Medyada Billie Eilish - You Should See Me In A Crown (Araknofobisi olanların medyadaki klibi izlememesi önerilir.)
Merhabalar. Bu bölümde farklı bir şey denemek istiyorum. Eğer bizim manyakların bir WhatsApp grubu olsaydı nasıl olurdu? Bakalım nasıl olacak?
İyi okumalar...
HEMŞİRELA VE DİĞERLERİ (Ela Mutlu tarafından 17.02.2018 tarihinde oluşturuldu.)
Ela : Selam tembeller. Hemşirela'nız yarınki sınava bomba gibi hazır değil. Ya siz? (22.19)
Buse yazıyor...
Ela Mutlu, Buse Yılanoğlu'nu gruptan çıkardı.
Ela : Kim aldı bunu gruba? 😠(22.20)
Emre : Grubu sen kurdun ya Hemşirela'm 😘 (22.20)
Ela : Sen kimin tarafındasın Emre? (22.21)
Yasin yazıyor...
Yasin yazıyor...
Yasin : sElm bwn coktan hazirim. ozlikle turkceden ck ii yapacami biliyrym 😏 )27.95)
Emine : Sen önce Türkçe yazmayı öğren be! 😒 (22.22)
Zeynep : Ben hem sınıfın en çalışkanıyım hem de hikâyedeki en yakın arkadaşım. İyi bir sonuç alacağım kesin zaten. Bu arada Regina_Phalange_15 BANA BU HİKAYEDE DAHA ÇOK YER VER! YOKSA GECE UYKUNDA BOĞARIM SENİ! 😡😈 (22.23)
Regina : Sen benim numaramı nereden buldun ya? (22.23)
Zeynep : 😈 (22.23)
Ertan : Gençler bu sorunun cevabı ne? Acil! (22.24)
Selin : Hi losers. Ben dil sınavına gireceğim. Hemşirelik size kalsın. Benim gibi strong bir rakibi kaybettiniz. Sınavda very successful olacağım. 😎 (22.25)Ela : Bana bak kız Selin, adam gibi Türkçe yaz gördüğüm ilk yerde saçlarını yolmayayım. (22.26)
Regina : +1 (22.26)
Selin : Aman be siz ne anlarsınız loserlar 😛 (22.27)
Selin Artistdilci gruptan ayrıldı.
Ela Mutlu, Selin Artistdilci'yi ekledi.
Ela : Senin artistliğin kime kız? Sen bu gruptan çıkamazsın, ben seni çıkarırım. Now, move b*tch! 😏 (22.29)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMŞİRELA
HumorSağlık Meslek Lisesi'nde on birinci sınıf öğrencisi stajyer Ela'nın yaşamından kesitler sunacak bir hikâyedir. Eğlence amaçlı yazılmıştır. *** "Tembel hayvan mı daha üşengeçtir, tembel Ela mı?" O ben oluyor...