part22/I need you🔞

1.4K 46 13
                                    

Másnap reggel, friss kávé illatra ébredtem. Nehézkesen nyitottam ki a szemeim. Azonban bármelyik családtagom helyett egy nem kívánatos személy ült előttem. Rögtön felismertem. A meggyötört és beesett arc még mindig rengeteg szeretetet sugárzott. Ragyogó szemei vággyal telve, dús ajkai pedig lágyan szét nyílva egymástól még mindig ugyanazt a hatást váltották ki belőlem. Ahogyan megpróbáltam felállni, lábaim remegni kezdtek, gyomrom liftezett és mikor egyensúlyomat elveszítve kezdtem a földre rogyni, ő biztos kezekkel nyúlt felém, de én csak zuhantam a mélybe. Ekkor hirtelen kinyitottam a szemem. A szobámban voltam. Az ágyam teljesen széttúrva, a párnáim szana szét, én pedig csupa verejték voltam.

Katy:  Csak egy álom...

Ekkor Beca nyitott be a szobámba. Bármit is alig takaró rövidnadrág volt rajta egy hasonló hosszúságú haspólóval. Nem volt mit szégyellnie.
Beca:  Jóreggelt álomszuszék. Öltözz fel, fésülködj meg és gyere le. Egy elég jól öltözött férfi vár lent a konyhában. Valami ügynök lehet.

Katy:  Ügynök?!  Beca, el kellett volna zavarnod...

Beca:  Tudoom, de olyan szépen nézett.. Na mindegy, majd te elzavarod ha akarod. Nekem mennem kell, Conor vár.

Majd köszönés nélkül kilépett a szobából. Hallottam ahogyan lefut a lépcsőn, majd a bejárati ajtó csapódásából ítélve arra gondoltam hogy nem kell neki túl sok idő a szerető otthon elhagyásáról,ha csavargásról van szó.

Azonban visszatérve rám, nagyon kíváncsi voltam hogy ki lehet az a titokzatos, jól öltözött férfi a konyhában. Gyorsan kipattantam az ágyból, felkaptam magamra egy lenge nyári ruhát, összefogtam a hajam, és rákacsintottam a tükörképemre. Rég voltam ennyire felszabadult.

Kiléptem az ajtón, majd megálltam egy pillanatra. A lakás kettőnkön kívül teljesen üres volt. Lehet, hogy bérgyilkos vagy betörő.. Akármi is, én most lemegyek. A lábaim ismét picit megremegtek, de nem törődtem vele. Megtettem az első lépcsőfokot majd utána a többit is. Le érve a konyhába, nekem háttal ott ült a férfi öltönyben. Láthatólag nem vett észre, ezért picit jobban szemügyre vettem. A picit görnyedt tartása kísértetiesen hasonlított valakiére.

Katy:  Jónapot, Katy vagyok, úgy tudom engem keresett.

Ekkor megfordult. A szívem kétszer gyorsabban kezdett el verni, lábaim a földbe gyökereztek, és kedvem lett volna őrjöngve törni-zúzni.

Ugyanakkor ismét megjelentek a pillangók, sőt egy egész állatkert. A gyomromat megint csak a torkomban éreztem és izzadni kezdett a tenyerem. Az a férfi ült a széken akitől nemrég váltam meg és próbáltam elfelejteni. Azonban ő utánam jött és itt ül a konyhánkban. Reménnyel teli szemei végig pásztáztak.

Kevin:  Hiányoztál...
Katy:  Kevin?

Ott állt előttem teljes élet nagyságban, és ez most nem álom volt. Gyengéden a könyökömhöz tette a kezét és valamiféle megerősítésre várt.

Eszemben sem volt ellökni magamtól. Egy lépésnyit közeledtem felé. Egyik kezem a mellkasára tettem, ő pedig a nyakamba hajolt. Lágyan megpuszilta. Majd két kezébe fogta arcom, és mélyen a szemembe nézett. Elronthatatlan pillanat volt.

Kevin szemszöge: 

Ott állt előttem életem szerelme, aki nem mutatott semmi féle visszautasítást. Arcát fogtam, mire apró kezeit enyémre helyezte és óvatosan megsimogatta. Továbbra is egymás szemébe néztünk. Arcomat közelíteni kezdtem felé, mire ő mintha picit megilyedt volna, és elkapta a fejét.

Kevin:  Ohm, azt hiszem jobb lesz ha indulok.

Rosszul esett, de én már annak is örültem, hogy láttam, hogy jól van, és legalább megérinthettem.

Katy:  Igen, egyetértek. -mondta halkan.

Egy szomorú pillantás után az ajtó felé vettem az irányt. Már a kilincsen volt a kezem mikor apró kezei az öltönyömbe csimpaszkodva a falhoz taszítottak. Teljesen nekem simulva, vágytól égő szemeivel nézett rám, majd a fülembe súgta.

Katy:  Kellesz nekem... Kívánlak.

Ezután vadul ajkaimra tapadt. Kezét rögtön fenekére vezettem amibe mindenféle finomkodás nélkül belemarkoltam. Fordítottam a helyzetünkön. A falnak préseltem és fenekénél fogva magamra húztam.

Katy:  Vigyél fel-parancsolt rám, ellentmondást nem tűrő hangon.

A lépcső felé vettem az irányt, majd mikor felléptem az első fokra, újra vad csók csatába kezdtünk. A lépcső tetejére érve, leugrott rólam és kézen fogva vezetett be a szobájába.

Katy: Vetkőzz-adta ki ismét az utasítást, ő pedig eltűnt egy kisebb gardróbban.

Mikor kilépett, azt hiszem még a lélegzetem is elállt. Egy fekete csipkés fehérnemű volt rajta. Egyik kezében kisebb méretű pálca, a másikban pedig bilincs.

Katy:  Ma én akarok irányítani.

Kicsit bután nézhettem rá, mert visszakérdezett.

Katy:  Nem akarod?

Kevin: De, de.. Akarom..

Ebben a pillanatban az ágyra lökött és rámült. Először csípöjét kezdte mozgatni. Kezem a derekára akartam tenni, hogy diktáljam a tempót, ekkor azonban abbahagyta és feljebb csúszott.

Katy: Nem-nem.. Ne feledd, ma én vagyok a főnök.

Majd miután ezt kimondta, csuklómra pattintotta a bilincset és az ágykerethez rögzített. Lejjebb csúszott és megcsókolt, majd apró csókokkal hintette be egész testem, a hasam aljáig. Ott megállt, felnézett és mielőtt felfoghattam volna, hogy mi történik ő már a nyelvével kényeztette a kis barátomat. Nagyon élvezetes technikával dolgozott aminek meg is lett volna a hatása.. Ha nem hagyja abba a csúcs előtt.

Kevin:  Hé...

Katy:  Shhh, lesz még jobb is..

Nyugodtan tettem vissza a fejem és élveztem minden egyes pillanatot. Ez most kivételesen erőszakos mégis a legjobb volt. Azt csinált velem amit akart. Ki élhette minden vágyát.
Mikor megunta az irányítást, lecsatolta a bilincset. Kaptam az alkalmon és magam alá gyűrve kezdtem diktálni a tempót. Hatalmasakat nyőgött és sikongatott ami csak még jobban beizzította a fantáziám. Felkaptam az ágyról, és a falnak nyomva hatoltam belé. Többször is eljuttattam a csúcsra. Ebben az együttlétben minden érzelem szerepet kapott. Azt hiszem ezért élvezzük mind a ketten annyira.
Nem sokkal később egymás karjaiban pihentünk. Katy a mellkasomon feküdt és halkan szuszogott. Kicsit még jobban magamhoz öleltem és én is lehunytam a szemeim.
Pár perccel később ajtócsapódást lehetett hallani és egy vékony hangot.
Beca: Megjöttem.

Katy felpattant és gyorsan magára kapta a ruháját. Én is követtem a példáját. Egyre közelebb hallottuk a lépteket. Kezdtem bepánikolni, de Katy betolt a fürdőszobába, lágyan megcsókolt és rám csukta az ajtót. Ebben a pillanatban kinyílt a szoba ajtó.

Katy szemszöge: 

Beca:  Na, mit csinálunk?

Katy: Hát te leginkább kimész.

Megpróbáltam kitolni őt a szobából, majd az ajtót rá csukva hosszan kifújva a levegőt ültem le az ajtó elé.

Izgalmas estének nézek elébe.

Age-restricted loveWhere stories live. Discover now