Part9🔞/ Hozzá simulva

2.6K 61 4
                                    

Sok év után végre megízlelhettem a szabadság ízét. Hosszas utazás után megálltunk egy kis tó partján. Kevin kiszállt, majd átsétált az én oldalamra és kinyitotta nekem az ajtót.

Odanyújtotta nekem a kezét, hogy kisegítsen. Ahogy kiléptem, a friss szellő átjárta az egész testem. Elengedtem Kevin kezét és tettem pár lépést. Kibújtam a cipőmből és mezítláb álltam a fűben. Kiengedtem a hajam és engedtem, hogy belekapjon a szél. A világon nem éreztem még ekkora szabadságot. És bár tudtam, hogy estére megint be leszek zárva, ez sem tudta elrontani a kedvem. Hirtelen két kar fonódott a derekam köré. Kevin ráhajtotta a vállamra a fejét és elégedetten szuszogott. Kezére tettem a kezem. Ebben a pillanatban nem vágytam semmi másra. Igazából soha többé nem vágytam volna semmi másra, ha ez örökre így maradhatott volna.

A derekamnál fogva maga felé fordított. Kezébe vette az arcom és megcsókolt. Ajkaival lágyan szántotta szám minden apró szegletét. Egyik kezét derekamra eresztette. Kissé elhúzódott és be rogyasztotta a térdeit. Megijedtem nem tudtam mire készül. A kezét térdhajlatomhoz tette és az ölébe kapott. Ijedtemben felsikoltottam utána felkacagtam. Azt hiszem soha nem voltam ilyen őszintén boldog. Mintha semmi gondom nem lenne. Elindultunk a tó közelébe. Ott aztán lerakott, ő pedig vissza futott a kocsiig. Kivette a szatyrokat és elindult vissza hozzám. Az egyikből kivett egy plédet és a földre terítette.

Katy: Csak nem piknikezni fogunk?

Kevin: Miért mi másra kellhet a pléd?
Rám kacsintott majd tovább pakolt. Kivette a dobozokat. Miután mindennel kész lett, leültünk. Mindegyik dobozról levette a tetejét.

Katy: Szusi?

Kevin: Úgy hallottam, hogy szereted. Remélem nem tévesek az információim.

Katy: De... Kitől?

Kevin: Noora mindenben segített. Csak neki köszönhetem.

Katy: Várj, Noora? De.. Ő ellenzi ezt az egészet.

Kevin: Csak ellenezte. Beszéltem vele. Belátta, hogy az érzéseinknek nem tudunk parancsolni. Mostantól mindenben segít nekünk.

Meglepetten néztem rá. Furcsán érintett ez a hír, főleg a veszekedésünk után. Már értem miért nem néznek rám furcsán a diákok egy ideje. Noora beszélhetett velük. Talán mégis csak érdekli mi van velem.

Kevin: Na jó, elég a beszédből. Éhen halok.

Mihelyt kimondta, már kezébe is vette az evőpálcikát és mohón neki látott. Úgy nézett ki mint egy kis torkos manó. Magamban felkuncogtam de ez kívülről csak egy mosolynak látszott. Én is neki láttam az evésnek. Mire befejeztük, elkezdett szürkülni. Elpakoltunk, de a plédet még elől hagyta. Vissza ültünk rá, és néztük ahogyan lemegy a nap. Egészen közelinek tűnt. Kedvem lett volna megérinteni. Felálltam és odasétáltam a tó szélére. Belenéztem a vízbe. Csodálatosan tiszta volt. Láttam a tükörképem. Egy ideig csak néztem majd elkezdtem le venni a ruháim. Teljesen meztelenre vetkőztem és besétáltam a vízbe.

Kevin szemszöge:

Láttam ahogy besétál a vízbe. Felálltam és én is odasétáltam. Levetkőztem és odasétáltam mellé. Szembe fordult velem és kezét mellkasomra tette. Én kezemmel végigsimítottam a hátát, majd derekánál megállapodtam. Hirtelen keze elindult lefelé és férfiasságomhoz tévedt. Először csak finoman ráhelyezte apró kezeit majd végig simította. Ezután kezét el kezdte fel és le mozgatni. Először csak lassan majd fokozatosan növelte a tempót. Mikor éreztem, hogy már nincs sok magamhoz húztam és erősen fenekébe markolva mentem el. Ezután keményen megcsókoltam majd feneke alá nyúltam és felvettem. Lábait derekamra kulcsolta. Elindultam vele kifelé a vízből, majd mikor a partra értünk leraktam a plédre és felé tornyosultam. A teste minden pontját apró csókokkal leptem be amit halk nyögésekkel jutalmazott. A lábához érve kissé eltávolítottam egymástól két combját, hogy belső feléhez könnyebben hozzá férjek. Elkezdtem felfelé haladni majd mikor odaértem nyelvemmel kezdtem kényeztetni.

Kevin: Ez most ismerős lesz.

Küldtem felé egy huncut mosolyt és belé vezettem két ujjam. Láttam rajta hogy élvezi ezért kapott egy harmadik ujjat bónuszként. Ott vonaglott előttem. Csodálatos látványt nyújtott. Mostmár engedtem elmenni. Nem is kellett sokat munkálkodnom rajta. Teste megremegett, háta ívbe feszült és a plédet markolta. Ezután felült, magához húzott és keményen megcsókolt. Visszadöntöttem és vissza húzódtam eredeti helyzetembe. Megint csak nyelvemmel vettem kezelésbe és meggyőződtem róla, hogy elég nedves. Feltérdeltem majd az egyik szatyorból kivettem egy gumit. Felhúztam és felé helyezkedtem.

Kevin: Megkérdezném, hogy akarod-e de biztos vagyok benne, hogy másra sem vágysz jobban.

Nem hagytam, hogy válaszoljon. Belé hatoltam. Először csak félig. Már erre is felsikított. Másodszorra kicsit beljebb ment, majd harmadszorra teljesen benne voltam. Elkezdtem lassan mozogni benne mire hátamba vájta körmeit. Tudtam, hogy élvezi.

Katy szemszöge:

Végre magamban érezhettem. Igaz, hogy elég szemrevaló mérettel büszkélkedhet de a végére egészen megszoktam, és élvezhetővé vált. Felbátorodva, fordítottam a helyzetünkön és én kerültem felülre. Láttam ahogy meglepődik, de ölébe kúsztam és finoman ráereszkedtem hatalmas férfiasságára. Megcsókoltam majd először finoman, lassan majd egyre gyorsabban mozogtam rajta. Tudtam, hogy már nincs sok neki hátra, de azt is éreztem, hogy nekem előbb végem lesz. Lassított a tempón amíg a fülembe súgta:

Kevin: Sikítsd a nevem.

Nem kellett kétszer mondania. Amint visszahajolt és újra gyorsan mozoghattam, nem bírtam tovább. Testem megint megremegett és a nevét sikítva jutottam el a csúcsra. Ő sem bírta már sokáig. Miközben remek csípőmozgásomat kamatoztattam ő a nyakam csókolgatta, majd fenekembe markolt és ő is másodjára élte át a gyönyört. Ezután egymás mellé feküdtünk. Én a mellkasán szuszogtam, ő pedig a hátam simogatta. Nem sokkal utána felöltöztünk és beültünk a kocsiba.

Nagyon késő volt már, ezért megálltunk a legközelebbi hotelnél ahol foglalt egy szobát. Felmentünk, együtt megfürödtünk majd bebújtunk az ágyba. Magához ölelve aludt el. Egy ideig hallgattam a békés szuszogását majd engem is elnyomott az álom.

Age-restricted loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora