Part16/ Play room

1.2K 43 2
                                    

Hát ez a nap is eljött. Május ötödike. Ma van a születésnapom. Végre nagy korú vagyok. Talán jobb lett volna ha otthon tölthetem ezt a napot. De a szüleim nem így gondolták. Voltak otthon családi gondjaim. Igen, ittam és igen füveztem is de ezen kívül túl sok panasz nem volt rám. Most talán a tipikus rosszkislány jelzőt aggatnátok rám. De nekem el hihetitek, hogy nem volt olyan vészes.

Szóval, igen. Születésnap. Nem tartom túl nagyra. Nem számít.
Felkeltem az ágyból, felöltöztem és a hasonló reggeli teendőket is el végeztem. Majd a kezembe vettem a telefonom és megnéztem a családtagoktól érkező köszöntéseket. Ezután a tükör elé álltam. Magamra fújtam a kedvenc parfümöm és elégedetten nyugtáztam az összképet. Kezembe vettem a táskám és elindultam lefelé. Kisétáltam a nagykapun és el indultam egy eldugott kis rész felé. Majd leguggoltam, elővettem a cigis dobozom és rágyújtottam. Körülbelül a felénél járhattam, mikor két fekete cipőt láttam magam előtt.

John: Jó, hogy újra látlak. Már hiányzott a formás kis feneked.

Felnéztem és John állt előttem. Elnyomtam a cigit, majd felálltam és az arcába fújtam a füstöt. Hirtelen hátulról bele markolt a hajamba és közelebb rántott magához. Másik kezével a fenekembe markolt, közelebb hajolt és az alsó ajkamba harapott. Semmi gyengédség nem volt a mozdulataiban de nem is erre vágytam. Megfogta a karom és az épület mögé rángatott. Ott neki nyomott a falnak. Ágyékát szorosan az enyémnek nyomta és körkörös mozdulatokat csinált miközben a nyakam harapdálta. Egyik kezemmel a hajába túrtam, majd egy hirtelen mozdulattal elrántottam fejét a nyakamról. Szemei szinte parázslottak. Erőszakosan vissza húztam fejét és megcsókoltam.  Nyelve, törte az utat, majd hirtelen nyakamra tette a kezét, kissé megszorította ezzel odapréselve a falhoz, és elhúzódott tőlem.

John: This is enough. And happy birthday, honey.

Majd hátat fordított és elindult. Meglepődve szóltam utána.

Hazel: Hogy mi? Magyarul kéne, nem gondolja?

John: Talán tanulj meg angolul kicsi csillag.

Meg sem tudtam szólalni. Hihetetlen. Ahogyan megérint ez az ember... Mintha egy kacsacsapat trappolna végig a gyomromon.

Katy szemszöge:

Csodálatos lesz a mai nap. Kevin elvisz engem egy angol nyelven folyó kiállításra. Már a kapuban vártam őt, mikor egyszer csak Noora viharzott el mellettem. Utána akartam szólni, de se szó se beszéd elrohant. Nem értettem mi lehet vele, de nem igazán akartam zavarni. Talán siet valahova.
Kevin nem sokkal később kilépett az ajtón és alig észrevehetően végig simította a hátam.

Kevin: Indulhatunk? – mosolygott rám.

Katy: Persze. – viszonoztam a mosolyát.

Elindultunk a kocsi felé, kinyitotta nekem az ajtót majd ő is beült. Beindította a kocsit majd elindultunk. Rengeteget beszélgettünk. Kezét a combomon pihentette és simogatott. Valamivel később megálltunk tankolni. Miután fizetett és visszaült, közelebb hajolt és megcsókolt. Szenvedélyesen falta ajkaim. Kezemet nyakára tettem és még közelebb húztam. Nem sokkal ezután levegő hiányában szétváltunk. Még utoljára megcsókolt aztán indultunk tovább. Nemsokára odaértünk. Egy hatalmas épületet láttam magam előtt. Kiszálltam és hatalmasra nyílt szemekkel indultam el a bejárat felé. Rengeteg kocsi és rengeteg ember áramlott be.

Kevin: Na itt vagyunk. – összekulcsolta ujjainkat és bementünk.

Az ajtóval szemben egy hatalmas recepciós pult volt. Oda sétáltunk majd Kevin odanyújtotta a csinos harmincas nőnek két jegyet. A szöszi perverz mosollyal vette el tőle a jegyeket. Szikrákat szóró szemekkel néztem rá mire lehervadt a mosoly az arcáról és újra hivatalos stílusra váltott. Elindultunk felfelé, majd egy hatalmas terembe léptünk be. A sorba kirakott székek egyikére ültünk. A két szék között megfogta a kezem, majd elkezdődött az előadás.

Hazel szemszöge:

Órák után megint csak hátra indultam, és már elő is vettem egy cigit, mikor valaki kikapta a számból. John volt az. Eltörte a cigit és két ujját a számba csúsztatta.

John: Inkább ezt szívd. Sokkal egészségesebb.

Finoman megharaptam az ujját, mire felmordult és fenekembe markolt.

John: Nem tudod, hogy hol a határ ugye?

Hazel: Ha tudnám akkor nem élveznéd ennyire.

Küldtem felé egy perverz mosolyt mire még jobban markolt. Hirtelen elengedett, majd megragadta a karom és magával húzott. Ki sétáltunk a kapun és beültetett a kocsijába.

John: Még nem kaptad meg a szülinapi ajándékod. Azt hiszem tetszeni fog.

Ezután elindultunk. A város külső feléhez érve leparkolt egy hatalmas háznál. Kiszállt, de mielőtt becsukta volna az ajtót, még lehajolt.

John: Na mi lesz?  Kiszállsz vagy inkább kintről óhajtod élvezni a dolgokat amiket tervezek?

Kinyitottam az ajtót, majd kiszálltam és mellé szegődtem. Kinyitotta az ajtót és előre engedett. A látványtól még a szám is tátva maradt. Csodálatos volt a ház. Kicsit a vintage stílusra hajazott de nagyon modern volt. Már most imádtam minden egyes négyzet méterét. Megfogta a kezem és egy hatalmas szoba elé vezetett.

John: Készen állsz az ajándékodra?

Hazel: Azt hiszem...

John: Hiszed vagy tudod?

Hazel: Akarom

Ekkor elővette farzsebéből a kulcsot és kinyitotta az ajtót. Ismét csak tátva maradt a szám. A meglepetéstől majdnem elájultam. Amit ott láttam... Nem tudtam, hogy biztosan akarom-e.
A szoba tele volt a BDSM világ minden csodájával. Bilincsek az ágyon, nyakkendők és szalagok egy szekrényen, ostorok, vastag kötelek és illatos olajok egy kis asztalon.
A hátamra téve a kezét tessékelt be a szobába. Odaléptem az ágyhoz majd a kezembe fogtam egy bilincset amit meglengettem előtte. Odalépett hozzám és így szólt.

John: Tetszik?  Akkor kezdjük ezzel.

Közelebb lépett, majd durván ajkaimra tapadt. Szinte tépte a szám. Lassan de gyengédség nélkül vette le a ruháim. Megmarkolta a derekam majd hirtelen az ágyra dobott.

John: Akkor.. Kezdődhet a játék...

Age-restricted loveWhere stories live. Discover now