26- boş kafa

59 7 0
                                    


+canan neden anlamıyorsun. sen benim için çok özelsin, anlamlısın. dünyada ilk kez biri benim için güzel ve anlamlı....

Buna ne diyeceğimi bilemiyordum. Gülsem farklı ağlasam farklı algılanabilirdim. Sadece yürüyerek gitmek mantıklı geldi. Bende yürüdüm. Cümle öyle güzel bir cümleydi ki nereye çeksem oraya geliyordu.. Düşünmek istedim. Güzel bir dönüşü olmalıydı bu cümlenin; kalbimdekileri anlatmalı, içimi dökmeli ve net olmalıydı. Ama şuan daha büyük bir problemim vardı:DÜELLOLAR.

Kafam o kadar karışıktı ki napacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Siktir. Hayatım boyunca bu kadar boş bir kafaya sahip olmak istemişimdir. Hep merak ederdim. Ama bu çok kötü... Kendimi kafa dinleme tepeme atmıştım. Gözlerim kapalı ve rüzgarın huzur veren sesiyle dinlenirken yakınımda birini hissettim. Savunma mekanizmam benden önce canlandı ve olası atak bekledi ama o atak gelmedi. gözlerimi açtığımda en az benim kadar kötü bir mert gördüm.

-sende kötüsün .. buraya gelmezdin yoksa.

+evet kafam çok boş ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Bu okulu bu kadar çok isterken arkasından bu kadar çok gizem çıkacağını hiç düşünmemiştim. Ben yetenek konularına alışmaya çalışırken şimdi de düellolar çıktı başıma. Ve bir gariplik var ama çözemiyorum. Düşünmekten beynim yandı ama hala olaylara hakim olup akışa yetişemiyorum.

-gerçekten kötüsün farkındayım. Hiç gülümsemiyorsun kalp surat. Ama altından bu kadar depresif cümleler çıkmasını beklemiyordum.

+çok depresif oldu biliyorum ama beni de anlayın artık. Herkes üstüme geliyor. Dersler zor, değişik. Babam var birde karma karışık bir konu olarak. Düellolar yeterince garip değilmiş gibi birde eşlerime bak. Hadi seni ve aslanı yine biraz anlıyorum da, Sarı başkan nasıl benim eşim olabiliyor?

-o konu bütün okulun merak konusu bence hiç kafanı yorma. Altında ki her neyse yakında ortaya çıkacaktır zaten. Böyle garip bir dünyada hangi gariplik çözülmez ki?

+öyle de çözülene kadar delirmem umarım.

-kalp surat delirmezsin merak etme. Aslında güzel bir fikrim var. Bana güveniyor musun?

+nasıl bir güvenden bahsediyoruz?

Mert bu cümlemin ardından elini uzattı. Bu ne demekti ki?

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin