ama auramı hissedemediğimi syledi. hatta kalkan diye bir şeyden bahsetti o nedir efendim ? malum dünyanıza pardon bu yeni dünyama fazlasıyla yeniyim derslerinizde çok üst düzey ilerliyor ve benim bi temel bilgimde yok.
-çok doğru bir konuya parmak bastın canım. bende tam seni bunun için çağırdım. temelini oluşturup üstüne beyaz ve siyahtan aldığın dersleri anlaman için sana siyah ve beyaz iki yeni öğretmen seçtim. ama bunlar derslerine giren öğretmenler değil. çünkü onların programları çok yoğun ve programlarında yer açmaya çalışmak bile çok uzun sürer. bu sebeple sana öğrencilerden iki kişi seçtim. öncelikle şunu söylemeliyim ki verilen kakrarlara karşı çıkmak bir yana eleştirmeye bile hakkın yok. o yüzden seçtiğim kişilere derslerine giren öğretmenlerin kadar saygı göstermeli ve dedikleriene uymalısın. bu iki kişi sana teorik bilginin yanında bedensel dersler ve öze yetenek geliştirici meditasyonlarda gösterecekler. dediklerini anlaman ve uygulaman senin için çok iyi olur. nedeninin de daha sonra açıklarım.
+anladım efendim peki kim bunlar?
-siyahlardan aslan derin. beyazlardan da mert ışık .
işte şimdi yanmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR LİSESİ
FantasySiyah ve beyazın tam ortasıyım. GRi. Bu gri, dünyaya ne kadar yeniyse bana ondan da fazla yeni. ... beyaz binanın tam kapısının üstünde "beyaz kadar temizsen kapıların hepsi açılır" yazıyordu. garip gelmişti. ilk dersliği ararken ilk dersimimn yar...