Chapter 24

258 61 39
                                    

"Tamam madem bu kadar çok istiyorsun giderim."

"Git Taehyung."

Sözlerime sinirlenip kemerimi bir hamlede çözüp kapıyı açtım.

Kendimi dışarı atıp sertçe kapıyı kapattım.Gitmişti.

Hiç beklemeden..

Arkasına bile bakmadan..

Gitmişti..

Uzakta gittikçe küçülen araba artık görünmez hale gelmişti.Ve ben hala bıraktığı yerdeydim.

Hala onu çözememiştim.Dediklerini düşünmeyi bırakıp gittiği yöne doğru adımlamaya başladım.

Ne kadar hızlı olursam da yetişemezdim bu yüzden yürümeyi seçmiştim.

Sadece yere bakıyordum.Ne kadar yürüdüğümü hatırlamıyordum bile ama tahminen 1 saat olmuştu.

Sanırım Jungkook'un dediği gibi kendi yolumu bulmam gerekecekti.

Bakışlarımı yerden yukarı çevirdiğimde şoka uğramıştım.

Hava aydınlanmış sağ Ve sol tarfımda Gül bahçesi vardı.Ama tek bir renkti Kırmızı.

Güllerin arasında yer alan koyu kahverengi ağaçlar korkunç bir hava katıyordu.

Bir yol ayrılımına geldiğim durdum.

Sol mu?

Sağ mı?

Her iki yolda karanlık gözüküyordu.İnsan bir işaret bırakır da gider derdim ama insan olmadığı aklıma yeni gelmişti.

Şimdi kesin filmlerde olduğu gibi nereye gidersem yanlış yöne gidecektim.

En ufak bir ses bekliyordum ama yoktu.Sadece yukarıda uçan şu haberci kuş-

HABERCİ KUŞLAR onlar nereye giderse o tarafa gidebilirdim değil mi?

Sonuçta onlar birilerine haber götürüyorlardı.Çok akıllıydım.

Tekrar bir haberci kuşun geçmesini bekliyordum.Birkaç dakikanın ardından sağ tarafa doğru uçtuğunda beklemeden sağ tarafa yöneldim.

Artık kaç adım attığımı 679 da bırakmıştım.Tekerlek sesi duyduğumda sevinçten zıplamıştım.

Ya yerim kesin beni almaya ge-

Arkamdan gelen atlı araba bu düşüncelerimi bozmuştu.Hemen en yakın ağaca tırmanıp sağlam bir dalına oturmuştum.

O atlı arabadaki her neyse doğa dışı birşey olduğunu hissediyordum.

Neden mi? Buradaki herşey öyle de ondan bir normal insan yok.

Gitmesi için en tatlı dileklerimi sunarken araba benim olduğum ağacın önünde durmuştu.

İçerdeki seslere kulak vermeye çalışıyordum.Ama dalın kırılmasından korktuğum için beceremiyordum.

Neyse ki içerdeki kişilerin bağırmaya başlamasıyla duyabilmiştim.

"KAN İSTİYORUM!"

Bir erkek sesinin bağırmasıyla yerimden hoplamıştım.Lütfen düşündüğüm şey olmasın.

"Ben ne dedim size E seviyesindeki bir vampiri getirmeyelim dedim.Ya Katsumi bunu görürse ne yapacağını siz daha iyi bilirsiniz."

"O zaman karnını doyurmamız gerekiyor."

Gelen kız sesiyle daha da telaşlanmıştım.

Kan..

Karın doyurmak..

E seviyesi..

Vampir! Başıma gelmeyen tek şey buydu zaten.Sanırım bu sefer gerçekten bittim.

"Nasıl doyurmayı düşünüyorsun."

"Onu dışarı bırakalım avlansın."

Bittim ben.Dışarı o şey gelirse kesin benim kokumu alırdı.

Ağlamak istiyordum demek ki ömrüm bu kadardı.Hoşçakal Ağaç! Seni seviyorum.

Atlı arabanın kapısı açıldığında üç kişi inmişti.Bir kız vardı kız gri saçlıydı.Saçları dizlerine kadar uzanıyordu.Diğer erkek sarı saçlı mavi gözlüydü.

Diğer erkek ise kızıldı.Çok derin nefes alıp veriyordu.Birden dizlerinin üzerine çöküp yukarıya baktı.Sivri dişlerini çıkardı.Ve benim sonum olan hamleyi yaptı.

Benim oturduğum ağacın dalına baktı.Göz göze geldik.Birden bağırmasıyla korkmuştum.

"YEMEK!"

Elimde olmadan gülmüştüm.Hadi ama komikti.

Ne kadar birazdan yenilecek olsamda gülmeye devam etmiştim.

Diğer iki kişi de bana doğru bakınca gülmemi durdurmuş korku dolu gözlerle onlara bakıyordum.

"Bir insan burda ne arıyor?"

"HEY SEN! Buraya gelirken girilmez yazısını görmedin galiba."

Her ne kadar benim adımı bilmesede hey sen! Sözcüğü sinirimi bozardı.

"Birincisi; Benim Adım Taehyung.İkincisi; Madem buraya girmek yasak sen neden burdasın?"

Sesli bir kahkaha atıp bana gelmeye çalışan erkeği yakasından tuttu.

"Birincisi; Benim adım sen değil! İkincisi; Sen ne olduğumuzu anladın."

"Tayung denen çocuğu Ne yapacağız?"

"Benim adım Tayung değil! Taehyung."

"İşte ondan."

Çok sinir bozuculardı.Ne oldukları ayrıca bir çılgınlıktı.

Çat diye bir ses duyduğumda oturduğum dalın artık dayanamayacağını anlamıştım.

Az vaktim vardı Belkide saliseler.Alttan beni yiyecekmiş gibi bakan vampirler vardı.

Birden aşağı kaymamla çığlık atıp gözlerimi kapamıştım.Sert yere düşmem gerekirken yumuşak bir yere düşmüştüm.

Gözlerimi açmadan önce o kızın sesini duymuştum.

"Katsumi SENPAİ"

Merhaba YİNE BEN biraz değişik bir bölüm oldu gibi sanki.

Vampir sever misiniz?

Bu arada bu hikayeye göre vampirlerin E seviyesi en alt gruptur Yani kana dayanamayan yeni vampir olmuş gibi düşünebilirsiniz.

Bu aralar biraz geç yb atıyorum çünkü bir türlü vakit bulamıyorum.Anlayış gösterdiğiniz için teşekkür ederim.Sizi seviyorum 💙

Kendinize iyi bakın ❤️

my angel ✘ vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin