BÖLÜM 6

1.1K 66 85
                                    

Medyada Jessica Lange - The Name Game from American Horror Story

Bölümü şarkıyı dinledikten sonra okumanızı öneririm.


İyi okumalar...



"N'aber Ela ya da kısaca Hemşirela."

Deniz'in konuşması üzerine zar zorda olsa beynim konuşma komutunu göndermiş ve konuşmuştum.

"İyiyim. Siz aman sen nasılsın?"

Gülüp,

"Okuldan eve dönüyorum. Yolda seni görünce durdum. Bırakmamı ister misin?" dedi.

İstemez miyim? Ama bu düşüncelerimi kendime saklayacağım tabiki de.

"Hayır teşekkür ederim. Bu güzel havada yürümek istiyorum." diyerek gülümsedim.

"Hadi Deniz. Geç kalacağız."

Arabanın içinden bir kadın sesinin gelmesiyle gülümsemem soldu. Bu da kim? Sevgilisi mi yoksa? Biraz eğilip kim olduğuna baktım.

Siyah uzun saçlı, koyu kahverengi gözleri olan bir kızdı. Bir de genç. Ah kalbim! "Yıktın dağlarımı yıktın, mimoza çiceğimsin" diye Volkan Konak' a bağlamama az kalmıştı.

"Tamam canım." deyip bana döndü Deniz. Canım dedi. Kurşun yedim sol yanımdan!

"Ela gitmemiz lazım kusura bakma. Hastanede görüşürüz."

"Hıııı."

Konuşacak dermanım kalmamıştı. Gaza basıp uzaklaşmasını izledim. O kadar sınavın üzerine bir de bunları yaşayınca boynu bükük, kalbi kırık bir şekilde eve doğru yürümeye devam ettim. Eskiden, bir zamanlar aşık değilken ne mutluydum. Şimdi de mutlu olmalıyım. Çünkü ben Ela Mutlu'yum. Ama şimdi farklı bir şey vardı. Artık Ela Mutlu Deniz'le mutluydu.

Hem belki sevgilisi değildir. Kardeşi ya da kuzenidir. Bu düşüncem üzerine gülümsedim. Evet evet, kesin kardeşi. Ah Elacığım iyimserliğine hayranım.

Bizim evin sokağına girmiştim. Köşede bakkal Ziya Amca, diğer tarafta Terzi Ayten Teyze, bir diğer tarafta çaycı çırağı Haydar. Ah ekip toplanmış. Hadi şarkı söyleyelim, dans edelim. Çantamı bir kenara fırlattım. Çalmaya başlayan müzikle dans etmeye başladık.

Deli gibi dans ediyordum.

"Ela Ela bo Bela.
Banana fanna fo Fela.
Fi fy mo Mela.
Ela!

Sendeyiz Ziya Amca."

Ziya Amca kendi etrafında dönüyor, kalçasını sallayarak ritim tutuyordu.

"Ziya Ziya bo Biya.
Banana fanna fo Fiya.
Fi fy mo Miya.
Ziya!"

Sırayla herkes söylüyor, dans ediyordu. Şarkının bitiminde soluk soluğa kalmıştım. Herkese tek tek bakıp gülümsedim. Bir tane normal insan yoktu bu mahallede.

"Ela! Kız Ela! İki saattir ne dikiliyorsun orada. Çık yukarı hadi."

Annemin sesiyle rüyamdan uyandım. Hahaha siz bir de az önce olanları gerçek mi sandınız? Manyak mıyız biz yahu?

Gülerek eve girdim. Mahalledekileri bilmem ama ben de biraz manyaklık var. İnkâr etmiyorum. Ama insan kendini eğlendirmeyi de bilmeli canım.



Can sıkıntısıyla yazdığım bir bölümdü. Nasıl oldu bilmiyorum. Lütfen görüşlerinizi belirtin.

Şarkının orijinali Shirley Ellis - The Name Game




Hadi ben kaçtım (Gife çok bakmayın bağımlılık yapıyor :D )

Hadi ben kaçtım (Gife çok bakmayın bağımlılık yapıyor :D )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HEMŞİRELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin