Ráno ma zobudili služobné s raňajkami ako každé ráno. Najedla som sa, upravili ma a vysvetlili my môj dnešný rozvrh. Po nudno zhrnutí ktoré v skratke znamená: Dnes nebudeš mať čas, som sa vybrala na hodinu klavíra. Mimochodom, skoro by som zabudla, volám sa Zoe Star.
MENO: Zoe Star VEK: 16 VÝŠKA: 171 cm VÝZOR: hnedé vlnité vlasy, tmavo hnedé oči, najčastejšie nosí svetle farby aj keď by radšej nosila čiernu ZÁUJMY: klavír, tanec, jazdenie na koni, umenie ZAUJÍMAVOSTI: Zoe je jedináčik a dedička trónu. Sníva o normálnom živote a o získaní kamarátov.
Po hodine klavíra som mala chvíľku čas na to aby som navštívila Sparkl. Sparkl je môj kôň v kráľovských stajniach, pomenovala som ju podľa jej iskier v očiach. Je pre mňa dôležitá, je to vlastne moja jediná kamarátka. „Ahoj Sparkl, máš sa dneska dobre?", opýtala som sa a pozrela sa do jej iskričiek v očiach. „Má sa úžasne ale rada by ťa videla častejšie ako päť minúť denne." Ozvalo sa a ja som hneď vedela kto to je. „Vieš predsa že je to pre mňa v poslednej dobe nemožné.", smutne som odpovedala a otočila sa k Benovi.
MENO: Ben Lone VEK: 17 VÝŠKA: 176 cm VÝZOR: hnedé krátke vlasy, nevädzovomodré oči, nemá určitý štýl, nosí čo chce a čo sa mu páči ZÁUJMY: jazdenie a staranie sa o kone, futbal, basketbal ZAUJÍMAVOSTI: Ben je kamarát Zoe. Poznajú sa od detstva, ich rodičia boli priatelia ale Benova mama zomrela pri autonehode. Žije s otcom a dvojčatami Nikym a Rikym.
„Myslel som že pre teba nič nie je nemožné." „Moje možnosti sú obmedzene, len aby si vedel. Prepáč Sparkl už musím isť." Hneď jak som to dohovorila odišla som na hodinu etiky. Počula som ako za mnou Sparkl volá ale už teraz som išla neskoro. Ešte som zavolala: „Nabudúce ti to vynahradím." „To hovoríš vždy." Stihol na mňa zakričať a prevrátiť očami no na to som už nereagovala no nemohla som jeho slova ignorovať. „Má pravdu musím si už nájsť čas na Sparkl.", povedala som si a zas sa rozbehla.
Zastavila som sa po hodine u mojich rodičov. Nevedela som o čo ide lebo my zrušili hodinu tanca. Toto sa este nikdy nestalo, urobila som niečo, chcú sa so mnou rodičia porozprávať o neskorých príchodov na hodinu, alebo prišiel niekto dôležitý? Popravde som sa celkom dosť bála.
Keď som prišla za rodičmi všimla som si najskôr ich vyraz tváre. Mama nahodila niečo medzi strachom a vážnosťou zatiaľ čo otec ma čisto odhodlaný vážny výraz. Neskôr som si všimla pána stojaceho pred nimi.
„Volali ste mami, oci? Stalo sa niečo?", mala som nechápavú tvár. „Všetko je v poriadku nemusíš sa strachovať.", upokojoval ma otec. Mama sa trochu usmiala ale stále na nej bol vidieť strach: „Toto je Pán Fischer, je to riaditeľ školy v Paríži."
Na pár sekúnd som prestala vnímať svet, čo tu chce? „Zoe posielame ťa na túto školu ako obyčajnú stredoškoláčku a nie ako princeznú. Pán Fischer sa o teba postará." „Čo, prečo? Nie že by to nebol môj sen ale čo bude s kráľovstvom ak odídeme?" „Nerozumieš, odchádzaš len ty sama, my musíme zostať tu.", videla som ako sa mame nahrnuli slzy do očí. Chvíľu som zostala v šoku ale potom zo mňa vyletelo: „Prečo mam isť sama s niekým koho som teraz prvýkrát videla tak ďaleko od domu?" „Pán Fischer je náš starý priateľ. Na tej skole si nájdeš veľa skvelých kamarátov. Richard nemá dosť veľký byt takže budeš bývať sama a Richard sa postará o to aby si mala všetko čo potrebuješ." „Mala by si sa isť zbaliť odlietaš už dne. A nezabudni sa rozlúčiť.", vysvetlili my a ja som nevedela či sa tešiť alebo plakať. Hneď som sa rozbehla k sajem kde som hľadala jedinú osobu.
Keď som ho videla pribehla som k nemu a spustila vlnu otázok: „Ty si o tom vedel?" Z jeho dobrej nálady sa zrazu stal smútok. „Áno vedel." „Prečo si my nič nepovedal? Ako dlho o tom vieš?" „Dozvedel som sa o tom včera a nemohol som ti to povedať. Tvoji rodičia ta chceli prekvapiť." Keď to dopovedal zhlboka som sa nadýchla aby som sa upokojila. „Čo keby sme si išli zajazdiť, ak si teda ešte nezabudla ako sa správne sedí na koni.", zasmial sa a ja som s úsmevom prikývla.
Keď smesa vrátili išla som si zbaliť všetky veci. O chvíľu som sa lúčilas všetkými a než som zo seba striasla to prekvapenie sedela som užv lietadle a premýšľala čo všetko sa stalo. Chvíľku som sa rozprávalas Pánom Fischerom než som zaspala so slovami: „Toto je môj nový začiatok."
Ahojte. Toto je môj prvý príbeh ktorý som kedy urobila. Dúfam že sa vám bude páčiť. Budem rada za každú podporu a za váš názor. A ďakujem kamarátke Winner_120 za cover a za to že si my ukázala Wattpad. :) :)
-ZoeFlake
YOU ARE READING
Nový začiatok
RomanceZoe Star je obyčajné stredoškolské dievča, vlastne vždy chcela, v skutočnosti to je princezná s tajným snom. Priala si chodiť do normálnej školy a spoznať nejakých ľudí jej veku. Toto prianie sa jej o pár dní splní. Král s kráľovnou sa náhlo rozho...