Katy szemszöge:
Teljes bizonytalansággal sétáltam tovább Nooraval az oldalamon. Nem tudtam mire vélni a korábbi szituációt de bevallom hihetetlenül hiányzik az érintése. Az hogy megcsókoljon, hogy hozzámérjen.
Próbáltam teljesen kiüríteni a fejem. Mindig az a kép jelent meg a szemem előtt, ahogyan a magáévá tett. Aztán a hotel. Aztán pedig az a nő. A gyűrű. Hogy is nem vettem észre soha?
Próbáltam nem arra gondolni. Csak csendben sétáltunk tovább a konyha felé. Ahogy leértünk kipakoltunk mindent az asztalra ami kellett.
Hihetetlenül élveztem minden egyes lent töltött percet. A legjobb barátnőmmel voltam, és a kedvenc ételemet raktuk össze éppen egy nagy műanyag tányérban. Mi ez ha nem csodálatos? Már csak akkor lehetne jobb ha ő is itt lenne. Ahh, Katy verd már ki a fejedből.
Nem sokkal később már az asztalnál falatoztuk a palacsintát. Rengeteget beszélgettünk. Próbált meggyőzni Kevinnel kapcsolatban. Valahogy ez most nem olyan mintha ő kérte volna meg rá. Mintha magától akarna segíteni.
Katy: Noora, miért akarod ennyire, hogy megbeszéljük? Eddig ellenezted, féltél mások véleményétől, most meg azt akarod, hogy menjek és próbáljak meg vele kibékülni. Mi történt?
Noora: Tudod, rájöttem valamire. Az érzelmeknek nem tudunk parancsolni. Hiába idősebb és hiába a tanárod, ha szereted. Ráadásul ő viszont szeret. Ezért hiába jelenik meg egy másik nő. Hiába van gyűrű az ujján... Teljesen felesleges ezért megutálni. Csak be kell vallanod magadnak, hogy tényleg szeret.
Csak mosolygott rám. Nem tudtam mit mondani. Egészen elképedtem azon amit mondott. Egészen eddig átadtam magam a testi örömöknek, de nem fogtam fel azt, hogy szeret.
Legbelül azt hittem, hogy csak meg akar fektetni, de nem... Szeret... Én pedig...
Katy: Szeretem.
Ezzel a lendülettel fel álltam és kirohantam a konyhából. Egészen az irodáig futottam, majd hatalmas lendülettel bevágódtam az ajtón. Tágra nyílt szemekkel pattant fel a székéből. Halkan becsuktam az ajtót, leengedtem a függönyöket, és bezártam az ajtót. Láttam, ahogyan kis lépésekkel közeledik felém. Nem olyan határozottan ahogy szokott. Látszott rajta, hogy fél. Én is féltem. Bátortalan léptekkel közeledtem a biztos bizonytalanság felé. Nem tudhattam mi vár rám, de tudtam, hogy akarom. Ezt az egyet biztosan tudtam. Hogy vele akarok lenni.
Egy centi sem volt már közöttünk. Homlokát óvatosan neki döntötte az enyémnek. Karjaimat nyaka köré fontam. Finoman fenekem alá nyúlt és felemelt. Lábaimat derekára kulcsoltam. Ajkait finoman az enyémnek tapasztotta. Először csak finoman csókolt, majd egyre vadabbul. Megfordultunk és éreztem, hogy már csak egy kézzel tart. Másik kezével mindent le söpört az asztaláról és rátett. Befejezte a csókunkat és kezét nyakamra tette. Kicsit megszorította és hátra döntött az asztalon. Pólómat felgyűrte a kezemig, összekötötte és a szék háttámlájához csomózta. Miután ezzel megvolt kissé megemelte a hátam és kikapcsolta a melltartóm. Mivel a kezeim kikötözte, ezért nem tudta levenni rólam. Láttam az arcán a kisebb csalódást, amire felkuncogtam de meglepődtem amikor megfogta középen a vékony anyagot és egy laza mozdulattal széttépte. Ledobta a földre és egyik kezével végigsimított meztelen felsőtestemen. Lehajolt és finoman szájába vette mellem. Nyelvével elkezdett rajta köröket leírni majd picit megharapta. Egyik kezével másik melleimet vette kezelésbe. Másik kezével pedig lenyúlt és fehérneműmön keresztül kezdett kényeztetni. Nem sokkal ezután félrehúzta a könnyű kis csipkés anyagot és belém vezette először két majd három ujját. Csak addig csinálta míg elég nedves nem lettem, majd kihúzta ujjait, felhagyott melleim kényeztetésével is és lehúzta nadrágját, boxerével együtt. Lehajolt és lágy csókot nyomott ajkamra. Finoman megharapta alsó ajkam, majd felegyenesedett, tenyerébe köpött és végigsimított álló férfiasságán. Nem kellett sokat várnom. Belém hatolt egész méretével és elkezdett bennem mozogni. Semmi finomkodás nem volt most a mozdulataiban. Minden érzelem és feszültség kijött most belőle. Kis idő után múltán kihúzta belőlem kis barátját majd a fejemhez sétált, kezével oldalra fordította a fejem és számba férkőzött. Most már torkomban is éreztem hatalmas férfiasságát. A kellemetlen érzéstől, felköhögtem ami fulladozásként hangozhatott. Hátulról kezére csavarta a hajam és ezzel irányította a fejem mozgását. Kis idő múlva egyik kezével oldalamba markolt. Tudtam, hogy ez jelenti nála a csúcsot így felkészültem arra, hogy most a számba fog élvezni. Nemsokára éreztem ahogyan torkomon csúszik le a meleg váladék. Kihúzta számból majd le kötötte kezemről a pólót. Felültem az asztalon és vadul ajkaira tapadtam. Megint csak ledöntött a padra és csiklómhoz vezette péniszét. Először csak lassan majd egyre gyorsabban kezdte izgatni vele. Lehúztam magamhoz és a hátába karmoltam. Mikor éreztem, hogy végem, felsikítottam amit Kevin időben észrevett és befogta a számat. Leengedtem hátáról a kezem és lassan véve a levegőt próbáltam kipiheni a fáradalmakat. Felhúzott az asztalról és karjaiba vett. Lassan letett a földre és megcsókolt.
Szemébe nézve éreztem, hogy nem ez volt az utolsó ilyen együttlétünk. Élveztem minden egyes pillanatát. Élveztem, hogy ennyire durva volt. Élveztem, hogy kiadott magából minden érzelmet. És élveztem, hogy ő csak az enyém...
DU LIEST GERADE
Age-restricted love
RomantikHa szerettél már bele egy tanárodba akkor azt hiszem ez a történet neked való. Eljátszadozhatsz a gondolattal, hogy milyen lenne ha viszont szeretne... Katy megismerheti a nála sokkal idősebb nyelvtanára perverz gondolatait.. Tudja, hogy helytelenül...