4. Party

108 8 0
                                    

Prišla predo mňa a povýšenecky pozdvihla hlavu. „Ty si Zoe Star, že?" Keď som počula jej tón hlasu začala som myslieť na tie primadony medzi princeznami, ktoré sa tvária ako kráľovné sveta. „Áno, môžem vám nejako pomôcť." Postavila som sa a nasadila vážny vyraz. „Som Stefanie Ílová. Určite si už o mne počula."

MENO: Stefanie Ílová      VEK: 16      VÝŠKA: 174 cm      VÝZOR: blond vlasy, kobaltovo modré oči, nosí značkové oblečenie, drahé doplnky, perfektný make-up (aspoň si to myslí), topánky na vysokom opätku          ZÁUJMY: nakupovanie, móda       ZAUJÍMAVOSTI: Kamaráti sa s dvojčatami Chloe a Rose Laison. Jej otec je starosta mesta. Je najpopulárnejšie dievča na škole.

„Niečo málo áno." Z jej povýšeneckého správania je mi zle. „Budeme mať party. Musí na ňu prísť každý z našej školy. V opustenom dome o 22:00. Musíš prísť aj ty." Divne sa na mňa usmiala. Bolo to niečo medzi úprimnosťou, iróniou a povrchnosťou. Asi z nás nebudú kamarátky.

„Nie som si istá či by som mala. Nikoho predsa nepoznám." „Je to dokonalá príležitosť všetkých spoznať. Budem s tebou počítať." Než som stihla niečo povedať už boli preč. Asi nemám na vyber. Povzdychla som si, rozlúčila sa s Lylou a odišla domou. Doma som už nemala veľmi veľa energie, a tak som sa hodila na posteľ a za pár minút som už spala.

Ráno som sa zobudila zavčasu. Nechcela som strácať čas, a tak som sa hneď nachystala vydala sa do kaviarne. Dúfala som že tam nájdem ostatné dievčatá a opýtam sa ich na dnešnú party. Mala som šťastie, keď som vstúpila do kaviarne všimla som si ako všetky sedia u jedného stolu. Hneď ako ma Chelsea spozorovala začala na mňa mávať.

Sadla som si k nim a pridala sa do konverzácie. Akurát rozoberali tému chalani. „Opýtaj sa Zoe, určite bude so mnou súhlasiť." Nechápavo som sa na Kc pozrela. „Nič, nechaj tak." Anna začala ustupovať od témy ktorú riešili. „Anna a Kc riešia, ktorý chalan z nasej triedy je najkrajší. Každý predsa vie, že môj Adam je najkrajší z najkrajších." Keď sa ozvala Chelsea s jej pripomienkou, začala váľka.

Kc sa zastávala názoru, že je najkrajší Pj, Chelsea hovorila že Adam a Anna že Ash. Jediný čo mi niečo hovoril bol Adam, Chelsein BF. So zmeteným pohľadom som sa na nich usmiala a potichu pripomenula: „Škoda že neviem o kom rozprávate." Všetky sa začali smiať. „Nevadí, onedlho budeš poznať všetkých." Povedala Kc a úprimne sa na mňa usmiali.

Chvíľku zavládlo ticho, ktoré som prelomila mojou otázkou: „Čo viete o dnešnej party?" Chelsea sa na mňa vystrašene pozrela. „Ďakujem že si mi to pripomenula. Asi nepôjdem. Nemám nič na seba." „Mám nápad." Pripojila sa Kc. „Môžeme ísť spolu. Pomôžem ti s výberom a potom pôjdeme po Zoe a Annu." „To znie super." „Súhlas." „Prečo nie." Všetky sme s jej nápadom súhlasili a vybrali sa do školy.

Pred školou čakali dvaja chalani, ktorých som videla včera v nasej triede. Keď ma uvideli, spozorneli a takisto aj ja. Kc a Anna sa začali správať divne, ale to som ignorovala. „Čau, ty si Zoe Star, to nové dievča?" „Áno." „Ja som Pj Varnt."

MENO: Pj Varnt         VEK: 17     VÝŠKA: 178 cm        VÝZOR: čierne vlasy, gaštanovohnedé oči, nosí čierne a krvavo červené oblečenie        ZÁUJMY: elektrická gitara, futbal, basketbal       ZAUJÍMAVOSTI: Má adoptovanú sestru Eriku. Jeho rodičia sú rozhádaný.

„A ja som Ash Cartn."

MENO: Ash Cartn      VEK: 17      VÝŠKA: 177 cm      VÝZOR: hnedé vlasy, petrolejové oči, nosí čierne a modré oblečenie        ZÁUJMY: elektronika, programovanie, futbal      ZAUJÍMAVOSTI: Je jedináčik. Pracuje ako výpomoc v elektro-servise. Rodičia žijú oddelene. Býva u otca.

Už som asi pochopila, prečo sa Anna a Kc začali správať nervózne. To sú chalani, ktorých spomínali v kaviarni. „Pán Fischer chcel, aby sme ti to dali." povedal Pj a podal mi obálku. Asi to bude od mojich rodičov. „Čo to je?" zvedavo sa opýtala Chelsea. „Nič. Mali by sme ísť do triedy." Spanikárila som. Nemôžu sa dozvedieť že som princezná, a tak si list prečítam radšej doma.

Domou som prišla celkom neskoro, pretože ma zas zdržala Lyla. Predtým ako som si prečítala čo je v tom liste som sa pripravila na party. Po hodine pripravovania som si sadla na posteľ a otvorila obálku. Boli tam peniaze, sponka a list.

Ahoj Zoe. Dúfam že sa ti v Paríži páči. Ben ti chcel niečo poslať, a tak sme toho využili a napísali ti list. Nemáme kvôli naším povinnostiam dosť času, aby sme ti napísali SMS. Posielame ti niečo málo, aby si sa nemusela o nič strachovať. S láskou mama a otec.

Ešte pred dočítaním listu mi zazvonil mobil. Zdvihla som ho a pozrela sa kto mi píše. Veľmi som sa potešila, keď som zistila kto to je.

Ben: Ahoj. Ako ide život. Zoe: Úžasne. Práve som si čítala list od rodičov. Ben: Už ti došiel? A spomínaš si na tu sponku? Zoe: To je tá, ktorú som dala Sparkl? Ben: Áno. Aj jej chýbaš. Zoe: To je tak sladké.

Našu konverzáciu prerušil zvonček. Je mi jasné, že už po mňa prišli dievčatá. Zoe: Prepáč ale už musím ísť. Caw. Ben: Caw. Vzala som si veci a odišla s ostatnými. „Zoe. Už si niekedy bola na party, že?" S vážnym pohľadom sa opýtala Kc. „Popravde nie." Všetky sa na mňa šokovane pozreli. „No, pravdu povediac nevyzeráš ako party girl. Ale neboj bude to zábava.

Keď sme prišli na miesto, party už bola v plnom prúde. Bolo tam na môj vkus až moc ľudí. Ani netrvalo dlho a stratili sme Annu a Chelseu. S Kc sme sa snažili držať pospolu, ale ani to sa nepodarilo. Bolo okolo mňa toľko ľudí. Začalo sa mi trošku krútiť v hlave. Po chvíli som to nevydržala a musela som ísť von. Je mi zle z toľkých ľudí. Potrebujem čerstvý vzduch a ticho, pretože ma z tej hudby bolí hlava. Predtým ako som odišla do lesa som poslala dievčatám správu.

Prečo do lesa? Pretože okolo nič iné nie je. Ten opustený dom je v strede lesa. Keď som sa prechádzala začala som mať divný pocit. Akoby ma niekto sledoval. Stále som sa otáčala, ale nikto tam nebol. Začala som počuť kroky, ale stále som v mojom okolí nikoho nevidela.

„Zoe. Poď sa so mnou hrať." Počula som hlas, ktorý na mňa rozprával. Začala som sa báť a triasť. „Poďme sa hrať na naháňačku." Predo mnou sa objavila postava. Nevidela som jeho tvár zreteľne. Nedokázala som odtrhnúť zrak od jeho očí. Úplne ma hypnotizovali. Jeho oči svietili krvavo červenou farbou. Pomaly sa ku mne začal približovať a ja som inštinktívne začala ustupovať.

„Mala by si začať utekať, princezná." Začal sa pohybovať rýchlejšie a ja som stuhla. Snažila som sa rozbehnúť, snažila som sa kričať, ale bola som až veľmi vystrašená. Nemohla som nič urobiť. Postava začala bežať rýchlosťou svetla. Ani som ho nemala šancu vidieť.

Keď už bol skoro u mňa spoza mňa vybehla ďalšia postava rovnakou rýchlosťou, ktorá sa stou druhou začala biť. Nevedela som čo sa deje. Bezhlavo som začala utekať druhou stranou. Bolo mi jedno kam bežím, chcela som sa dostať čo najďalej od tých dvoch.

Srdce mi búšilo ako po dobehnutí maratónu. Keď som si myslela že som v bezpečnej vzdialenosti, zastala som a snažila sa zorientovať. Dlho som nato však čas nemala. Počula som ako je niekto za mnou. Skôr ako som mohla čokoľvek urobiť, postava ma jednou rukou chytila tak, že som nebola schopná pohybu a druhou mi prekryla ústa aby som nemohla kričať.

Snažila som sa dostať z jeho zovretia, ale márne. Mala som taký strach, ale predtým ako som ho stihla ovládnuť som omdlela. Neviem čo sa stalo, ale urobil niečo. Niečo čo ma pomaly oslabovalo a nakoniec dohnalo k mojej úplnej bezmocnosti.

Ráno som sa zobudila do krásneho dňa. Obklopená mojimi učebnicami bez spomienky na minulú noc. Počkať čo????

Ahoj. Dúfam že sa vám nová kapitola páčila. Máme tu problém. Zoe si nič z toho čo sa stalo nepamätá. Kto boli tie dve postavy? Prečo na Zoe zaútočili? Budem rada za každú podporu aj kritiku. 

-ZoeFlake

Nový začiatokWhere stories live. Discover now