Selam :) Bazen kafam esiyor kısa bölüm bazen esiyor uzun bölüm yazıyorum. Ruh hali değişen bir olgu. mazur görün :) teşekkürler :)) Oyladığınız içinde şimdiden teşekkürler :))))
--bunu müdürler görüşeceğim ama sanırım yeni özel yeteneğini bulduk..
daha fazla oyalanmadan kızaran bozaran merti üç evetle uğurladık. çok fazla utanmıştı bana bu konuyu anlatamaya çalışırken. nedenini henüz çözememiştim ama yakında öğrenirdim nasıl olursa ..
bugün yeni birgün yeni bir umut demiş ismini hatırlamadığım bir şair. doğru demiş. bugün pazartesi aslan mesaj atarsa derslerden sonra onunla ilk dersimiz olacak.heyecanlı mıydım? evet fazlasıyla.. ama neden? işte bunu hiç bilmiyordum...
dersler her zamanki gibiydi. sıkıcı ve hiçbir kenarından yakalayamıyordum konuları. yinede dinliyordum. belki mert ve aslanın dersleriyle birşeyler yerine oturur diye. derste aslan mesaj atmıştı. bir saat dinlenip onunla buluşacaktım. dinlenmenin anlamını bugünlük duş alıp kızların yanına gitmek olarak değiştirdim.biraz dedikodu yapıp kafamı rahatlatsam iyi olacaktı. okul benim içim bir dedikodu deniziydi. çünkü kimseyi tanımıyordum dolayısıyla okul hakkındaki bilgimde sıfırdı. kızlar bana bir çok şey anlatabilirdi. duşun mutlulukla bir ilgisi var mıdır bilmiyordum ama bence olduğu kesindi.
kızların odasını daha tıklatmadan arya karşımda bitip sıkı bşr sarılma seansı yapmıştı. kalan zaman boyunca onlar bana okulu anlatacağına ben onlara aslan ve mertin tartışmasını anlatmıştım. ve sonunda öğrenmiştim ki bu okulun 'DÜELLOLAR' adını verdikleri büyük çaplı bir yarışması varmış. yarışmanın mantığı birbirlerine karşılık gelen güç seviyesindekiler karşı karşıya geliyormuş ve biri diğerini yaralamadan pes ettirene kadar sürüyormuş. aslan ve derin de güç seviyesi birbirine en yakın iki farklı renkmiş. yakınmış diyorum çünkü aslanın güç seviyesi en yükseklerdenmiş ve ına en yakın kişiyse mertmiş. ama yinede aralarında fark varmış. ve ne zaman düellolar olsa ikisi karşılaşıyormuş. aralarında güç farkı olsa da asla bu müsabakanın bir kazananı olmuyormuş. bizim inatçı iki keçi asla pes etmiyormuş. ve onların düello günü bile özelmiş. çok uzun sürüyor ama asla bitmediği için müdür ikisinide kazanan ilan etmek zorunda kalıyormuş. sonuç olarak girdikleri bu paradoks onları bu sürtüşmeli ilişkilerinin sebebiymiş.
saate bakmamla zıplamam bir olmuştu. kahretsin geç kalmıştım. aslanın nasıl bir tepki vereceğini asla bilmiyordum. çok hızlı bir şekilde özel salona koşsamda şimdiden 1 saat geç kalmıştım. salona girdiğimde aslan yerde oturuyordu. beni görünce ayağa kalktı ve :
-ilk ders canan. itaat ve saygı dersimin ilk konusu. banan saygı göstermez ve itaat etmezsen bu derslerden hiç bir şekilde verim alamayız. ders bitmiştir.
dedi ve gitti. şimdi olayın ciddiyetini anlamıştım. aslan benim canıma okuyacak olan 'kötü polis'ti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR LİSESİ
FantasySiyah ve beyazın tam ortasıyım. GRi. Bu gri, dünyaya ne kadar yeniyse bana ondan da fazla yeni. ... beyaz binanın tam kapısının üstünde "beyaz kadar temizsen kapıların hepsi açılır" yazıyordu. garip gelmişti. ilk dersliği ararken ilk dersimimn yar...