[Medya:Taehyung'un yaptığı kek]
Kütüphane den çıktığım gibi proje için eşleştiğimiz Jeon Jungkook adlı kişiyi aramaya başladım.Danışmaya sorduğumda bana"Jeon Jungkook mu? O taş vücutlu heykel simetrili yakışıklı Jeon Jungkook mu?"dediğinde ağzım açık kaldı.Bana ağzının suyu aka aka bakan danışmaya "Okulumuzda başka Jeon Jungkook var mı?"diye sorduğumda "Yok onun gibi taş vücutlu heykel simet.."
Diyeceği sırada sıkılmışçasına nefes vererek söze başladım."Bakın kimse o taş vücutlu heykel simetsimri herneyse umrumda değil ben sadece bugün geldi mi? Onu gördünüz mü? Diye soracaktım."dediğimde Ah diye bir nefes verdikten sonra "Keşke onu hergün görsem ama gelmedi yoklamalarda ismi gelmedi olarak yazılmış."
Dediğinde Hmm ladım."Peki ev adresini biliyor musunuz? Ya da telefon numarasını?"diye sorduğumda "O bilgileri bilsem ben kullanırım." Dediğinde hemen ordan uzaklaştım.
Hayır yani direk hayır desen ne olucak ki sanki.Dediğimde Sert bişeye çarptım yine.Kafamı kaldırmamla bu kişinin Namjoon hyungun sevgilisi Jin hyung olduğunu gördüm."Aa Taehyung-ah sende mi burdaydın."deyince Namjoon hyungdan kalan nefretimi ondan çıkartmak istedim.Yaptımda "Sence! Burda okuduğuma göre beni nerde beklerdin?"
Ateşimi püskürttükten sonra Hızla yola çıktım.Hemen eve gidip yemek yapmam lazımdı.Diğerlerinin aksine sinirlenince bağırarak şarkı söyleyip yemek yapardım.Namjoon hyung da bu halimden gayet mutlu olurdu.
[Namjoon&Taehyung Dairesi/Seul]
[17:08]Eve vardığımda üstümü değiştirip mutfağa atılmadan önce etraf bakındım ama Namjoon hyung yoktu.Bu işimi kolaylaştırırdı.Hemen mutfağa gidip önlüğümü giydim.Bu kombinasyonumda vazgeçilmez olan şapkamı taktım ve işe koyuldum.Aslında bu önlüğü Ve şapkayı Namjoon hyundan gizlerdim çünkü görünce dalga geçeceğini biliyordum.
Ne vardı ki sanki alt tarafı üstü pembe puantiyelerle kaplıydı şapkada onu tamamlıyordu.Hemen işe radyomu açarak başladım.Sonra ne yapacağımı düşündüm.AHA! Buldum kek benim kek yapmam lazım.Dememle Hızla malzemeleri çıkarttım.Daha sonra birçok işlevi bitirdikten sonra kabın içinde kini karıştırmaya başladım.O arada en sevdiğim şarkı çalıyordu.
Elime bir kaşık alarak eşlik etmeye başladım.O kadar yüksek sesle eşlik ediyordum ki bir ara komşuların şikayet edeceğini düşünmüştüm.Aynı anda hem dans edip hem şarkıya eşlik edip hemde karışımı karıştırıyordum.Son mısraya gelince kendimi şarkıya verdim.
Çırptım, çırptım, karıştırdığıımm
Kendimi onunla yarıştırdığıım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdımmm
Oturdum ellerimle sana kek yaptığıımm
Unla sütü karıştırdım iyice
Tereyağı ekledim eriyince
Fırın da oldu yüz seksen derece, attığımm
Sana kek yaptımAncak bunları yaparken beni izleyen Namjoon hyung ,sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşlarından haberim yoktu.
Namjoon'un ağzından;
Taetae ile kavgamızdan sonra kitapevine döndüm.Yapılacak çok iş vardı ama Ajumma sayesinde bitirmeye çok az kalmıştı.O arada Jin ve onun en yakın arkadaşları Hoseok,Jimin,Jungkook ve Yoongi'nin geldiğini gördüm.Jin gülücüklerle yanıma yaklaşıp"Yoruldun mu sevgilim? Sana yardım etmemi ister misin?"diye sorunca diğerlerinin suratında olan anlamsız bakışlara aldanmayarak "Hayır sevgilim bak bitti işim zaten"Dediğimde yüzü asıldı.Ne olacağını soracakken kendisi lafa başladı."Bugün Taehyung'un yanına gittim ama bana biraz sert davrandı.Seninle mi tartıştı yoksa hıncını benden aldı resmen."Diyip gülümsedi."Evet biraz tartıştık ama düzelmiştir aramız biz bazen böyle kavgalar edebiliyoruz.O zaman birlikte bize gidelim.Hem taetae ye sürpriz yapmış oluruz."Deyince herkes güler yüzle karşılık verdi.Ayrıca o çocuk adı Jungkook tu sanırım Ajummayla pek yakındı.Biz konuşurken o Ajummayla konuşuyordu.Jin seslenince Ajummaya selam verip yanımıza geldi.Konuşa konuşa bizim apartman'ın dış kapısına geldik.Bizim Işık'lar açıktı.Taehyung gelmiş olmalıydı.Zile bastım ama açan olmadı birkaç kez denedikten sonra kendi cebimde ki anahtarla içeri girdik.Bizim apartman da merdiven olmadığı için teker teker çıktık.
Arkaya baktığımda bizimkilerin yorulduğunu gördüm.Ee ben her gün çıkarak alışmıştım artık bana işlemiyordu.Kapının önüne geldiğimde büyük bir gürültüyle karşılaştım.Hadi ama apartman da yaşıyorduk.Rahatsız olabilirlerdi.
Hızla anahtarları çevirip içeri girdik.[Namjoon&Taehyung Dairesi/Seul]
[18:06]Karşılaştığım manzarayla ağzım açık kaldı.Duraksamamla arkamda kilerde duraksayıp Ne oldu? Biçiminde ki suratlarını düzeltip benim baktığım tarafa baktılar.TAE ne yapıyordu öyle? Üstünde ki pembe puantiyeli şeyde neyin nesiydi öyle? Şarkı söyleyip dansla buna eşlik ederken birşeyler karıştırıyordu.
Sonunda şarkı bitişinde şarkı söylediği kaşığı kaldırarak poz verdi.Şuanda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Tek ben değildim Kafamı çevirdiğimde çocuklarında gülmelerini tutamicaklarını anlamam uzun süre almadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my angel ✘ vkook
Fanfiction"O kendinden kaçmak için koşardı hep, ben ise nefesim kesilene kadar ona koşardım."