Jak sie okazało,tak zabalowaliśmy że chłopcy spali u nas. Ubrałam sie i obudziłam reszte lokatorów mojego pokoju. Razem ruszyliśmy do PW,zobaczyliśmy płaczącą Lili i pocieszającą ją Dorcas.
- Liluś co jest ? - zapytałam podchodząc.
- Severus wyzwał Lili od szlamy. - powiedziała Dora. Mało brakowało a pod wpływem emocji zmieniła bym sie w lwa,naszczęście Remus w odpowiedniej chwili przytulił sie do mnie od tyłu.
- Ledwo co z psychiatryka wrócił. Wczoraj mnie przepraszał. Chodźmy na śniadanie. - w czasie drogi do WS spotkaliśmy Snapea,Malfoya i Regulusa.
- Hej Al. - powiedział ten ostatni.
- Hej Reg. - odpowiedziałam.
- O hej Alex. - powiedział Sev.
- Taaaa chłopcy przedstawiam wam tych oto czarodziejów. To jest - tu pokazałam na Lucjusza - Lucjusz,Gryzomiasz,Bekonomiasz z gatunku Malfoyusus - Psychopatus. Tu stoi jego tempy kolega,przepraszam mądry inaczej Severusus,Smarkeusus,Tłustus,Włosusus z gatunku Snapeusus - Głupotus. I jedyny mądry w tym gronie Regulus Arctulus Black. - wszyscy sie zaczeli śmiać,nawet Regulus niewytrzymał. - A oto moji przyjaciele : Mark,Edi,Andrew i Aaron. No to skoro już sie znacie to my idziemy na śniadanie. Pa.Po śniadaniu Dumbeldore ogłosił że zgłaszać sie do turnieju można do końca dzisiejszego dnia.
- Remus wierzę że ty sie nie zgłaszasz ?
- Nie mam takiego zamiaru księżniczko.
- No ja mam nadzieje. A wy ? Zgłaszacie sie ? - zapytałam Syriusza i Jamesa.
- Tak. - odpowiedział James. Odrazu posmutniałam co widocznie zauważył.
- Niemartw sie będziemy ostrożni. Wrazie czego Lunio się tobą zaopiekuje.
- Bez obrazy Lunio ale wolała bym nie. W sensie nie w okolicznościach gdzie jeden z mojich braci ginie.
- Rozumiem kochanie.
- A teraz chciałbym ogłosić - zaczął dyrektor - nasz projekt który będzie polegał na tym że uczniowie obejmą rolę nauczycieli od danego przedmiotu. Wyczytanych uczniów prosze o powstanie :
Nauczyciel latania - James Potter
Nauczyciel astronomi - Syriusz Black
Nauczyciel OPCM - Remus Lupin
Nauczycielka ONMS - Alex Potter
Nauczycielka zaklęć - Dorcas Meadow
Nauczycielka transmutacji - Lili Evans
Nauczyciel eliksirów - Severus Snape
Nauczyciel wróżbiarstwa - Johny Jackson
Nauczyciel zielarstwa - Frank Longbottom
Nauczyciel histori magii - Lucjusz Malfoy
Nauczycielka runów - Narcyza Black
Nauczyciel numerologi - Tomas Jerry
Nauczycielka mugoloznastwa - Ann McKinnley
Wszystkie wyczytane osoby prosze o zgłoszenie sie do mnie do gabinetu.
Wszyscy zgłoszeni udali sie do dyrektora. Tak sie ciesze już jutro zaczynamy,uwielbiam ONMS co zresztą nietrudno zauważyć. Dam im taki wycisk na lekcji,żartuje ale będzie ciekawie. Na pierwszej mojej lekcji gościem specjalnym będzie Sky. Będziemy opiekować sie pegazami. Moje lekcje będą mieć Gryfoni ze Ślizgonami i Puchoni z Krokonami. Remus będzie mieć lekcje Ślizgoni z Krukonami i Gryfoni z Puchonami. Więcej nie pamiętam bo było troche zagmatwane. Oczywiście to że jesteśmy nauczycielami niezwalnia nas z uczęszczania na inne lekcje,mamy prawo dodać lub odjąć punkty. Czas do wieczora minął nam na rozmowach w naszym dormitorium,to znaczy mojim i huncwotów. Razem z dziewczynami stwierdziłyśmy że i tak jak miałam pokój z nimi to częściej spałam u chłopaków więc nic już niezmieniałyśmy. Właśnie szliśmy na kolacje a przy okazji dowiedzieć się kto będzie w turnieju.
- Prosze wszystkich o uwage. Zaraz czara ognia wybierze trzech uczestników konkursu. - z czary wyleciała niebieska karteczka. - Reprezentantka Beauxbatons Sofia Delacure, reprezentant Durmstrangu Mark Krum. - uśmiechnełam sie do niego blad. Niechce żeby ktoś z moich bliskich zginął w tym turnieju. - Reprezentant Hogwartu - wujek zrobił dramatyczną pałze przez co złapałam mocniej Remusa za ręke. - James Potter. Wszystkich uczestników zapraszam do pokoju. - byłam przygnębiona,bałam sie o brata. Czekaliśmy na niego w PW. Wbiegł przez obraz i pierwsze co zrobił to żucił mi sie na szyje. Przytulaliśmy sie tak chyba z 10 minut.
- Ej bo Remus będzie zazdrosny. - powiedział Syriusz. Zaśmialiśmy sie na tą uwage i rozsiadając sie wygodnie w PW słuchaliśmy co James sie dowiedział.
CZYTASZ
Ja , brat i Huncwoci ~ Alex Malfoy ~
FanfictionPewna dziewczyna Alex Malfoy zaczyna swój 5 rok nauki. Zmienia szkołe , znajomych i samą siebie. Przeżyje dużo przygód wraz z bratem i przyjaciółmi ale co zrobi gdy pewnego dnia na jej droge wejdzie...... miłość ? Co zrobi gdy dowie sie że to niemoż...