Chapter 21

285 61 41
                                    

Yere devrilmiş dışarıdan gelen bağırışmalara kulak misafiri oluyordum.Kolumdan düşen kan damlalarını artık saymaktan bıkmış kapıyı kırmalarını bekliyordum.

169..

170..

171..

Ağzıma gelen acı tatla olduğum yerde küçülmüş karnımı tutmuştum.Bu his katlanılamaz hale gelmişti.

Yoongi hyung'un görevlilerle birlikte kapıyı kırmasıyla gözünde oluşan o bakışın anlamını çok iyi biliyordum.Hayal kırıklığı,hüzün Ve çokça sinir.Karışımımızı bir kaseye koyup karıştırıyoruz Ve karşınıza mükteşem bir kek.

Gözleri benim olduğum tarafa kaydığında 1 saniye beklemeden yanıma yaklaştı.

"Çabuk doktor çağırın! Taehyung dayan lütfen."

Göz kapaklarımın açık durmak için büyük bir savaş veriyordu.Göz kapaklarım kapanmak için ısrar ettiğinde artık dayanacak gücüm kalmamıştı.

[Seul Ulusal Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım/Seul]
[17:45]

Gözlerimi açtığımda hastane kokusunun vermiş olduğu hissiyatla yüzümü buruşturdum.

Başımı yana doğru çevirdiğimde göz altları mosmor olan Yoongi hyung'u ve Jin hyung'u görmüştüm.

Beni beklemekten yorulmuş olmalılardı.İçeri adım atan Hobi hyung'u görünce ona doğru bir hamle yapmak için hareketlenmiştim.Bu hareketlenme pek uzun sürmedi çünkü yere düştüğümde bacağımı çarpmıştım o yüzden her hareketimde acıyordu.

Ama sadece incinmişti.En azından kırık değildi.Hobi hyung bu hareketimi görünce güzlü adımlarla yanıma gelip yanımdaki sandalyeye oturdu.

"Canın çok yanıyor değil mi küçük oğlan?" Sözleriyle yüzüm gülmüştü.

"İşte böyle Taetae yüzün gülsün biraz." Yüzüm eski halini alırken başımı öne eğmiştim.

"Diğerleri nerde hyung?"

"Diğerleri? Kimlerden bahsediyorsun?"

"Hyung kimden bahsedicem Namjoon hyung dan bahsediyorum."Bana anlamaz gözlerle baktığında bende sorar gözlerle karşılık vermiştim.

"Onlar kim Taetae?" Şaşkınlıktan ağzım açılırken Jin hyung bir kahkaha kopardı.Ne ara uyanmıştı ki?

"Şaka yapıyorum Taetae ona gitmesini ben söyledim." Jin hyung'un sözleriyle derin bir nefes çektim.Yaşadıklarımın ardından bu haber hiçte iyi olmazdı.

"Peki onlar hyung?" Cevabını bildikleri soruyu duyduklarında kendince beni oyalamaya çalışıyorlardı.Adı üstüne kendince.

"Peki anladım cevap vermeyeceksiniz.Peki ben ne zaman burdan çıkıcam?"

Yoongi hyung'un birden yerinden kalkmasıyla gözlerimiz ona çevrilmişti.Bana kötü bir bakış atıp odayı terk etti.

"Ona takma bu yaptığına sinirlendi sadece ve bu gece çıkabilirsin kolunda yeni bir alçıyla beraber."

Alçı? Aferin Taehyung kolunu Ne güzel kırdın öyle.

my angel ✘ vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin