Part4/ Vágyak és szabályok

1.8K 77 5
                                    

„Nehéz szívvel kopogtam be"

Láttam, ahogy hirtelen felemeli a fejét és rám néz. Lassan felállt, odasétált az ajtóhoz és kinyitotta. Ott állt előttem. Pár centi választotta el testünket. Szemei, tekintetem és dús ajkaim között cikáztak. Kis tétovázás után félreállt az ajtóból és a kezével jelezte, hogy menjek be.

Lassan beléptem. A férfi becsukta mögöttem az ajtót és leengedte az ajtón lévő függönyt. Közelebb lépett és kivette a lapot a kezemből.

Rápillantott, majd összegyűrte és a háta mögé dobta.

Megijedtem. Nem tudtam mit ronthattam el. Meglepődve néztem, ahogy a férfi megkerülve engem, a hátam mögé lép. Nem tudtam mi fog történni. A következő pillanatban már csak a zár kattanását hallottam.

Visszalépett elém. Most kicsit távolabb állt tőlem. Soha nem láttam még ilyennek. A szemei elsötétültek, szinte izzottak a vágytól. Pár izzadságcsepp gördült le a homlokán. Éreztem magamon a leheletét.

Kinyújtotta karját, majd a derekamra tette hatalmas tenyerét, és erőteljesen magához húzott. Egy fűszál sem fért volna közénk.

Mindig is erre vágytam, de most, hogy itt áll előttem, már nem vagyok annyira bátor. Megrémiszt ahogyan felettem magasodik és tekintélyt parancsol a testtartása. Még mindig fogta a derekam, amivel ott tartott magához közel. Másik kezével mégis megfogta a nyakam és egyre közelebb húzta a fejemet is.

Kevin: Mindig is erre vágytam. Tudom jól, hogy te is akarod. Látom hogy nézel rám.

Katy: Ezt.. Nem szabad. És ha kiderül?


Kevin: Ugyan kérlek, csak egy ártatlan csók.

Amint ezt kimondta, ajkaimra tapasztotta sajátját. Lágyan elválasztotta őket egymástól, és nyelvével törte az utat előre. Keze le csúszott derekamról, és fenekemre tapadt, amibe finoman belemarkolt.


Soha nem éreztem még ilyet.

Elhiszem, hogy furcsa, hogy 19 évesen ez az első csókom, de már jó pár éve ebben a leányotthonban rohadok. És bármilyen furcsa is, itt ő az egyetlen férfi aki helyes is.

Mikor elváltunk egymástól, magához húzott és szorosan megölelt.

Kevin: Most menned kell. Mrs. Parker nemsokára itt lesz. Nem akarom, hogy bármi bajod legyen. Holnap különórán találkozunk.

Ezután utoljára megsimította a derekam, és magához húzott egy gyors csókra. Majd kinyitotta az ajtót, én pedig kiléptem rajta. Még utoljára visszanéztem, küldtem neki egy mosolyt és felsiettem a szobámba.


Pechemre Mrs. Parker épp a hálókat ellenőrizte. Próbáltam észrevétlenül besurranni, de észrevett.

Mrs. Parker: Smith kisasszony? Szabadna megtudnom, hogy merre császkált?

Katy: Én csak.. Sétálgattam. Kint voltam az udvaron. Kicsit fáj a fejem. Gondoltam a friss levegő majd jót tesz.


A nő, pár gyanakvó pillantás után elsétált mellettem. Miután leért a lépcső fordulóig, hangosan kifújtam a levegőt és bevágódtam az ajtón. Örömömben levetettem magam az ágyamra. Csak néztem a plafont és mosolyogtam.


Ránéztem az órára. Már csak egy órám volt a takarodóig. Beléptem a fürdőszobába. Akaratlanul is megláttam a tükörképem, ami alapján megállapítottam, hogy még soha nem voltam ennyire boldog. Gyorsan ledobtam a ruháim, és beálltam a zuhany alá. Miután végeztem, magamra tekertem a törölközőt. Kibattyogtam a szobába, felvettem a pizsamám, és befeküdtem az ágyba. Magamra húztam a takarót, oldalra fordultam és átöleltem a párnám.

Mosolyogva aludtam el.


Age-restricted loveWhere stories live. Discover now