Úristeeeen.... Najó. Azt hiszem az elején kéne kezdenem. Szóval vágjunk bele.
Egy gyönyörű őszi napon kezdődött az egész. Mikor suli után felértem a kollégiumba, levettem a táskám, átöltöztem és csináltam magamnak egy kávét. Kinyitottam az ablakot, kitámszkodtam és néztem a tájat. Eddig kicsit olyan mint egy rossz tinidráma, de ne aggódj még nincs vége. Annyira meg ihletett a táj szépsége, hogy elkezdtem leírni amit éreztem. Lényegében a prológus ennek a napnak a szüleménye. Pár osztálytársam storyját olvasva engem is elkapott az írásvágy hiszen volt miről illetve kiről írnom.
A könyvben szereplő Kevin nevű ember valóban létezik, illetve Katy az én személyiségemet próbálja tükrözni. A karakterek kitaláltak de mindnek van egy valós személyisége amit barátokról, ismerősökről írtam a történetbe.
Vissza térve az elejéhez nagyon nehezen raktam ki az első részeket. Féltem hiszen semmi garancia nem volt arra, hogy bárki is el fogja olvasni. Amikor meg lett az első száz megtekintés hihetetlen boldog voltam. És nem boldog mert "úristen százan megnézték" #mostmármenővagyok.
Igazából azért voltam ilyen boldog mert annak aki olvassa a könyvet talán sikerül átjuttatnom azt a bizonyos érzést: NEM VAGY EGYEDÜLNem... Nem csak te szerettél bele a tanárodba, nem csak neked rákos az édesanyád, nem csak neked alkoholista az apád, nem csak te vágdosod magad.
Mindig fogsz találni valakit aki ugyanolyan vagy hasonló végzettől szenved. Akinek hasonló a sorsa.Illetve végül de nem utolsó sorban. Bárki is fogja ezt elolvasni, nagyon köszönöm mindenkinek az 1000 megtekintést. Nekem ez egy óriási szám és egy hatalmas mérföldkő.
Mégegyszer köszönöm nektek, és olvassátok tovább szeretettel Katy és Kevin tiltott szerelmének furcsa történetét.Puszi❤❤❤💋💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Age-restricted love
RomansaHa szerettél már bele egy tanárodba akkor azt hiszem ez a történet neked való. Eljátszadozhatsz a gondolattal, hogy milyen lenne ha viszont szeretne... Katy megismerheti a nála sokkal idősebb nyelvtanára perverz gondolatait.. Tudja, hogy helytelenül...