[Medya:New Empire-Little Braver]
[Libreria's Bookstore /Seul]
[13:08]Namjoon hyung sonunda kitapevine giriş yaptığında saydırmaya başladım."Nerdesin sen? Geç kaldım okula? Hani vaktinde gelecektin bu sefer?"dememle kendisi hazırcevap olduğu için hemen atladı."Okulda ki herkes proje yapmak için eşleşiyor.Sende geç olmadan eşini seç"demesiyle düşündüm."Tamam birlikte yapalım hyung biliyorsun ki benim hiç arkadaşım yok" yüzü düşmüştü biliyordum böyle olacağını.
"Taetae ben aslın.."sözünü kestim."Açıklama yapma biliyorum yine sevgilini seçtin değil mi?" Çok kızmıştım biz kardeş gibiydik ve bu her sene yapılan bir projeydi.Biz hep birlikte olurduk Ne zaman sevgilisiyle tanıştıysa beni çok boşladı.Paltomu ve çantamı aldım Ve hızlıca kapıya yöneldim."Tae lütfen gitme bak sad.."sözünü dinlemeden kapıyı çarpıp okula doğru yol aldım.
Neden mi? Çünkü olacakları biliyorum.Birdaha kine söz seninle diyip duracaktı.Okulun yolundaydım aslında bu yolda fazla dükkan yoktu ıssızdı.Kafamı çevirmemle Ajummayla Kanatlı çocuğu minik bir cafede gördüm.
Kim olsa orda ne yaptıklarını merak eder.Acaba girip konuşmalarını dinlesem mi? Dedim içimden.Ne olur ki dinlesem hem zaten daha o çocuğa kanatlarını nerden aldığını tam olarak sorabilmiş değilim.
[Yoonmin Cafe/Seul]
[13:34]Fazla dikkat çekmemek için maske takmıştım.Onların tam arkasına oturmuş bir içecek söylemiştim.Sandalyemi biraz daha geriye itip Kafamı geriye attım.Aha şimdi duyulabiliyordu.Ajumma konuştu."Neden kanatlarını gizlemedin? Ben sana demedim mi gizle diye?" Dedikten sonra kanatlı çocuk söze atıldı."Evet Ajumma dedin ama merak etme ben bir yolunu bula.." LANET OLSUN! Sandalyemi geriye atmam sonucu Ajummayı da devirerek yere uçmuştum.Şimdi ne yapsam?Beni görmemeliler.
Kanatlı çocuk Ajummayı kaldırırken boşluk yakalayıp var gücümle koştum.Bir kenarda durup derin nefes aldım.Nasıl Yani ne kanat gizlemesiydi bu? Gözüm yukarıda ki saate kaydı.Geç kalmıştım yine her zaman Namjoon hyung yüzünden olurdu.Ama şimdi kendi salaklığım yüzündendi.Var gücüm kaldıysa onunla koşmaya çalıştım biraz zor oldu ama okula vardım.
[Yonsei Üniversitesi/Seul]
[14:00]Öğretmenin yanına yaklaştığımda aslında herkes benle bu konuda dalga geçerdi.Öğretmenim diyorum diye, ne yapabilirim?Böyle alışmıştım.Proje eşleşmesiyle alakalı soru sordum bana sınırlı kişinin kaldığını söyledi ve listeyi elime verdi.
Projede Eşleşmeyenler;
1-Sehun
2-Jungkook
3-Wendy3. Kız olduğu için seçemezdim Proje gereğiydi.Kimi seçeceğimi bilemedim ne yapsam ki? Buldum o piti piti yapiyim.Seçtiğim kişiyi öğretmene söylemek için yanına gittim."Kimi seçtin oğlum?"Dedi bana."Jungkook'u seçtim"dediğimde kahkahalara boğuldu.Yanlış birşey mi yaptım acaba? Diye düşünmeden edemedim.Bana git işareti yaptı.Dediği gibi gittim.Okulun kütüphanesine yol aldım.
Kütüphanenin belirli bir köşesinde kimse bulunmazdı.Çünkü kimse 3 kat çıkmazdı.Ama burda gerçekten çok güzel kitaplar vardı.Neşeyle yerime yürürken kafama gelen darbeyle yere düştüm.Yanıma baktığımda bir kitabın düştüğü gördüm.Kitabın üstünde ki resimle anahtarlığımın resmi aynıydı.Hemen kitabı alıp oturma yerlerine yöneldim.
Kitabın içinde Siyah Kanatlı Melek yazısını gördüğüm an kitabı yüzüme yaklaştırdım.
Siyah Kanatlı Melek Hakkında;
1-İçinizden biri olabilirler.Kendilerini çok iyi saklarlar bu yüzden kimse onları fark etmez.2-Siyah kanatları sadece kapakta ki gördüğünüz anahtarlıkla görülebilir.
3-Ne zaman siyah kanatlıyla temasta bulunsanız anahtarlık renklenir.
4-Siyah kanatlılar kanatlarını gizleyebilirler.Kanatları tekrar görmenin tek yolu onların kalbine dokunmaktır.
5-Anahtara sahip olan kişi birçok şeyden korunur.Siyah Kanatlı Melek o kişi için gönderilmiştir.
Yazıyordu.Nasıl Yani tavşan gülüşlü çocuk benim meleğim miydi? Ah yine saçmalıyorum alt tarafı bir efsane o kadar.Diyip kitabı yerine koydum.Kütüphaneden yavaş adımlarla ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my angel ✘ vkook
Fanfic"O kendinden kaçmak için koşardı hep, ben ise nefesim kesilene kadar ona koşardım."