1 évvel később
Gyönyörű reggelre ébredtem. Álmosan fordultam a másik oldalamra és nehezen nyitottam ki szemeim. Ahogy látásom kitisztult megláttam szerelmemet mellettem. Békésen szuszogott. Szemhéja meg-megrebbent és pici mosolygödröcskéje ott bújt meg gyönyörű ajkai szegletében.
Elképesztő látványt nyújtott.
Még mindig hálás vagyok a sorsnak,hogy ilyen csodálatos párt szánt nekem.
A telefonomra pillantottam. Hét óra.
Felültem az ágyban,mire megszédültem. Talán csak a vérnyomásom. Ekkor azonban hirtelen émelyegni kezdtem. Nem vártam meg amíg magától elmúlik,inkább kirohantam a mosdóba a wc elé térdeltem.
Mi történik velem?Lassan lépkedtem vissza a szobába. Kevin az ágyban feküdt,gyönyörű szemei csillogtak a félhomályban és várakozva nézett rám.
Kicsit jobban voltam,gondoltam nem terhelem egyenlőre a történtekkel.Kevin : Jól vagy szívem? Hallottam,hogy hánytál...
Hát hallotta...nem szabad pánikba esnem...még semmi sem biztos..
Katy: Igen,azt hiszem bekaptam valami vírust
Kevin : Igen? Pedig arra gondoltam bekaphatnál valami mást is.
Perverz mosoly jelent meg arcán,amire máskor szótlanul és begerjedve ugrottam volna,most azonban hihetetlenül kikeltem magamból.
Katy: Normális vagy? Most hánytam tele a mosdót de természetesen most is ki kell elégíteni téged..hát el kell hogy keserítselek..nem foglak..rohadtul nincs hozzá kedvem,felfogtad?
Kevin szemei tágra nyíltak,és picit mintha meg is ilyedt volna.
Kevin: Tudod azt is megértettem volna ha azt mondod hogy "nem"..
Csalódottan sétált be a fürdőszobába és zárta magára az ajtót. Azonnal megbántam amiket a fejéhez vágtam.
Szomorúan rogytam térdre a bézs színű puha szőnyegen amire nem sokkal később már a könnyeik potyogtak.Hirtelen hihetetlen éhséget éreztem.
Elindultam a lépcsőn, de még mindig szédültem így a korlátot hívtam segítségül.A konyhába érve elővettem egy nagy dobozos fagyit. Kinyitottam. Eközben megkívántam a sajtot.
Találtam lereszelve a hűtőben. Eggy hirtelen ötlettől vezérelve a fagyiba borítottam. Kicsit lenyugodva kanalaztam a kombót,másik kezemben pedig rántott csirkét szorongattam.Hátam mögött lépéseket hallottam.
Kevin állt a hátam mögött egy szál boxer alsóban...Felálltam az asztaltól,és közelebb léptem hozzá. Talán még soha nem kívántam annyira mint abban a pillanatban.
Kezemet mellkasára tettem és szenvedélyesen megcsókoltam. Ő fenekem alá nyúlt és a pultra emelt.
A nyakamat kezdte csókolni,majd újra számra tért. Nyelvével utat tört amit szinte torkomig tuszkolt.
Ekkor eltoltam magamtól és leugrottam a pultrol. Ismét a mosdóba rohantam.Kevin szemszöge:
A zavarodottság határán álltam. Egyszer mintha már nem vonzódna hozzám aztán letámad..
Tarkómat végig simítva fordultam az asztalhoz amin megláttam a fagyit.
Kedvet kapva hozzá léptem közelebb és fogtam meg a kanalat de belepillantva azt hiszem engem is elkapott a hányinger...
Teleszórva sajttal és néhány megcsócsált csirke..
Kezemben a fagyis dobozzal sétáltam át a nappaliba ahol Katy állt előttem...
Kezeit hátra tette és mintha valamit szorongatott volna..
Kérdően néztem rá..Kevin: Valami baj van?
Szerintetek mit rejtegethet Katy a háta mögött??😨😨
ESTÁS LEYENDO
Age-restricted love
RomanceHa szerettél már bele egy tanárodba akkor azt hiszem ez a történet neked való. Eljátszadozhatsz a gondolattal, hogy milyen lenne ha viszont szeretne... Katy megismerheti a nála sokkal idősebb nyelvtanára perverz gondolatait.. Tudja, hogy helytelenül...