BÖLÜM 1

3.7K 137 151
                                    

Medyada Cage The Elephant - Cold Cold Cold


İyi okumalar...


"Sayın Leyla Ersoy ortopedi servisinden bekleniyorsunuz. Sayın Leyla Ersoy ortopedi servisinden bekleniyorsunuz."

Koridorda yankılanan anonsun sesiyle kafamı masadan kaldırdım ve uykulu gözlerle karşımdaki duvara boş boş bakarak geri indirdim.

"Ela! Sana kaç kere masa başında uyuma dedim. Kalk Leyla Hanım'la gideceksin."

Hemşirenin bağırmasıyla yerimden sıçradım. Gözümün önüne düşen bir tutam saçı üfleyerek kaldırdım ve elimin tersiyle gözlerimi ovaladım. Gece geç saatlere kadar dizi izlemiş olmanın zararlarının örneğiydim ben.

"Peki Emine Hanım." dedim ve odasından elleri dolu bir şekilde çıkıp jet hızıyla servisin çıkış kapısına doğru ilerleyen doktor Leyla Hanım'ın peşinden koşmaya başladım. Koşarken aklımdaki deli sorulara cevaplar arıyordum.

"Tembel hayvan mı daha üşengeçtir, tembel Ela mı?" O ben oluyorum bu arada sevgiler. "Kış uykusuna yatan bir ayı mı daha çok uyur yoksa Ela mı? Bu sene notlarımı yükseltmek için çalışacağım bir üçüncü dönem olacak mı yoksa olsa da yine çalışmayacağım için gerek yok mu? Tavuk mu yumurtadan çıkar yoksa yumurta mı ta..."

Bir şeye çarpmamla sırtüstü yeri boyladığım için deli sorularıma bir reklam arası vermek zorunda kaldım. Kafamı yere çarptığım ve beyin kanaması geçiriyorsam eğer ölmek istemediğim için yavaşça doğruldum.

Karşımda bir çift çatılmış kaş ve ateş püsküren gözle karşılaşınca yutkundum. Çarptığım şey   doktormuş meğer. Ben de şey sandım. İlahi ben. Ahahaha. Durumu idrak etmemle gözlerim faltaşı gibi açıldı. Bildiğiniz doktora çarpmıştım. Yarı ürkmüş, yarı utangaç bir sesle,

"Leyla Hanım merhaba ben Ela. Aaa isimlerimiz de kafiyeleymiş Leyla, Ela. Hahaha ne güzel değil mi hahaha."

Sinirle kalkıp yürümeye devam etti. Kızmasından iyidir diye düşünüp etrafta bizi izleyenlere ufak yan bakışlar attım. Kimisi gülüyor, kimisi de "Yine mi bu kız?" dermişçesine bakıyorlardı.

"Espri yaptım. Sevmiyorsa demek ki?" dedim ve ayağa kalkıp doktorun peşinden koşmaya devam ettim.

Ben Ela. Sakarlıkta ve üşengeçlikte üzerine kimseyi tanımayan ama hastasıyla ilgilenirken son derece dikkatli ve özenli davranan, sırf okula daha az gidebilmek için sağlık lisesine gitmeyi tercih eden, notları ta'b'an yapmış, on yedi yaşında lise üçüncü sınıf öğrencisi Ela. Dünya'ma hoş geldiniz.

Merhabalar. Mizah türünde yeni bir hikâyeye başlıyorum. İlk bölüme buyrun. Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

HEMŞİRELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin