- No nareszcie,gdzie wy byliście ? - zapytał Syriusz gdy weszliśmy do PWG*.
- No u Dropsa.
- I co. - zapytała Lila.
- Zgodził się.
- Super.
- No,a jak przygotowania ?
- No jest już wszystko.
- Ok to ja zabieram dziewczyny.
- Ale......... - zaczoł James.
- Żadnych ale,idziemy.
Poszłam z Lili i Dorcas po Belle i Cyzie. Udałyśmy sie do PŻ*. Tam zrobiłyśmy par prób i wszystko przygotowałyśmy. Kartki z imionami,jedzenie,muzyke,kanape i pare kolorowych kapeluszy. W czerwonym były kartki na których było napisane czy osoba śpiewa w duecie czy solo. W zielonym imiona wszystkich uczeztników. W żółtym tytuły piosenek. A czarny na rzeczy do,, 7 minut w niebie ".
*POV REMUS*
- Jak myślicie ? Co one kombinują ? - zapytał James.
- Niewiem po nich można sie wszyatkiego spodziewać. - odpowiedział Lucjusz.
- No wsumie. Ciekawe która wymyśliła ,, 7 minut w niebie " ? - powiedział Syriusz.
- Stawiam na Alex. Ona nie jest taka grzeczna.
- Serio ? Nie widać. - zdziwiłem sie.
- No wariatka z niej.
- Ciekawe jak jej chłopak z nią wytrzymuje. - zaśmiał sie Rudolf.
- Ona nie ma chłopaka z tego co mi wiadomo. Ale dzisiaj czytałem jej pamiętnik. Napisała tam że podoba jej sie jeden chłopak ale nie wie czy on to odwzajemnia i czy to nie jest zauroczenie.
- Kto ? - zapytał James.
- Remus.
- Co?! - byłem zdziwiony. Co prawda odwazjemniam jej uczucie. Ale znamy sie zaledwie dzień.
- Podoba ci sie ? - zapytał mnie Lucjusz.
- Kto ?
- Alex ciemna maso. - krzyknął James.
- No jest ok. Ale znam ją tylko jeden dzień.
- To poznaj ją bardziej. - zaproponował Rudolf.
- To nie jest głupi pomysł. Tylko jak coś zrobisz mojej siostrzyczce to zobaczysz.
- Ok. Ok. Przecież wiem.
Nagle do naszego dormitorium wpadła Dora.
- Czy ty........?
- Tak Remusie słyszałam. Ale spokojnie nic jej nie powiem. A teraz chodźcie.
- Ok.
*POV ALEX*
Dora poszła po chłopaków a my robiłyśmy ostatnie poprawki.
- O to i jestem.
- Ok. A więc najpierw niespodzianka. Siadajcie na kanapie.
Zaczeło sie na początku Bella i Cyzia śpiewały a ja grała na gitarze. Później wraz z Dorą i Lili śpiewałyśmy piosenke. Przedstawienie sie skończyło i zaczeło sie losowanie do karaoke. Lucjusz wylosował duet do piosenki ,, Juste Give Me A Reason " wraz z Narcyzą. Na koniec występu poprosił ją o chodzenie. Dora,ja,Bella i Lili wylosowałyśmy solówke a Syriusz,Rudolf,Jamez i Remu duet. Przypadek ? Niesądze. Syriusz śpiewał z Dorą,Lili z Jamesem a Rudolf z Bellą i tak jak Lucjusz poprosił Belle o chodzenie. Remus wylosował duet ze mną. Śpiewaliśmy tą piosenke.
Znudziło nam sie i zaczeliśmy grać w butelke. Zakręcił James i wypadło na mnie. Jak ja kocham swoje szczęście ( wyczujcie ten sarkazm ).
- No Alex. Co byś chciała ?
- Wyzwanie.
- Ostrzegam. One nie są normalne. - powiedział Syriusz.
- Do odważnych świat należy.
- Ok. No to pocałuj Remusa w usta.
- Co ?! - krzyknełam razem z Luniem.
- No już,już. - poganiał mnie James. Pocałowałam Remusa. Słyszałam tylko uuuuuuuuu. Ale jestem zadowolona z tego wyzwania. Później zaczeliśmy pić i jedyne co pamiętam to dobrą zabawe,whisky i Remusa prubującego mi zabrać butelke ognistej. Nagle film sie urwał. Zasneła.
*PWG - Pokój Wspólny Gryffindoru
*PŻ - Pokój Życzeń
CZYTASZ
Ja , brat i Huncwoci ~ Alex Malfoy ~
FanfictionPewna dziewczyna Alex Malfoy zaczyna swój 5 rok nauki. Zmienia szkołe , znajomych i samą siebie. Przeżyje dużo przygód wraz z bratem i przyjaciółmi ale co zrobi gdy pewnego dnia na jej droge wejdzie...... miłość ? Co zrobi gdy dowie sie że to niemoż...