Part7🔞/ Daddy

3K 70 7
                                    

Másnap reggel, verejtékezve keltem fel. Hihetetlen rosszat álmodtam.

A termében ültünk. Csak mi ketten. Erőszakosan felhúzott a székről és magához szorított a derekamnál fogva. Sötétek voltak a szemei és én féltem. Tudom, hogy rettegtem és őt nem érdekelte. Keményen megcsókolt, és én nem tudtam mi tenni. Nem akartam. Csak magam mögött akartam hagyni mindent. Még őt is.

Igazából csak innen tudom, hogy álom volt. A való életben soha nem tudnám ott hagyni. Szükségem van rá. Olyan ő nekem mint a levegő.

Még mindig az ágyamban ültem és az izzadság cseppeket törölgettem le magamról. A mai napom elég laza lesz, hiszen jön a hétvége. Talán majd kimegyek sétálni és megpróbálok nem összefutni Kevinnel. Addig is a szobámban fogok kuksolni és nem teszem ki a lábam.
Valamiért fura érzésem volt. Mintha a mai nap különleges lenne. Kihúztam az éjjeliszekrényem fiókját és kivettem belőle a határidőnaplómat. Megkerestem a mai napot és rájöttem. Április 18-a. Látogatási nap. Ilyenkor bejönnek a szülők, és mindenki boldog. Kivéve engem. Én valahogy mindig kimaradok. Hozzám már három éve nem járnak. Beletörődtem, már nem zavar. Megtanultam nélkülük élni.

Egy hangos kopogás zavart meg. A látogatás felirat alá pillantottam.

:-külön angol

A francba. Sohasem fogok megszabadulni tőle?

A második kopogásra ajtót nyitottam. Elég nevetséges látványt nyújthattam a macis pólómban és a rövidnadrágomban amihez a kócos hajam is hozzátársult. Kevin állt az ajtóban egy kupac könyvvel a kezében. Félreálltam az ajtóból ezzel beinvitálva őt. Mosolyogva leült és lerakta a könyveket. Ahogy megláttam a csodálatos mosolyát, megszűnt a gyomor görcsöm és át vette a helyét az a kellemes bizsergés. Leültem mellé az ágyra és kíváncsian kémleltem az arcát. Ő is ugyan ezt tette, majd megszólalt.

Kevin: Nézd Katy, én sajnálom amit tettem. Semmi olyasmit nem szerettem volna elérni, amivel ez kellemetlen lett volna számodra. Sokat jelentesz számomra, és nem szeretnélek elv....

Nem hagytam, hogy végig mondja. Az állánál fogva magam felé fordítottam és megcsókoltam. Éreztem, hogy vissza csókol. Kis idő múlva elváltunk. Csak néztem a szemébe és éreztem, hogy nekem ez az ember jelenti a világot. Senki másom sincsen rajta kívül.

Feljebb ült az ágyon majd az ölébe húzott. Most lovagló ülésben voltam rajta, vele szemben. A vállába fúrtam a fejem, ő pedig a hátamat simogatta. Nem akartam, hogy véget érjen ez a pillanat. Tudtam, hogy az egész nap, csak a miénk. Felemeltem a fejem és megcsókoltam. A kezébe vette arcomat és csak nézte a szemem.

Kevin: Ugye tudod, hogy mindennél többet jelentesz nekem.

Nem kellett válaszolnom, mert csak magához húzott. Lefeküdt az ágyra én pedig még mindig rajta voltam. Mivel az én helyzetem nem változott, éreztem ahogy férfiassága elkezd dudorodni a nadrágján keresztül. Felkuncogtam, mire láttam, hogy elpirul. Nagyon édes volt ahogyan kipirult az arca. Ráfeküdtem és újra lágyan megcsókoltam. Keményen visszacsókolt és a fenekembe markolt.


Kevin: Kívánlak, Kat. Kellesz nekem.

Újra vadul csókolt. Ezután fordított a helyzetünkön és én kerültem alulra. Lesegítette rólam a pizsamám felső darabját ami alatt nem volt semmi. Nem tudom, hogy ki hogy van vele de szerintem alváshoz egészségtelen a melltartó. Ezután újra számra tapadt majd egyik kezével mellemet vette kezelésbe. Elkezdtem felhúzni pulcsiját amit egy gyors mozdulattal le is kapott magáról. A számtól haladt a nyakam felé majd egyre lejjebb. A melleimet hintette be lágy csókokkal, majd a hasamat. A hasam aljától felnézett majd felém térdelt és egy laza mozdulattal megfordított. A derekamnál fogva térdre húzott, rácsapott a fenekemre, majd megfogta a hajam és felhúzott. Egyik kezével előre nyúlt és a melleimet simogatta. Másik kezével még mindig a hajam tépte. Nem tudtam magam visszafogni. Nyakamba csókolt. Munkáját egy hangos nyögéssel jutalmaztam. Kezemmel hátra nyúltam és férfiasságát kezdtem simogatni. Miután elvettem a kezem, újra négykézlábra nyomott és egy erős mozdulattal ágyékát fenekemnek nyomta. Egyik kezét a derekamon pihentette a másikkal pedig a fenekem markolta. Nadrágon keresztül is éreztem hatalmas méretét. Hirtelen lehúzta a nadrágom. Mindennél jobban vártam, hogy sajátját is lehúzza, de csak a forró leheletét éreztem. Hirtelen egy ujjat éreztem magamban. Felsikoltottam a meglepetéstől. Felnevetett és a hajamnál fogva újra felhúzott. Még egy ujját belém nyomta és elkezdte kezét mozgatni. Egyre gyorsabban és gyorsabban. Gyorsan kapkodtam a levegőt és hangosakat nyögtem. Éreztem, hogy közel a csúcs, ám ekkor kihúzta ujjait és a fülembe súgta:

-Kezdetnek ennyi elég lesz. Ja, és mostantól hívj csak daddy-nek, rendben?

Majd megcsókolt, felállt, megfogta a könyveit és kisétált a szobából. Vágytól izzadva feküdtem az ágyon és csak az előbb történtekre tudtam gondolni.


Age-restricted loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant