Ráno som sa zobudila celkom skoro na moje pomery. Nemôžem uveriť že som zaspala. Spomenula som si čo som celí večer robila a rýchlosťou svetla si vzala mobil. Chvíľku som čakala ale potom ma zaliala úľava. Ben zdvihol a ja som ho hneď zasypala otázkami.
Zoe: „Ben čo sa stalo? Prečo si nezdvihol? Prečo si mi volal a potom sa už neozval? Je všetko v poriadku?" Ben: „Spomaľ Zoe jedno po druhom." Zoe: "Čo sa stalo?" Ben: „Splašili sa kone. Celú noc sme ich hnali späť do stají. Musel som si nechať mobil v izbe aby sa viac nevyplašili zvonením." Zoe: „Dúfam že sú všetci v poriadku." Vedela som že mi klame. Znel nervózne a neisto. Taktiež mu trvalo kým odpovedal. Asi o tom nechce hovoriť. „A prečo si mi včera volal?" Ben: „Chcel som len vedieť či si v poriadku. Keď si mi nezdvihla asi si mala prácu." Zoe: „Mala. Som rada že si v poriadku." Aj keď viem že mi klameš.
Chvíľku sme sa rozprávali ale potom som sa musela isť nachystať do školy. Spravila som rannú hygienu. Umyla si zuby, učesala si strapaté vlasy a obliekla sa do čierneho trička, rifľovej bundy a tmavých legín. Pozrela som sa do chladničky a zistila že tam nič nie je. Hádam že to takto aj zostane. Mam ešte trochu času keď som vstala tak skoro. Rozhodla som sa že pôjdem na raňajky do kaviarne ako včera. Obula som sa do mojich čiernych topánok na miernom opätku. Celú cestu som rozmýšľala čo by sa stalo také strašné že by mi klamal. Rozhodla som sa tým nezaoberať a veriť mu.
Po vstupu do kaviarne som si všimla že tam nie je Chelsea. Asi kôly škole dnes nepracuje. Prekvapivo tam bol skoro každý stôl obsadený. Bola som šťastná keď som našla jediný voľný stôl. So záujmom som sa obzerala a všímala si ostatných ľudí. Môj zrak padol na dievča ktoré teraz prišlo. Hľadala voľne miesto. Pomaly prišla k môjmu stolu a opýtala sa: „Môžem si prisadnúť?" „Samozrejme." Odpovedala som jej a ona si sadla oproti mne.
Po nejakej chvíli nám doniesli jedlo. Schovala sa za notebook a začala niečo písať. Aspoň myslím. Počula som len zvuky kláves. Pustila som sa do jedla a všimla si že sa na mňa zaujato pozerá. „Deje sa niečo?" Nechápavo som sa jej opýtala a ona sa bez slova zas prilepila na obrazovku.
Keď prestala písať zaklapla notebook a pozrela sa na mňa. „Prepáč za moje spôsoby. Keď ma niečo napadne musím to spraviť alebo zapísať skôr, ako na to zabudnem. Nevoláš sa náhodou Zoe?" „Ako vieš moje meno?" „Chelsea mi povedala že stretla nové milé dievča, ktoré bude chodiť k nám do školy." Áno to som ja. Si s Chelseou kamarátka?" „Áno," postavila sa a pripravila k odchodu: „Keď budeš v škole, skús nás vyhľadať. Je lepšie mať u seba niekoho, komu môžeš veriť na neznámom mieste." „Počkaj. Ako sa voláš?" „Skoro by som zabudla. Som Anna Hale."
MENO: Anna Hale VEK: 16 VÝŠKA: 172 cm VÝZOR: ryšavé natočené vlasy, zeleno-modré oči, často nosí červene a tmavé farby ZÁUJMY: umenie, programovanie, technika ZAUJÍMAVOSTI: Anna ma mladšieho brata menom Joe. Je dcéra rozvedeného manželstva. Býva s mamou a jej brat s otcom s ktorým, nechce mať nič spoločné.
Po odchode z kaviarne som sa konečne vydrala do školy. Bola som celkom nervózna ale upokojovalo ma pomyslenie že sa mám na koho obrátiť. Pred príchodom do triedy som sa ešte zastavila v riaditeľni, kde mi dal pán Fischer inštrukcie a zoznámil ma s triednou učiteľkou. Keď som odišla počula som vážny rozhovor medzi nimi ale nebolo im rozumieť. Počula som ale veľmi zreteľné jedno slovo ktoré mi stačilo: Nebezpečenstvo.
Odišla som smerom k triede. Po ceste som začala byt paranoidná. Viem že sa rozprávali o mne. Vie pán Fischer niečo čo ja nie? Ma toto niečo spoločné s tým čo sa stalo Benovi? Možno som len prepočula. Prestala som sa s tým zaoberať a vošla som do triedy.
Ako prvé som si všimla, že sú všetci rozdelený. Asi každý patrí do nejakej skupiny. Rozhliadla som sa a uvidela partiu do ktorej by som sa rada pripojila. Bola tam Chelsea, Anna a to dievča ktorému sa sheltia priplietla do cesty. Netrvalo dlho a všimla si ma Chelsea a prizvala ma k nim. Keď som sa chcela k nim dostať všimla som si veľkú partiu dievčat z rôznych tried okolo chalana.
Podarilo sa mi dostať sa k Chelsei. Hneď ma chytila za ruku pritiahla k ostatným. „Takže Annu už poznáš a s Kc si sa už stretla, že?" „Kc?" Bolo mi jasne že Kc musí byť ta čo sa na mňa pozerá so žiarivými očami. Len som sa chcela ubezpečiť. „Nestihli sme sa spoznať. Som Kc Bustylová."
MENO: Kc Bustylová VEK: 16 VÝŠKA: 176 cm VÝZOR: čierne vlasy vo dvoch copoch, nebeské modré oči, nosí nevýrazné oblečenie ZÁUJMY: umenie, tanec, gitara ZAUJÍMAVOSTI: Kc je jedináčik. Je dcéra skladateľa. Pracuje ako pouličná umelkyňa. Hrá na gitaru.
Anna sa na mňa pozrela a všetky mi jednotne povedali: „Zoe, nikomu never ak si tvoju dôveru nezaslúžil. Hneď nato zazvonilo na hodinu. Nebolo to nič extra. Sedela som vzadu čo najďalej čo sa len dalo a Annou. Cez hodinu som mala šancu si všetkých prezrieť. Dnes boli všetci v škole tak som zistila, že v tejto triede nás je 14. 7 dievčat a 7 chlapcov. Ešte nepoznám desiatich ale verím že sa to čoskoro zmení.
Po hodine som sa stretla s ostatnými. Chelsea vytiahla minuloročnú fotku ich triedy a s nadšením sa na mňa usmiala. „Bude najlepšie ak všetkých spoznáš osobne ale," natiahla ku mne ruku a ukázala na vysokého, hnedookého, ryšavého chalana, ktorý stal vedľa nej: „Toto je môj BF (boyfriend)Adam Lant." Pochopila som čo mi tým chcela naznačiť a dala jej upokojujúci úsmev.
Po vyučovaní som sa rozhodla isť za sheltiou. Po ceste so jej kúpila niečo malé pod zub. Keď som prišla do parku sheltia ma privítala akoby ma nevidela večnosť. „Ahoj Lyla." Pozrela sa na mňa nechápavo. „Čo nepáči sa ti tvoje nové meno?" Zas sa rozveselila a začala behať dookola. Potichu som sa zasmiala a dala jej nejakú dobrotu. Po chvíli čo som sa s ňou hrala som si všimla tri dievčatá, ktoré išli mojim smerom. Po stranách boli dvojčatá. Mali ryšavo-červené, krátke vlasy, hnedé oči, mali oblečené to isté, prúžkované tričko a čierne džíni.
Myslím že mi o nich Kc hovorila. Líšia sa len tým, že Rose má pod okom jazvu a Jej sestra sa volá Chloe. A tá uprostred.... asi to bude Stefanie pred ktorou ma dievčatá varovali.
Ahoj. Dúfam že sa vám ďalšia kapitola páčila. Čo vie pán Fischer a Zoe nie? Čo sa Ben snaží pred Zoe ukryť? Čo chce Stefanie po Zoe? Budem rada za každú podporu aj kritiku.
ZoeFlake
YOU ARE READING
Nový začiatok
RomanceZoe Star je obyčajné stredoškolské dievča, vlastne vždy chcela, v skutočnosti to je princezná s tajným snom. Priala si chodiť do normálnej školy a spoznať nejakých ľudí jej veku. Toto prianie sa jej o pár dní splní. Král s kráľovnou sa náhlo rozho...