Ráno ma zobudila Lyla. (Zase.) Asi nepotrebujem budík, aj tak sa vždy zobudím skôr ako to stihne on. „Zoe, je čas vstávať." „Vieš čo. Mám taký zoznam na ktorom má veci čo by som chcela urobiť. Zabiť ťa je môj ďalší bod." Zabalila som sa do paplóna a skryla si hlavu pod vankúš. Ona, ako inak, mi vytrhla paplón a nastavila vražedný pohľad. „Vstávaj alebo si prinesiem vedro s vodou. (To by neurobila.) „Daj mi pokoj." Odišla z izby. (To bolo jednoduchšie než som si myslela.)
Po chvíli sa vrátila a ja som nestihla ani zareagovať a už som bola mokrá. „Lyla!!!" „Varovala som ťa." Roztrhla sa smiechom a teraz som bola ja s tým vražedným pohľadom. Hneď som sa išla prezliecť a vykonať rannú hygienu.
Keď som prišla do kuchyne, nestačila som sa diviť. Na stole bol ovocný šalát, chleba s praženicou a pomarančový džús. Prekvapilo ma pár vecí: Ona vie variť? Kedy stihla ísť do obchodu? Kde vzala peniaze? No dobre čakám, že asi vedela kde mám peňaženku.
„Čo to má byť?" „Pripravila som raňajky." Stále som mala svoj priblblí „čo" výraz. „Ty vieš variť?" „Čo si o mne myslíš? Som kaskanka. Náš život nie je úplne odlišný ako váš." Nemám už čo dodať. Sadla som si a naraňajkovala sa.
Po raňajkách som sa vybrala do školy. Cestou som rozmýšľala, či je vážne možne, že to boli upíry. Popis sedí, ale nemám nič čomu by som mohla veriť. Po ceste som stretla Chelseu a Kc. „Čau." „Ahoj Zoe." Chelsea mala skvelú náladu. (Možno až moc.) Na Kc bolo vidno, že je celkom dosť otrávená. (Hádam, že z Chelsei.)
Keď sme chceli vojsť do školy, zastavila nás Kc a povedala, že videla Annu a Adama zájsť za roh. Prikradli sme sa tam a snažili sa počuť o čo ide. „Čo po mne chceš?" „To predsa vieš. Chcem tu nahrávku zo včerajška." „Tak na to zabudni. Nemal si si začínať." Počula som kroky, a tak som sa pozrela z poza rohu čo sa deje. Videla som ako sa Adam pomaly približuje k Anne a ona cúvala kým nenarazila na stenu. „Ak mi nedáš tu nahrávku tak..." „Tak? Čo mi spravíš?" „Čo keby si jej dal pokoj." Vyšli sme z poza rohu a pozerali sa na jeho reakciu. Pozrel sa na mňa s nenávistným pohľadom a jednoducho bez slova odišiel, nezapúšťal zo mňa zrak kým neprešiel okolo. Odišli sme spolu do triedy a prečkali ďalšiu hodinu.
Na matike sme sa dozvedeli, že budeme písať test. Bolo vidno ako to všetkým hneď zmenilo náladu. Po hodine som sa snažila vyhľadať ostatných. Natrafila som však len na Kc, ktorá vyzerala ako pred popravou. „Stalo sa dačo?" „Ani nie. Len sa nedokážem na učenie sústrediť. A ak nezvládnem tento test, tak nebudem môcť ísť na noc v škole." „Noc v škole?" „Ty to nevieš? Každý rok na halloween strávi naša a ďalšie dve triedy noc v škole a navzájom sa snažíme vystrašiť. Je to väčšia zábava než to znie." „Páni. To je asi noc, ktorú nemôžeš zmeškať." „Bude to prvýkrát s tebou. A to si nemôžem nechať ujsť." Zasmiali sme sa a mne to prišlo ako dobrý nápad. Mohla by to byť zábava.
„A čo keby si my pomohla? Mohli by sme sa učiť spolu." „Znie to dobre, ale neviem či by som to zvládla. Ja by som potrebovala tiež pomoc." „Potrebujete pomoc s učením?" Obe sme sa zľakli a pozreli sa komu vďačíme za malí infarkt. „Henry!!" „Vystrašil som vás?" S úsmevom sa ironicky opýtal. „Vtipné. Ty si nás poslúchal?" „Ak chcete pomoc, čo keby som vám pomohol? Teda ja a Ash. Je dobrý na matiku."
„A čo zato?" „Prečo si myslíš, že niečo chcem?" „Pretože som sa nenarodila včera. Už pár rokov na tejto planéte žijem a nikto neurobí nič zadarmo." „Si až moc múdra. Neverím, že ty potrebuješ pomoc s učením." Nadvihla som obočie aby som naznačila nech prejde k veci. „Fajn. Počul som tú časť s nocou v škole. Musíme byť v skupinách a ja nechcem aby sa k nám znova pričlenila Stefanie a jej parta. Čo keby sme boli spolu? Nás osem." „Fajn, to neznie zle. Aspoň nám tak nebude hroziť, žeby sme skončili s Adamom." „Tak o tretej u Zoe?" „To znie dobre a ďakujem." „Nie je zač." Usmial sa a odišiel.
„To je šťastie." „Prečo?" „Noták. Viem, že si tu nová, ale to vie predsa každý. Ash je najmúdrejší chalan na škole. Keď nám pomôže, máme jednotku zaistenú." Usmiala sa a konečne sme narazili na Annu a Chelseu. Kc sa neudržala, a tak hneď ako sme vošli do kaviarne im všetko povedala. Samozrejme má v tendencii všetko zveličovať. Pred treťou som sa ešte vrátila domov, aby som si spratala všetky knihy čo som mala poroznášané po všetkých miestnostiach. Po chvíli som počula zvonček a hneď som vedela kto to je. Otvorila som dvere a moje oči sa stretli s Hentyho za ktorým stáli Ash a Kc.
Ahoj. Dúfam, že sa vám nová kapitola páčila. Prepáčte za kratšiu kapitolu, ale chcela som skončiť v najlepšom. Budem rada za každú podporu.
-ZoeFlake
YOU ARE READING
Nový začiatok
RomanceZoe Star je obyčajné stredoškolské dievča, vlastne vždy chcela, v skutočnosti to je princezná s tajným snom. Priala si chodiť do normálnej školy a spoznať nejakých ľudí jej veku. Toto prianie sa jej o pár dní splní. Král s kráľovnou sa náhlo rozho...