Chapter 15

412 71 33
                                    

Gözlerimi sarsıntıyla açtım.Gözlerimi açmamla arabada olduğumuzu farketmem uzun sürmedi.Ama ben ne olduğunu hatırlamıyordum.En son Jungkook bana kim olduğun.. Hayır TAE! Bayılmış olamazdım değil mi?

Kimin üzerindeysem yan bir şekilde yatırılmış kafam boynuna gömüktü.Ama kim olduğunu tahmin etmek zor değil tanıdığım kokuydu.Jungkook'un kokusu.

Jungkook'un kokusu;
Aşırı bağımlılık içerir,içinde bağımlılık yapan Jungkook maddesi bulunur.

Evet mükemmel açıklamama biraz ara verip biraz daha düşünmeye başladım.Acaba uyansam mı? Uyandığımı biliyorum tabiki ama hani kafamı kaldırsam mı?

Bunun üzerine derin düşüncelere kapılırken birinin adını vermeyeceğim baş harfi JUNGKOOK nefesinin kulağıma çarpmasıyla titredim.Gerçekten kim olduğunu bilmiyorum.Ya çok değişti ya da hep böyleydi ama neden ilk tanıştığımızda böyle davranmadı?

Soğuk elleri yanağıma temas etti.Bununla kalmadı Ve elleri giderek aşağı yol aldı belime gelince ellerini birbirine kenetlemişti.

Nefesi hala kulağımdayken uykuya geçme pozisyonuma geçecektim onun sesini duyana kadar."Seninle az da olsa oynamak hoşuma gitti.Ne yazık ki daha çok karşına çıkıcam Taehyung."

Bu da Ne demek ? Nasıl? Beni içimde ki sorularla bırakıp sessizliğe bürünmüştü.Benim bir şekilde öğrenmem lazımdı."Kimsin sen?" Bu söylediğime ufak bir kıkırtı bırakıp kulağıma yaklaştı.

"Yoksa hatırlamıyor musun? Ben kim olduğumu söylediğimde bayıldığını."
Demek ki gerçekten bayılmışım.NEDEN TAEHYUNG?

"Hatırlamıyorum çünkü sen tam söylerken bayılmışım." Belimde ki ellerini daha da sıkılaştırıp bir elini belimden yanağıma götürüp okşamasıyla ne yapacağımı ya da Ne düşüneceğimi unutmuştum bile.

Anlamıyorum hiçbirşeyi sözleri beni yıkıp dökerken neden haraketleri beni ona bağlıyordu? "O bir anlıktı Taehyung.Bir daha böyle bir salaklık yapmayacağım emin ol!" Ama ben merak ediyorum onu Ne yapacağız? Araba ani bir fren yaptığında öne uçucaktım ki kahraman eller beni kurtardı.

Kurtardı kurtarmasına ama ben feci bir şekilde Kafamı çarpmıştım.Bu frenle en azından diğerlerini görmüştüm.Hepsi uyuyorlardı aman ne güzel.

Arabayı frenleyip uçmama sebep olan kişi ki bu Jin hyung oluyor.Arkasına dönüp Jungkook'un kötü bakışları karşısında özür dilemişti.Abartılacak birşey yoktu alt tarafı kafam zonkluyordu o kadar.

Ama Jin hyung'a bir teşekkür borçluydum.Nedense Jungkook benim için endişelenmişti.Acıyla inleyip yüzümü buruşturduğumda.Jungkook endişeli gözlerle beni izliyordu.

"İyi misin?" Al işte sinirli tarafımın ortaya çıkmasına çok az bir vakit kalmıştı.Yok turp gibiyim.Maşallahım var mükemmelim ben.

Ona sinirli gözlerle bakarken Jin hyung arkaya dönmüş bize bakıyordu."Benzinciye geldik çocuklar isterseniz ihtiyaçlarınızı karşılayın."

Büyük bir hızla arabadan inip markete koştum.Kendimi orda ki tuvalete attım Ve kabinlerden birine giriş yaptım.Tam oturdum derken ıslık sesleriyle birlikte kapı kilit sesini aynı anda duydum.

"Çabuk ol Jin hyung seni bekliyor.AA yoksa yardımıma mı ihtiyacın var?" Kim olacağını sanmıştınız.Tahminlerinizi onaylıyorum.

Hemen işimi bitirip kabinden çıkış yaptım.İki kolunu da birbirine dolamış sırtını duvara yaslamış bir şekilde beni izliyordu.Bazen gerçekten ona anlam veremiyorum hatta bu bazen de değil her zaman.

Elime sabunu sıkıp lavaboda ellerimi yıkıyordum ki arkamda hissettiğim sertlikle donakaldım.Hep aynı şeyi yapıyordu.Önce tersleyip duruyor sonra ise daha yakın oluyordu.

Havlu mendille elimi kuruladıktan sonra çöpe doğru adım attım.Bir kol hızlıca beni kendine çekti.

"Neden böyle davranıyorsun Taehyung?" Cidden bide soruyor muydu?

"Birincisi;Sen çok değiştin Jungkook artık eskisi gibi değilsin.İkincisi;Bana daha kim olduğunu bile söylemedin.Üçüncüsü;Bana neden böyle davrandığını bile bilmiyorum."

Hazır cevabını hazırlamış olmalı ki konuşmaya başladı."Bunları öğrenmene gerek görmüyorum Taehyung.Bunları öğrenirsen senin daha çok deli olduğunu düşünürler."

Ne demek istiyorsun? Dememe kalmadan kapıyı aralayıp çıkmıştı.

Merhaba YİNE BEN bu girişten sıkıldınız mı ?

Acaba bölümler çok mu kısa?

Fic ile alakalı önermek istediğiniz bir şey var mı?

Yorumlarınızı bekliyorum minik civcivlerim.Yeni bölüme kadar hoşçakalın 💗

my angel ✘ vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin