Part13/ The new girl

1.3K 47 0
                                    

Katy szemszöge:

A reggel nem a megszokott módon indult. Hatalmas zsivalyra és nyüzsgésre ébredtem. Felkeltem az ágyból, gyorsan magamra kaptam az egyenruhát, megkerestem a karkötőt amit tőle kaptam és felvettem.

Összepakoltam a könyveim, beraktam a táskába és elindultam lefelé. A lépcső aljára érve szembe találtam magam Kevinnel. Megrökönyödve nézett a folyosó végére. Megálltam mellette és akkor vettem észre a felfordulás okát. Két hatalmasra nőtt biztonsági őr rángatott be egy szakadt farmeros, festett vörös hajú, tetovált lányt. Alig észrevehetően elosontam mögötte és megsimítottam a hátát. Odasétáltam Noorahoz. Visszanéztem a férfira, aki megvillantotta csillogó fogsorát. Halványan elpirultam amit barátnőm észre is vett.

Noora: Látom, sikerült kibékülni. Jó végre boldognak látni mind a kettőtöket.

Katy: Hát, tegnap megbeszéltünk mindent..

Próbáltam elrejteni izgatottságomat ahogy a tegnapra gondoltam. Muszáj volt másra figyelnem mert ha csak arra gondoltam, ahogyan kikötözött egész nap ki sem tudtam volna verni fejemből. Inkább újra a katasztrófára vezettem a tekintetem, amikor valami illetve inkább valaki más is feltűnt. Egy magas, jólfésült, öltönyös férfi, fekete táskával a kezében, és az igazgatónővel az oldalán. Besétáltak a folyosóra és megálltak Kevin mellett. A két férfi kezét fogott és bemutatkoztak egymásnak.


A folyosó teljesen tömve volt. Minden egyes diák a folyosón állt. Síri csend volt. Egyedül az új jövevény szitkozódásaitól zengett az épület. Ahogy a két gorillának sikerült odavonszolnia a lányt az igazgatónő elé, teljes csend lett.

Mrs. Parker: Mi a neved lányom?

-Hazel vagyok-szólalt meg látszólag kedvesen. -És csesszétek meg mindannyian- majd ezzel a lendülettel köpött egyet, ami az öltönyös férfi cipőjén landolt.

A férfi lassan felemelte a fejét és a lány szemébe nézett. A Kevinnel folytatott viszonyom miatt láttam ahogyan forr köztük a levegő. A férfi szemében lángoló dominancia mintha teljesen megbabonázta volna a lányt. Az igazgatónő zavarba jött a lány viselkedése miatt. Intett a két férfinak akik rögtön a nő irodájába rángatták Hazelt. Az ajtócsapódás után teljesen kiürült a folyosó. Mindenki ment az órájára. Óvatosan Kevinre pillantottam, aki még mindig azzal a férfival beszélgetett. Mikor észrevette, hogy nézem finoman rám mosolygott. Ezután Noorával karöltve elindultam az órára.

Szünetben éppen a mosdóba igyekeztem, de még megálltam a szekrényemnél. Elforgattam a szám záras lakatot és kinyitottam. Betettem a nem használt könyveim, majd becsuktam. Egyidejűleg Hazellel, aki miután észrevett, egy leplezetlen megvető pillantással ott hagyott. Nem értettem, de nem is igazán érdekelt.

Elindultam a mosdó felé. Befejezésként gyorsan belenéztem a tükörbe és kijavítottam a kicsit elkenődött rúzsom. Angolom lesz. Elégedetten nyugtáztam a végleges képet. Mire a folyosóra értem már becsöngettek. Utolsónak értem oda. Megálltam a terem előtt és benéztem az ablakon. Egy fekete póló volt rajta ami tökéletesen kiemelte kidolgozott felsőtestét és tetoválása is látszott.

Már csak ettől a látványtól is kedvem lett volna rámászni. Elhessegettem a gondolatot majdhalkan benyitottam a terembe.

Katy: Elnézést, azt hiszem elnéztem az órát.

Kevin: Semmi baj. Talán büntetésből te ma dupla feladatot kapsz.

A többiek számára kedves mosolygásnak tűnhetett amit a mondatához társított de én láttam benne a perverzitást. Leültem Noora mellé aki rögtön ezzel fogadott.

Noora: Azt hiszem Kat ebből szopás lesz.. Vagy szólitsalak inkább Kitten-nek?

Halkan kuncogott és rám kacsintott. Az óra elteltével lassan mindenki kiszivárgott a teremből, de én szándékosan lelassítottam a mozgásom. Mikor felemeltem a fejem a szemem sarkából láttam ahogyan feláll a székéből. Megfogtam a táskám és elindultam az ajtó felé. Ahogyan kinyitottam, már csak annyit éreztem ahogyan mögöttem áll és izomból becsapja az ajtót. A kezét rajta hagyta az ajtón majd a hajamba puszilt.
Kulcsra zárta az ajtót, majd a hajamba tépve hátra húzta a fejem. A nyakamhoz hajolt és lágy csókokkal hintette be. Másik kezével feltúrta a szoknyámat és fenekembe markolt. Egy halk nyögéssel reagáltam. Csípőmbe markolva fordított maga felé, és fejemre téve a kezét lenyomott a földre. Megpróbáltam átvenni az irányítást. Erőszakosan húztam le sliccét, aminek eredményeképpen meredező férfiassága arcomba csapódott. Elégedett sóhajt hallattam, mire újra a hajamba markolt és farkára vezette a fejem. Teljes méretével a számba hatolt. Hajamnál fogva irányította fejem, majd nem sokkal később egy medvéhez hasonló mordulással a számba élvezett. Ujjaimmal letörölgettem szám széléről a nyomokat, majd felálltam és megcsókoltam. A táskámhoz lépkedtem majd elővettem a kis tükrömet.

Katy: Na tessék, hála neked, elkenődött a rúzsom. - huncut pillantást vetettem rá és felkuncogtam.

Felhúzta a nadrágját majd komótosan elsétált mögöttem és finoman a fenekemre csapott. Halkan felsikoltottam, majd a hátamra vettem a táskám. Felnéztem és láttam ahogyan az asztalon támaszkodik. Izmai megfeszültek és csak mosolygott. Odaléptem hozzá és megöleltem. Halvány csókot leheltem ajkára, majd elvettem a kulcsot az asztalról és kiléptem az ajtón. A folyosón összetalálkoztam Noorával aki mondta, hogy a testnevelés tanár hiányolt az óráról.
Basszus... El is felejtettem. Egy egész órát Kevinnel voltam. De nem mondom, hogy nem érte meg. Majd kitalálok valamit miért nem voltam.


A nap végére már csak arra vágytam, hogy bedőlhessek az ágyamba. Gyorsan megfürödtem, felvettem a pizsamám és lefeküdtem. Rápillantottam a kezemen lévő karkötőre, majd elnyomott az álom.




Age-restricted loveWhere stories live. Discover now