Chapter 13

429 75 26
                                    

Hadi Taehyung sor artık.Ağzım açık 3 dakikadan beri hiç birşey söylemiyordum.Ama o beni dikkatle dinliyordu.Sanırım artık zamanı geldi.Açık olan ağzımı kıpırdattım.Kıpırdatmaz olaydım."Seni seviyorum Jungkook."

Bir insan nasıl salak ilan edilir.Öğrenmiş oldunuz.Sözüme şaşırmıştı benden böyle birşey beklemiyor gibiydi.Biran da dudağıma yapıştı.Salak Tae neden sormadın ki?

Sert değil yumuşak öpüyordu.Canımı acıtmamak için yavaş ve yumuşaktı.Nefessiz kaldığımızda ayrıldık.Gözleri parlıyordu resmen.Ee tabi ki kimden bahsediyoruz çok normal.Tae eğer hemen soru sormazsan seni duvara atıcam.

"Beni en son nerde bıraktın Jungkook?
Yani biz motosikletteydik sonra Ne oldu ?"

"Seni eve bıraktım Taehyung.Yoksa şu bahsettiğiniz şey mi? Ne olduğunu anlatmak ister misin?"
Derken Ellerimi elleri arasına aldı ve okşadı."Ormanda uyandım Jungkook.Ormandaydım rüya değildi.Koştum sonra Ajumma'nın verdiği kolye ışıldadı.Anahtarlığa dokunduğumda Arka bahçedeydim.Orman ise minicikti.Ben geldiğimde kimse yoktu.Bende çatıya çıktım.Jungkook ben orda siyah bir melek gördüm ama sonra uçtu.Hem tek şahit ben değilim Hobi hyung da görmüş."

Dediğim şeylerle göz bebekleri açılmıştı.Hiçbir şey söylemedi."Jungkook bana inanıyorsun değil mi?" Onaylarcasına kafa salladı."Tabiki de inanıyorum."

"Jungkook ben o kadar korkuyorum ki bir an önce eve gidelim lütfen."
Saçımı okşadı."İyiki geç kalmadın Taehyung." Mırıldanarak söylemişti ama ben duymuştum.Ayağa kalktık bunu yapmadan gidemezdim.

"Jungkook kalbin nerde?" Salağım ben tam bir salak.Kıkırdayıp eliyle gösterdi."Bak burda senin için atan kalbim tam olarak burda." Gecikmeyip elimi kalbine koyduğumda bekledim.Kitap seni öperim.O farketmemişti ama arkasından kanatları uzuyordu.Korktuğum için bir kaç adım geriledim.Bana sorarcasına baktı sonra da arkasına.Arkasına baktıktan 2 saniye sonra yoklardı bana adımlayıp açıklama yapmaya çalıştı."Bak Taehyung sadece beni dinle be..." derken araya girip "Bu MÜKEMMELDİ hep bir siyah melek sevgilim olsun istemişimdir."

Ben sevgilim mi dedim? Dedin Tae nasıl olsa seni seviyorum dedin o da seni öptü Yani sevgilisiniz Yani sanırım.Olumsuzca kafasını salladı."Taehyung bak ben sadec.."

"Canım sevgilim benim yoksa bahçede ki sen miydin? Keşke bekleseydim."
Diyip yanaklarını sıktım.

"Güzelim beni dinle lütfen olur mu?" Evet anlamında başımı salladım.
"Bu kadar erken söyleyeceğimi tahmin edemezdim ama ben meleğim Taehyung ama senin tahmin ettiğin gibi değilim.Ben siyahım simsiyah ve evet o gördüğünde bendim.Eğer orda olsaydın işler kötü olurdu."

Kelime kelimesine dinledim "Ne Yani şimdi beni bırakacak mısın?" Kafamı ona döndürerek sorduğumda "Hayır Güzelim asla bunu aklından bile geçirme."
I'm in love with youuu o zaman soru vakti.

"1-Beni nerden tanıyorsun?
2-Ajummayı nerden tanıyorsun?
3-Bana verilen anahtarlımla senin bir alakan olabilir mi?"

Sorularıma gülümserken yanıtladı.
"1-Seni doğduğundan beri tanıyorum Taehyung.
2-Ajumma benim Annem'in en yakın arkadaşıydı.Beni büyüten kişi diyebilirim.
3-Anahtar benim yakın zamanda senin yanında olacağım anlamına geliyor Taehyung.

"Peki.." "Bugünlük bu kadar yeter değil mi? Hem sen eve gitmek istiyordun hadi aşağı inelim."Elimi tuttu Ve beni peşinden sürüklemeye başladı.Ee doğal olarak peşinden sürüklendim.Merdivenlere ulaştığımızda onu durdurdum."Bekle aşağı inemeyiz hem biz şimdi sevgili miyiz Jungkook?"
"Evet, öyleyiz güzelim."Ehuehehe "Biraz geç insek olmaz mı Jungkook?" Dedim sesimi incelterek.

"Jungkook mu? "Birşey anlamadığımı söylesem."Evet,Jungkook"

Deyince yüzü asıldı.Ne oldu diye sormama izin vermeden aşağı adımladı.Ama ben ne yapmıştım ki şimdi ya.Neden hep kabak benim başıma patlıyor ki.

Aşağı adımlarken duraksadım ve neden alınmış olabileceğini düşündüm.Yoksa hadi canım düşündüğüm şey olamaz.Hızlıca aşağıya koştum.

Merhaba YİNE BEN bölümü nasıl buldunuz? 🌟

my angel ✘ vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin