30- bulut

65 9 1
                                    

YAZAR NOTU!!!!!

biliyorum çok uzun zaman oluyor artık bölümler arası okunmalar da var ama hayalet okuyucular beni çok üzüyor. 5 senedir wattpad den kitap okuyorum yazar notlarını hep saçma bulup gülerek hızlıca kaydırırdım. ancak yazmaya başladıktan sonra anladım hayalet okuyucular insanın bütün yazma hevesini kırıyormuş. çünkü sen saatler harcayıp yazıyorsun zaman harcıyorsun emek veriyorsun okuyan kişinin yapacağı tek şey bir kere yıldıza dokunmak, iyi kötü bir yorum yapmak iken insanlar bunu yapmıyor. bu çok üzücü ve heves kıran birşeymiş. artık anlıyorum yorum yapmadan yıldız atmadan okuduğum tüm kitap yazarlarından özür dilerim. siz ben olmayın :))) şimdiden teşekkürler  ve instagramdan takip etmeyi unutmayalım lütfeeeennn ozgurlisesi yazın çıkaaaaarr öptümm



+canan'ın ne olduğunu en kendisi ne de ben biliyorum ulrich ama artık beyaz pegasusun dolayısıyla tüm pegasusların yegane sahibi...

*Ve bunu herkes bilmez ama aslında yüzyıl pegasusunun sahibi olarak seçilen, seçilen diyorum çünkü pegasus normal bir doğa üstü kanatlı at falan değil çok özel. Ok özel olmasının bir diğer sebebi de geldiği yüzyılının ormanlarının tek hakimidir. Dolayısıyla Canan artık bu ormandaki tüm doğa üstü canlılar sana itaat etmek zorunda yoksa pegasusa kafa tutmak zorunda kalır. Ki dünya üzerinde boyutlar arasında tüm evrende her hangi bir doğa üstü canlının yüzyıl pegasusu karşısında şansı yoktur. Bundan çok memnun olmasam da ben Ulrich senin gölgen gibi yanında gezip seni koruyacağıma kanım üzerine yemin ederim.

-nasıl yani sen hep benimle mi gezeceksin? Ben istemem öyle . hem insanlara nasıl anlatıcam ?izmir den sentor dayım mı geldi diyeceğim..

*ya sen ne kadar garip bir kızsın. Bu kadar yetki kazandın beni kazandın. Tüm kaslarımla tüm ihtişamımla seninim artık koruyucam diyorum sen diyorsun ki nasıl anlatıcaz. Gerçekten bir tek buna mı takıldın?

-asıl sen nasıl bir sentorsun? Bu ne ego. Ben hep sentorları daha doğrusu gördüğüm izlediğim tek sentor Percy Jackson daydı ve o da hiç bu kadar egolu kendini beğenmiş değildi. Çok iyiliksever ne biliyim çok insan gibiydi. Sen çok kendini beğenmiş ve terssin.

*tersim çünkü her gün prensim yüzyıl pegasusu bir insanı kendini dolayısıyla tüm ormana sahip seçmiyor. Gölge olayına gelirsek o çirkin filmde olduğu gibi ben diğer boyutta at bacaklarımı saklayacağım. Senin izmir deki en iyi dostun olarak liseye kayıt olucam bu sürede tabiki aynı sınıfta hatta aynı oda da kalacağız ve her anın yanında olucam. Artık ikiz gibi yaşayacağız. Ne harika değil mi? ben çok mutluyum o kadar mutluyum ki koşacağım tüm ormanı imdat diyee.

-ben çok memnun oldum sanki. İzmir de ki yakın dostum değilde her fırsatta kavga ettiğim büyük abim gibi olacaksın anlaşılan. Ve ben oda arkadaşımdan memnundum.

+o aslan la hala nasıl aynı oksijeni soluyup bu cümleyi kurdun bilmiyorum canan.

-ne demek o mert? Başıma burada türlü türlü iş geldi. İstemediğim bir sahiplik kazandım. Sayende ormanım var ben kalkıp başıma kötü şeyler de gelebilirdi diye kızmıyorum hala mutluyum. Aslan la neden anlaşamayacakmışım?

+aslanın olduğu oda var ya senden önce tecrit odasıydı. Ona kör kütük aşıklar bile aynı oda için yanıp tutuşurken o odaya girdikten sonra topukları kıçlarına vura vura kaçıyorlardı. Sen kaç aydır hala oda değiştirmedin bu çok ilginç?

-nasıl yani nede kaçıyorlardı ki?

+ilk olarak sürekli oda da bir kız için bir erkekle sürekli aynı oda da hele ki özel alanı hiç olmayan bir oda da kalmak zor oluyordur.

-yok artık bu bir yalan. Aslan hiç oda da yok ki

+odasından hiç çıkmadığını duymuştum nasıl yani sen onun oda da olmadığını mı söylüyorsun?

-evet hiç yok gece bile uyumaya gelmiyor.

*belkide senin garipliklerin bu salak çocuk kadar cazip gelmiyordur ona, he canancım?

İşte bu kırıcı olmuştu. Birincisi aslanı oda da bile görmezken nasıl olurda hiç odadan ço-ıkmayan biri olduğuna inanabilirdim? Ki öyleyse neden benimle aynı odadayken hiç odamızda onu göremiyordum. Bunu çok düşünememe artık gerek yoktu zaten çok sevgili sentor bir oda arkkadaşım olmuştu. Aman ne iyi benden kaçan bir oda arkadaşından sonra şimdide bir gıcıkla aynı oda da kalacaktım.

+salak ben oluyorum sanırım ulrich teşekkürler. Artık aynı okulda olacağımıza göre bunun hesabını elbet sorarım ben sana. Sahi okula sentor ulrich olarak mı kayıt olucaksın? Sizi sadece efsanelerden bilen bir müdür ve çoğunluğu hiç bilmeyen bir okul için sence de bu çok büyük bir olay olmayacak mı?

*tabi ki de öyle olmayacak adım utku olacak ve kimse bilmeyecek sentor olduğumu üçümüzün arasında sır olarak kalacak. Sizin yüzünüzden 100 yaşımdan sonra tekrar liseli ergenlerin arasına katılıcam. Aman ne iyi bir sürü hayranım olucak şimdi bir sürü mektup alacağım. Cananı mı koruyayım yoksa mektuplara mı cevap vereyim? Sahi hala Haydarpaşa duruyor mu bir İstanbul turu yaparım oradan

+ulrich en son ne zaman normal boyuta geçtin?

*50 60 yıl oldu sanırım neden ki? demirel öldü mü yoksa?

+geçince harika bir İstanbul seni bekliyor. çok eğleneceğiz.

-herşey tamamsa gidelim mi artık? duellolar için endişeliyim.

Herkes kafasını evet anlamında salladığında daha fazla konuşmadan dönüş için hazırlanmaya başladık. Yüzyıl pegasusum ona bir isim versem sorun olmazdı sanırım. O sırada zihnime bir ses geldi.

--benim bi adım zaten var sahibim. Kendi dünyamda bana bulut derler. Sende bana bulut diyebilirsin

-mert bunu sende duyuyor musun?

+neyi canan?

--beni bir tek sen duyabilirsin sahibim. Çünkü kendi türümden başka kimseyle iletişim kurmam. Sahibimden başka ...

ÖZGÜR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin