Genç adam ağzından, "Çünkü seni seviyorum."
Sözcüklerini çıkarır çıkarmaz kızcağızın içtiği kahve o anki şaşkınlığıyla boğazına kaçtı. Öksürerek nefes almaya çalışırken bir yandan da kısılmış gözlerle karşısındaki adama sormaya çalıştı.
"N...Ne demek istiyorsun?"
"Dediğim gibi, senden hoşlanıyorum."
Light kızın kızaran kulaklarını görmesi ile gülümsedi.
Kadınlar çözmesi ne kadar kolay varlıklardı öyle.Planı basitti: Onunla yakınlaşacak ve ismini öğrenecekti.
Ardından da kızın ismini Death Note'a;"Ünlü dedektif L'nin gerçek ismini bir kağıda yazdı ve kalp krizinden öldü." Gibi bir şekilde yazarak hem kızdan hem de L'den tek seferde kurtulacaktı.
Tabi bu plan yalnızca kız dedektifin ismini gerçekten biliyorsa işe yarayabilirdi. Fakat bilmiyorsa da sorun değil, yolundaki ufak taşlardan birinin eksilmesi bile yeterince iyiydi.
"Ben..." Diyerek cümleye başladı kız. Kafası karışmıştı, sağlıklı düşünmek için temiz hava almaya ihtiyacı vardı.
"Anlamıyorum... Bunu dışarıda konuşabilir miyiz?"
"Elbette."
Kafenin dışarısına, insanlardan uzak, kuytu bir köşeye gittiler. Genç kız sırtını duvara yaslayarak düşüncelerini toplamaya çalıştı. Bu herifin amacı neydi böyle?
"İlk ekibe katıldığım günden beri ilgimi çekiyorsun. Güzel ve zekisin bu iki özellik birlikte olmaz genelde."
"Peki ya Misa? Onunla çıkmıyor musunuz?"
"Daha önce de söylemiştim, tek taraflı bir sevgi onunkisi."
Poem olan biteni az biraz anlıyor gibiydi. Küçümsendiğini görmek sinirini bozsa da bu adam ona farkına bile varmadan altın bir fırsat vermişti.
Benim de en az senin kadar iyi bir yalancı olmam ne yazık Yagami Light.
''D-demek öyle..." Sahte bir mahcubiyetle yere eğdiği kirpiklerini kırpıştırdı.
"Açıkcası...B-ben de seni izliyordum." Adamın gözlerine sahte bir utançla bakarak ellerini önünde kavuşturdu
Light kıza bir adım daha yaklaştı ve elini kızın omzuna koydu. Genç kız kendini onun ve duvarın arasına kısılmış gibi hissetti. Tedirginliğimi yüzüme yansıtmamaya çalışarak Light'ın yüzüne baktı, gülüyordu.
"Ah, demek öyle, bunu duyduğuma sevindim. Bir an için beni ret edeceğini sanmıştım." Dedi Light ona.
"Hayır,hayır ben sadec-"
Light kızın omzuna koyduğu elini kızın ince beline doğru kaydırdı.
Poem bu ani dokunuş ile yerinden sıçramamak için kendini deli gibi kassa da Light'ın dudaklarının kendine doğru yaklaştığını görmesi ile istemsizce yüzünü geriye çekerek başarısız oldu.
Hayır, hayır, hayır!
Ona dokunmasını istemiyordu!
Bunu yapmak istemiyordu!
Fakat karşılık vermekten de başka bir çaresi--
Bir anda telefonu çalmaya başladı!
Bunca zamandır stresten tuttuğu nefesini vererek, havada bir "Kusura bakma." ile cebinden çıkardığı telefonunu aceleyle açtı.
"Ah öyle mi?"
"Hm.. hm... Tamam."
"Hemen geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Note: L Lawliet (x reader)
Fanfiction"Kaybetmekten nefret ettiğimi sanmıştım, seni kaybetme fikrinden daha çok nefret ediyorum."