Mikor reggel felébredtem az volt az első gondolatom, hogy a tegnapi dolog meg sem történt. Lehet, hogy csak álmodtam. Lehet, hogy már hallucinálok is. Miután felöltöztem, elindultam lefelé a lépcsőn. Éppen a takarítószertár előtt haladtam el, mikor az ajtó mögül kinyúlt egy kéz és észrevétlenül berántott a szertárba. Egy nagy testbe ütköztem és még sikítani sem tudtam, ugyanis „elrablóm" rögtön ajkaimra tapadt.
Vadul csókolt, keze pedig fel-le siklott hátam és fenekem között. Akaratosan visszacsókoltam, mert tudtam hogy Kevin az. Egyik kezemmel a nyakát simogattam, másikkal pedig a hátát fogtam. Az egyik pillanatban fenekem alá nyúlt mindkét kezével és felemelt. Lábaimat derekára kulcsoltam és mindkét kezemet nyaka köré fontam. Hihetetlen erővel lökött neki a falnak. Szenvedélyesen csókolt tovább. Keze lassan derekamról, mellemre siklott, ám ekkor megszólalt a csengő.
Hirtelen elvált tőlem. Lábaim szorításán engedtem, ő pedig le rakott a földre. Összekulcsolta ujjainkat, majd a nyakamba csókolt.
Miután elengedte a kezem, gyors puszit nyomott a számra és kilépett a szobából.
Becsöngő előtt egy perccel követtem a példáját. Elindultam a nyelvi terem felé. Nem tudtam, hogy fogok ezután a szemébe nézni, de muszáj az óráira bejárnom.
Sikerült halkan bekullognom a terembe, úgy hogy senki ne vegyen észre. Kevin felnézett a papírhegyek mögül.Kevin: A mai napon biztosan felel valaki.
Azok a szemek amik mindig ragyognak most csak sötéten égtek a vágytól amikor rám nézett.
Körülbelül az óra felénél, végeztem a feladatommal amit kivittem az asztalához.Kevin: Maradjon itt Smith kisasszony. Le ellenőrzöm, aztán belesűrítünk a maradék 15 percbe egy gyors felelést. Foglaljon helyet kérem.
Leültem a mellette lévő székre. Az asztal pont kitakart minket deréktól lefelé, és ez pont kapóra jött neki. Az egyik kezével a munkámat javította, a másikkal pedig combomat simogatta. Beljebb haladt és már a lábam belső felét fogta.
Nem akartam, hogy lebukjunk ezért elvettem onnan a kezét. Ő erőszakosan vissza bújtatta kezét és tovább simogatott. Nem gondoltam volna, hogy ezt fogja csinálni, de nem tudtam mit tenni ellene.
Tulajdonképpen még élveztem is. Talán jót tesz nekem, hogy végre van egy kis izgalom az életemben.
Valamiért örültem mikor kicsengettek. Nem lett volna jó, ha az egész csoport bent ül amikor perverz szavakat kell lefordítanom. Örültem, hogy végre felálhattam, azonban megragadta a karom és rám nézett sötét szemeivel. Már mindenki kiment, csak engem tartott ott az alakromnál fogva. Leültetett a székre, oda ment az ajtóhoz és bezárta azt. Tehetetlenül ültem ott. Nem tudtam mire vélni. Megijesztett. Barna szemei szinte lángoltak és hatalmas léptekkel közelített felém. Megállt előttem és felhúzott a székről. Gyengéden végigsimított a karomon. Halvány csókot lehet ajkaimra, majd erőteljesen magához húzott. Eltoltam magamtól, majd semmi érzelmet nem mutatva kivettem a zsebéből a kulcsot, odasétáltam az ajtóhoz és kinyitottam. Még visszanéztem, majd lassan elsétáltam. Nem akartam elhinni, hogy valaki lehet ennyire erőszakos. De másrészről élveztem is. Azt hogy akaratos, hogy erőszakos. Épp kifelé tartottam az udvarra és próbáltam elterelni a gondolataimat de mindig megjelent a szemem előtt az a kép amikor kisétáltam a teremből. Csak állt ott és vágyakozva nézett utánam. Ha mai nyelvezettel szeretnék élni akkor nem tudom, hogy csak gerincre akar-e vágni vagy tényleg érez irántam valamit.Nem tudom, mikor fogom meg tudni.. Talán soha.
YOU ARE READING
Age-restricted love
RomanceHa szerettél már bele egy tanárodba akkor azt hiszem ez a történet neked való. Eljátszadozhatsz a gondolattal, hogy milyen lenne ha viszont szeretne... Katy megismerheti a nála sokkal idősebb nyelvtanára perverz gondolatait.. Tudja, hogy helytelenül...