Jimin odama geldiğinde kapıyı hızla kilitleyip benim yanıma oturdu.Şuan buna ne kadar ihtiyacı olduğunu bildiğimden ona kucak açtım o da kabul etti.Bu arada ağlaması daha da şiddetlenmişti.Birşeyler düşün tae onu güldürmelisin.Derken Jimin ağzını açtı"Ya bana bunu nasıl yapar? Nasıl beni böyle bırakıp gider? Yolda kalsa da gitmese ya da yolda arabanın benzini bitse?"
"Gidenin arkasından beddua etmeyelim.Bunun daha kısa bir yolu var." Şaşkınlıkla bana bakıyordu."Neymiş o?" Acaba söylesem beni parçalar mı diye düşünmeden hızlıca söyledim."Üç küfür,bir tükür,gittiği için çok şükür."İşte başardım karşımda kahkaha atıyordu.Biranda durdu Ve "Tae gidelim burdan biliyorum sende ondan kaçmak istiyorsun."
Fikir cazip gelmişti Aslında.Baya biz kaçsak haberleri olmazdı.Hem macera olurdu."Olur ama evde bir sürü kişi var nasıl yapıcaz ki?"Dediğim üstüne düşünürmüş gibi bir pozisyon aldı."Gece gidelim ama nasıl?" Bu sefer benim yüzüm düşünür bir pozisyon almıştı.Benden cevap gelmedi ama onun gözünde ki ışıltıdan cevabı bulduğunu biliyordum.
"Sehun'u arayalım ona anlatırım beni anlayacaktır.Gece de gelir ve bizi alır nasıl fikir?" Aslında güzel fikirdi ama o kim di ki? "Tamam güzel fikir ama o kim?"gülümsemesinden özel biri olduğunu anlamıştım."Biri işte Tamam mı? Devam mı?" Bunu jimin den beklemezdim."İkiside aynı anlama gelmiyor mu?" Dediğimde suratı asıldı.
"Öf o zaman hadi bavulunu hazırla Ve saat gece 3'te aşağıda buluşalım."Tamam anlamında Kafamı sallamıştım.Acaba yaptığımız yanlış mıydı? Hayır değildi.Hem Ajumma'ya gidip herşeyi öğrenmek için bir şanstı.Bavulumu hızlıca hazırlayıp dolabın içine koydum.Mağlum birileri görür filan.
Derken Namjoon hyung içeri girdi.Bana bakıp bir gülüş attı."Neden bunu yaptın? Tae biliyor musun sen çok değiştin?" HA! "Ne yapmışım ben?" Bir kahkaha atıp tekrar eski haline döndü."Neden ona karşı böylesin? Senin yüzünden aman boşversene sen ne anlarsın?" PARDON! Ne yapmışım ya? Hyung gitmeden kolundan çekip onu durdurdum. "Ne yaptım bilmiyorum? Hadi açıkla o zaman." Sinirlendiği belliydi.
"Kalbini paramparça ettin aynı kendine yaptığı kollarında ki çizikler kadar çok." NE! O kendine zarar mı vermişti.Şuanda suçlanmayı haketmiyordum ona yanlış birşey söylememiştim ben."Herneye inanırsan İnan hyung ama ben ona sadece aramızda mesafe olmasını söyledim.Çünkü bana çok yakındı fazlasıyla tamam mı?"
Bunu beklemiyor gözüküyordu ki gözlerini kıstı."Ben Yani ben sadece başka düşünmüştüm.Gerçekten sadece bunları mı söyledin?" Asıl şuan kararım tamamlanmıştı bir süre gidecektim."Hyung sence onlar yüzünden bu kaçıncı kavgamız? Aramızı mahvediyorlar görmüyor musun?"
"Tae bak sadece ben yanlış anlamışım lütfen tekrar başlamayalım." HAH! Ben mi başlıyormuşum herşeye? Odamı terk ettikten sonra yatağın üstüne oturdum Ve beklemeye başladım.O kadar dalmıştım ki saatin yeni 3 olduğunu bile fark etmemiştim.Görünce hemen bavulu alıp yavaş adımlarla aşağı indim.Balkonda bekleyen Jimin'i gördüğümde hemen yanına gittim.
"Biraz daha sessiz olsana duyucaklar." Ben mi? Hiçte ses çıkartmamıştım."Asıl onu düşüneceğine senin şu arkad.." Sözümü tamamlamadan gelen arabayı gördüm.İyice yaklaştığında bavullarımızı yerleştirip arkaya oturduk.Jimin hemen burdan uzaklaşmamız gerektiğini ve olanları anlatacağına dair söz vermişti Sehun'a.Ben daha farklı hayal etmiştim herşeyi.Onlar gelmeden önce hayatımızın Ne kadar güzel olduğunu düşündüm.
Bunları düşünürken akan gözyaşımın farkımda değildim.Jimin beni dürttü "Hey! İyi misin?" Sence nasıl görünüyorum? "İyiyim" yalan! Kafasını salladıktan sonra Sehun la sohbet ediyorlardı.Bense Kafamı cama doğru döndürmüş sadece izliyordum.Burdan uzaklaştığımız için biraz küçülmüş Dağ Evi gözüküyordu.OLAMAZ! Dağ Evi'nin balkonunda ki 5 kişiyi görmemle Jimin'in kolunu dürttüm.
Elimle orayı gösterdiğimde benim gibi o da şaşırmış olucaktı ki ağzı açık kalmıştı.Minik oyuncak gibi görünüyorlardı.Ama ne yaptıkları belli oluyordu.AHA ŞİMDİ BİTTİK BİZ! Arabaya bindiklerini gördüğümde acaba bize ne yapıcaklarını düşündüm.İyi şeyler aklıma gelmiyordu.
Merhaba YİNE BEN bölüm biraz olaylı oldu sanki değil mi? Biraz değil biraz fazla.Her zaman ki gibi hoşunuza gitmeyen birşey varsa yazmaktan çekinmeyin lütfen.Teşekkürler ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my angel ✘ vkook
Fanfiction"O kendinden kaçmak için koşardı hep, ben ise nefesim kesilene kadar ona koşardım."