Merhaba! Sınır geçeli baya oluyor ama anca yazabildim. Hafta Sonu kursum oluyor ve o iki günü kursa hazırlık yaparak geçiriyorum. Beni anlayacağınızı umuyorum. Geçen bölüm yorumlar çok hoşuma gitti imarım yine aynı yorumları bulabilirim. Desteğiniz için çok teşekkür ederim bebeklerim.
İTHAFENLER;
directionerzyn-rojdagulsun-SkylrGrey-BeyzaUzmen-SelenatorAndHunter-zayn-epdirecti-oner-directioner6135-merve_bozkurt-xkamilerboy-reyyanXOharry-RuffRyders-Canselzkaya-KJBBJB-videogamess-kediseverr-Broken_Heated_LoveX-kraengl-GaGaTheQueen-irem_725_-Hannah_izabel-mdnemzlm-SethinApollyonu
Gerçekten geçen bölüm yorumlara bayıldım. Özellikle Colin hakkında olan yorumlara :D:D
Küçük bir uyarı bölümde bazılarınızın seveceği bazılarınızın rahatsız olacağı küçük bir bölüm var özür dilerim xx
Sınır: +110 vote-+35 Yorum
İYİ OKUMALAR (Multi.'de çok hoş bir şarkı var) ;)Üstümü değiştirmek adına üst kata çıkarken endişeliydim çünkü Nora ve Colin birbirlerine çok kötü bakışlar atıyorlardı. Ama indiğim de boşuna endişe ettiğimi düşündüm çünkü sonunda kendilerine ortak bir nokta bulabilmişlerdi; futbol. Gerçekten bunu hiç düşünmezdim. İkisi de televizyona yapışmış gibiydi. Gerçek anlamda iyi gözükseler de hala birbirilerini öldürebilirlerdi. Colin ağzındaki maskeyi masanın üstüne koymuş ellerini havaya kaldırıp bağırdığında daldığımı fark ettim.
“Gool!” Sevinç çığlığı attığında gülümsedim ama Nora somurtuyordu. O zaman farklı takımların taraftarı olduklarını anladım.
Merdivenlerde durmaktan sıkılıp yanlarına gitti ve Colin’nin yanına oturdum.
“Ella! Nora’nın tuttuğu takım yeniliyor.”
Televizyonda Chelsea- Real Madrid maçı vardı ve Chelsea 1-0 öndeydi. Şimdilik. Nora’nın üzgün suratına gözlerimi devirmek istedim.
“Sen Chelsea’ya mı tutuyorsun?” diye sordum Colin’e nedensizce onun hakkında bişeyler bilmek istiyordum. Omuz silkti. “Hayır. Nora Real Madrid’i tutuyormuş bende o gıcık olsun diye Chelsea’yı destekliyorum.”
Nora ona hiç görmediğim kötü bakışını atarken kendimi gülmekten alamadım ve Colin’in kısa saçlarını okşadım. Bana bir gülümseme verdi. “Aç mısın Colin?
Nora bazen küçük bir çocuk olabiliyor. “Ben açım.” Diye atladı. Onun bu haline gülerken Colin ona gözlerini kısmış bakıyordu.
“Ben daha açım!”
“Hayır ben daha açım!”
“Ben!”
“Ben!”
Onları tartışmanın içinde bırakıp mutfağa ilerledim. Uzun zamandır mutfağa girmemiştim ama… Garip bir şekilde kendimi canlı hissetmeye başlamıştım. Ne yapacağımı düşündüm bir süre ve güzel lezzetli bir yemek olarak; makarnayı seçtim. Soslu makarna! İçimdeki gergedan makarnaya küçümser bakışını atarken ona gözlerimi devirdim. Zaten gergedan diyete girmeliydi. Her neyse. Suyu kaynatırken puding yapabileceğimi düşündüm hem Colin’in hoşuna giderdi.
Colin yemek yerken gerçekten çok kibardı. Okulda tüm bu görgü kurallarını öğretmiş olmalılardı ki bizden daha iyi yemek yiyordu. Çatal tutuşu bile Nora’nın tutuşundan daha iyiydi. Nora hızlı yemek yerken yoğurtlu makarnayı yüzüne bulaştırdı ve biz Colin’le yarım saat boyunca buna güldük. Colin onla dalga geçerken Nora ona fazla sert çıktı. Buna kızdım o daha küçük bir çocuktu ona böyle kaba davranmamalıydı. ‘Nora.’ Diye uyardım onu. Bana yüzünü astı.
Colin yemeğini yedikten sonra televizyonun karşısına geçti. Nora’da geçecekti ama ona yardım et pislik bakışlarımı attım. Beraber sofrayı kaldırdıktan sonra yıkamak için mutfağa gittik.
‘Ella ne yaptığının farkında mısın?’ Ona soru soran bakışlarımı yolladım. Ben yanlış bişey görmüyordum.
‘O burada yaşayamaz.’ Dedi ona kabasın bakışlarımı yolladım ama sonra gerçek dank etti. Onun burada yaşamasını istiyor muydum? Onunla ilgilenmek istiyor muydum? Ya da beli sadece kafamı dağılmasını istiyordum. Colin bundan sonra burada mı yaşayacaktı? Hayır. ‘Bir süre.’ Diye mırıldandım. Bunu kendime inandırmaya çalıştım. Nora beni onayladı. Sonra bulaşıkları yıkamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk 2-(Harry Styles)
RomanceGökyüzünden bir yağmur damlası onun rahmine düştü. O bunu en başından beri sevdi. Her şeyin yoluna gireceğini düşündü. Sevdiği adam ve ona benzeyen bir çocukla bunu düşünmemek imkansızdı. “Seni çok seviyoruz Mercimek.Ihm. Mercimek biraz garip oldu...