Chapter 8

567 84 32
                                    

[Medya: Yoongi'nin Dağ Evi'nin bahçesi]

Uyandığımda öbür benzin istasyonunda olmayı beklerdim ama yumuşak bir yatağın üstündeydim.Sanırım oda bölünmesi  için geç kalmıştım.Ama bu odada iki kişi kalınıcağına emindim.Neden mi? Çünkü karşımda bir tane daha yatak vardı.

Yatak düzgün görünüyordu.Demek ki kimse yatmamış.Evet, Sherlock Taetae ile karşınızdayım.Yavaşça yataktan kalktım Ve kapıya doğru yol aldım.Mutfağı bulduğumda masada duran Mısır'ı görünce üstüne atladım.Sanan da kaç gün yemek yemedim sanar.

Evi gezerek salonu da buldum.Ama içi bomboştu.Acaba bunlar beni bırakıp gittiler mi ? Yok Yok Kemalim yapmaz.Yine saçmaladım biliyorum .Finally balkondan bir ışık yansımasıyla hemen o yöne doğru adım attım.Ama Jimin ve Yoongi hyung dan başka kimse yoktu.Yoongi hyung birden Jimin'i itti ve  "LANET OLASI! Senden hoşlanıyorum.Beni her gün ne kadar incittiğini umursamadan,gözümün önünde başkalarına sarkmanı umursamamazlığa gelmek ne kadar zordu biliyor musun?"

Jimin bu olanlardan dolayı benim gibi ağzı açılmıştı.Elimde ki Mısır dan teker teker ağzıma atıyordum.Film adı"Adını Jimin koydum".Türü Romantik/Esrarengiz/Evli/Mutlu/Çocuklu aşk hikayesi.Ne diyorum ben ya! Dinlemeye devam ettim.Jimin hyung o kadar şaşkındı ki ağzını kapatamıyordu bile sinek gircek ağzına ya!

Yoongi hyung cevap vermediğini görünce daha bir sinirlendi"Nasıl hissettirdiğini biliyor musun? O kadar masumsun ki beni deli ediyorsun.Sadece Tek hayalimi gerçekleştiricem sonra bir daha karşına çıkmam." Yoongi hyung neymiş yahu? Yoongi hyung yavaş adımlarla Jimin'e yaklaştı.Nefesleri birbirine değiyordu. Yoongi hyung birden Jimin'in dudaklarına saldırdı.Onu anlıyorum Yani dediğiyle örtüşüyor.Artık ondan uzak olucağı için sonuna kadar şansını zorluyor.Ben hala heyecanlı bir şekilde mısırları ağzıma atarken belime dolanan kollarla duraksadım.

Ne vardı biliyor musunuz? Artık buna izin veremezdim.Onu daha tanımıyordum ama o bana çok yakındı sanki beni önceden tanımış gibi.Bu yakınlık artık çok fazla gelmişti.Biz daha sevgili bile değildik.Elimde ki mısır torbasını yere attım Ve ellimle bana koala gibi yapışan kollarını ittim.Ona döndüğümde yüzünde ki bakışı çok iyi tanıyordum.Yüzü asılmıştı Ve göz kırpmadan bana bakıyordu artık sadede gelmek istediğimden söze başladım."Bak ben daha fazla yapamam daha birbirimizi tanımıyoruz ama sen bana çok yakınsın gerektiğinden fazla buna tahammül edemem.Bundan sonra daha mesafeli olalım." Dedikten sonra koşarak odaya gidip kapıyı kilitledim.

Şuan onunla bu konuyu konuşamazdım.O garipti fazlasıyla önceden çözmem gereken bir olay vardı.HA! Kanatları unuttum daha kalbini tutucaktım.Okuduğum kitapta yazıyordu.Kalbini tutarsam Kanatları serbest kalır Ve görünür olurdu.Yani ben öyle umuyordum.AHA! Ben şimdi olayı çözücem Ajumma yı aradım ilk çalışta açtı."Efendim yavrum iyi misin? Oralar nasıl?" Dediğinde acaba hemen söze girsem mi diye düşünüyordum."İyi değilim Ajumma herşeyi biliyorum."Evet mükemmelsin tae sana güveniyorum lütfen bir açık verme."Neyi biliyorsun oğlum?"sesi çok titrek çıkmıştı sanırım aradığıma yaklaşıyordum.

"Herşeyi benden sakladığınız herşeyi bana bunu nasıl yaparsın Ajumma beni hiç düşünmedin mi?" Oyunculuğuma kendimde şaşırmıştım.Ee Kim Taehyung dan bahsediyoruz."Bak oğlum herşeyi açıklayabilirim.Ben üzgünüm ama sana en yakın zamanda Jungkook açıklayacaktı yemin ederim.Biraz düşünsen bizi anlayacaksın.Lütfen tae biraz düşün."Şuanda ağlıyordu.Demek ki gerçekten benden birşeyler saklıyorlardı.

"Bana bu konuda açıklık getir lütfen Ajumma anca o zaman sakin kalabilirim."Mükemmel Kim Taehyung mu?Buyrun benim o.Ego kastım birazcık nolucak?

"Açıklayabilirim oğlum ama buraya gelmeniz gerekiyor yüz yüze konuşalım." Şimdi Ajumma hemen Jungkook'a söylemesin."Bir şartla Ajumma ona hiçbirşey söylemeyeceksin.Yoksa gelmem."ani hızda cevap gelmişti."Tamam oğlum söz söylemiyeceğim yeter ki beni dinle." Benden her ne saklıyorlarsa gerçekten kötü birşey olduğu belliydi.

Telefonu kapattıktan sonra kilit açılma sesi geldi.İçeriye dalan ağlayan bir Park Jimin görmeyi beklemezdim.

+170 okunmayı geçmişiz bu kadar hızlı olucağını düşünmemiştim.Herbirinize teşekkür ederim.Bu arada medyada ki şarkıyı dinlemenizi öneririm ingilizce olarak en sevdiğim şarkılardan biridir.Fic le alakalı beğenmediğiniz birşey varsa yazabilirsiniz.Çekinmeyin ben mutlu olurum o hataları düzeltirken.Teşekkürler 🌙

my angel ✘ vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin